Gå til innhold

Ømme brystvorter


Gjest Naria

Anbefalte innlegg

Har de siste ukene hatt utrolig ømme brystvorter. Det er ubehagelig bare jeg så vidt kommer borti dem. Selve brystene er ikke spesielt ømme. Er ikke så lenge siden jeg sluttet på hormonell prevensjon og lurer på om det kanskje kan ha noe med det å gjøre? Noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Det er en liten nusk i magen... hehehe

Men fra spøk til alvor. Tror det er normalt og få "hormonforstyrrelser" når man slutter/bytter prevensjon. Ømme bryst feks.

Hvis du ikke går på prevensjon nå, er det sjanse for graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt noia for at jeg skal være gravid. :gråte: Jeg bruker kondom, men ingenting er jo idiotsikkert. Dessuten er det jo umulig å vite når man ikke har fått mensen tilbake og har den å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har glømt å få ny resept og derfor har gått en måned uten prevensjon, har jeg alltid fått veeeldig ømme brystvorter. Har vart hele måneden til jeg har fått begynt på prevensjonen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meningen å skremme deg :)

Slapp av og se hvordan det utvikler seg. Som sagt. ømme boobies kan bety så mangt.

Blir det verre, kan du jo alltid ta en g,test? Bedre å vite tidlig nok da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er det ikke selve brystene som er ømme, men kun vortene. Jeg skal selvsagt ta en test, men jeg tviler på at jeg kommer til å slå meg til ro med en negativ test, den kan jo vise feil, evt at det er for tidlig. Æsj, jeg hater dette her. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...
Gjest jenta17

jeg har hadd ubeskyttet sex, uten at han har kommet i meg, å nå har jeg ømme brystvorter! er jeg gravid?! :gråte:

når man er så sulten at man blir kvalm, sånn kvalme har jeg om mårgen..

er så redd jeg er gravid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_marthe_*

Etter at jeg sluttet med p-piller har jeg hatt ømme brystvorter i to uker før jeg får mensen. Har hørt om mange andre som også har hatt dt når de sluttet med p-piller. I starten var det så ille at jeg måtte holde over brystvortene når jeg dusja.. men det gir seg etterhvert. Så slapp av det er helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Torunn_*

Jeg sluttet med pillen for tre uker siden, og har rimelig ømme brystvorter om dagen. Har ikke hatt det tidligere, men så har jeg gått på pillen i 11 år uten opphold og da. Det er nok bare hormon-tull. :goodbye::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_netti_*

Jeg har oxo ømme brystvorter,og det er 3-4 dager siden jeg tok den siste

g-testen.Å jeg går forstatt på minipillen.Hva kan dette være,viss det er

noen som vet det vennligst gi meg et svar.Begge testene var negative.

Netti

1.09.08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder har jeg også veldig ømme brystvorter uavhengig av mensen og p-piller. Så går det bare over av seg selv etter en stund. Er ikke dette normalt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Noen ganger er jeg veldig glad i Kvinneguiden... :)

(... som når jeg har sluttet på p-piller, har ømme brystvorter og ikke har råd til graviditetstest)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gjest_ina_*
Har de siste ukene hatt utrolig ømme brystvorter. Det er ubehagelig bare jeg så vidt kommer borti dem. Selve brystene er ikke spesielt ømme. Er ikke så lenge siden jeg sluttet på hormonell prevensjon og lurer på om det kanskje kan ha noe med det å gjøre? Noen som har opplevd det samme?

Samme her.. sluttet med p-pillen for noen uker siden og har nå veldig ømme brystvorter (ikke brystene).. Jeg fikk også litt væsking fra brystvortene før det ble ømt.. Regner med det er fordi jeg sluttet på p-pillene som jeg har gått på i flere år, men har også hatt "hoppe av i svingen" sex..

Hvrodan gikk det med deg trådstarter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest jente 19

Jeg sluttet på minipiller for 2 uker siden og jeg fikk også veldig ømme brystvorter. Dette ser ut som til å være naturlig siden det er såppas mange som får det :)

trur det ikke er så mye å bekymre seg over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sandbekken

Dere som har slutta på pillen, kan jeg få spørre hva dere bruker som prev nå? og er dere i fast forhold?

Jeg vurderer sterkt å slutte på pillen pga for mange bivirkninger, men kondom funker ikke for oss.. hmm.. dillemma det der altså! :/

btw.. er kun 20, og en uforventet graviditet er ikke velkommen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg har også veldig ømme brystvorter om dagen. Sluttet på p-piller for 5uker siden, så har vel noe med det å gjøre, siden jeg ser det er flere som har opplevd det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest AnonymBruker

Jeg har veldig ømme brystvorter fortiden, men jeg bruker de samme p.pillene som jeg har gjort de siste 2 årene. dette er første gangen det skjer.

Er det noen som vet hvorfor det er sånn? Blir litt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...