Gjest frulou Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Det har kommet en ny og fantastisk gourmetbutikk i Trondheim, nærmere bestemt i Ravnkloa.De har et fantastisk utvalg varer, en herlig ostedisk, luksuriøs sjokolade, og selger "ferdigmat"-supper, gryteretter,sauser og desserter.Samt at de har brød fra Morten Schakendas superbe bakeri i Lom og kjøtt og pølser fra Idsøe i Stavanger. Så langt har vi, med stort hell prøvd ut ertesuppa og løksuppa,og det var alldeles nydelig, ikke er det dyrere enn Fjordland heller.Løp og kjøp! :juhu:
Gjest tråndjæmmer Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 :juhu: Jeg var der i dag! Jeg håper de har livets rett.
Concertina Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Det har kommet en ny og fantastisk gourmetbutikk i Trondheim, nærmere bestemt i Ravnkloa.De har et fantastisk utvalg varer, en herlig ostedisk, luksuriøs sjokolade, og selger "ferdigmat"-supper, gryteretter,sauser og desserter.Samt at de har brød fra Morten Schakendas superbe bakeri i Lom og kjøtt og pølser fra Idsøe i Stavanger. Så langt har vi, med stort hell prøvd ut ertesuppa og løksuppa,og det var alldeles nydelig, ikke er det dyrere enn Fjordland heller.Løp og kjøp! :juhu: Åh! Lom-brød! Det er et av høydepunktene når vi er på hytta! Skulle ha bodd i Trondheim ja... Nok et punkt på lista over grunner til å bosette seg i Bartebyen
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Så bra, og virkelig på tide, Trondheim er ikke akkurat velutviklet på gourmetfronten Håper butikken klarer seg fint - selv om jeg flytter fra denne halvtraurige byen innen ganske kort tid
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Nå blir det flere Trondheims-turer på meg! Man kan lese mer om Rafnklau her: http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article978805.ece
MellonCollie Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Spennende! Jeg lurer på å få tittet innom der i dag - noen som vet hvor lenge de har åpent?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Spennende! Jeg lurer på å få tittet innom der i dag - noen som vet hvor lenge de har åpent? Det står her.
MellonCollie Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Takk for link! Da rekker jeg ikke innom i dag, men kanskje handleturen på lørdag blir litt ekstra spennende
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 7. februar 2009 #10 Skrevet 7. februar 2009 Det har kommet en ny og fantastisk gourmetbutikk i Trondheim, nærmere bestemt i Ravnkloa.De har et fantastisk utvalg varer, en herlig ostedisk, luksuriøs sjokolade, og selger "ferdigmat"-supper, gryteretter,sauser og desserter.Samt at de har brød fra Morten Schakendas superbe bakeri i Lom og kjøtt og pølser fra Idsøe i Stavanger. Så langt har vi, med stort hell prøvd ut ertesuppa og løksuppa,og det var alldeles nydelig, ikke er det dyrere enn Fjordland heller.Løp og kjøp! :juhu: Finnes denne butikken ennå, eller er den lagt ned? Noen som vet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå