Gå til innhold

Ny gourmetbutikk i Trondheim!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har kommet en ny og fantastisk gourmetbutikk i Trondheim, nærmere bestemt i Ravnkloa.De har et fantastisk utvalg varer, en herlig ostedisk, luksuriøs sjokolade, og selger "ferdigmat"-supper, gryteretter,sauser og desserter.Samt at de har brød fra Morten Schakendas superbe bakeri i Lom og kjøtt og pølser fra Idsøe i Stavanger. Så langt har vi, med stort hell prøvd ut ertesuppa og løksuppa,og det var alldeles nydelig, ikke er det dyrere enn Fjordland heller.Løp og kjøp! :juhu:

Videoannonse
Annonse
Gjest tråndjæmmer
Skrevet

:juhu: Jeg var der i dag! Jeg håper de har livets rett.

Skrevet
Det har kommet en ny og fantastisk gourmetbutikk i Trondheim, nærmere bestemt i Ravnkloa.De har et fantastisk utvalg varer, en herlig ostedisk, luksuriøs sjokolade, og selger "ferdigmat"-supper, gryteretter,sauser og desserter.Samt at de har brød fra Morten Schakendas superbe bakeri i Lom og kjøtt og pølser fra Idsøe i Stavanger. Så langt har vi, med stort hell prøvd ut ertesuppa og løksuppa,og det var alldeles nydelig, ikke er det dyrere enn Fjordland heller.Løp og kjøp! :juhu:

Åh! Lom-brød! Det er et av høydepunktene når vi er på hytta! Skulle ha bodd i Trondheim ja... Nok et punkt på lista over grunner til å bosette seg i Bartebyen ;)

Skrevet

Så bra, og virkelig på tide, Trondheim er ikke akkurat velutviklet på gourmetfronten :) Håper butikken klarer seg fint - selv om jeg flytter fra denne halvtraurige byen innen ganske kort tid :fnise:

Skrevet

Spennende! Jeg lurer på å få tittet innom der i dag - noen som vet hvor lenge de har åpent?

Skrevet
Spennende! Jeg lurer på å få tittet innom der i dag - noen som vet hvor lenge de har åpent?

Det står her. :)

Skrevet

Takk for link! Da rekker jeg ikke innom i dag, men kanskje handleturen på lørdag blir litt ekstra spennende :)

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Finnes denne butikken ennå, eller er den lagt ned? Noen som vet? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...