Gå til innhold

fotograf i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fotograferingen kosta 2000,-. Så hadde me 100 takkekort (med montasje), skinnalbum med 24 bilder og lerret på 40x40 cm. Tilsammen vart det 8955,-.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Me brukte vel ca 1,5 -2 timar på fotograferingen, både inne og ute. Me hadde den kvinnelege fotografen, og ho er utruleg effektiv og tar masse bilete på kort tid.

då har vi bestilt studio 1 til den store dagen!! :) Håper vi blir fornøyd!

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Coolwater_*
Skrevet
Vi skal ha Hanne Solheim. Hun kommer til frisøren min og er med der. Tar bildr av meg og mi forlover, sminkingen og brudepikene som også er hos frisøren. Så blir hun med og tar bilder i kirken, under vielsen og etterpå..

Så reiser vi til Gamle Bergen og tar bilder ut der... og da er alle de 7 brudebarna våre med...

Jeg får alle bildene på cd, og 2 album. Et med bilder fra frisør, og et med de fra gamle bergen.

Vi betaler 6750,- !!

Ser du får bildene på CD, er det da med full erttihet slik at du kan fremkalle dem hvor som helst??

Skrevet

Jeg tviler på at det er høyoppløselige bilder. Prisene jeg fikk fra henne på CD var 8000,-, og det var ikke inkludert fotografering. CDen som er inkludert med fotograferingen er kun prøvebilder (som ikke kan printes pga kvaliteten)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Vi brukte fotograf hauge på sandsli, og hun anbefaler vi på det aller sterkeste! Hun gir deg så utrolig god service og masse tid, det blir noe helt annet enn å gå til disse typiske "merkefotografene" som ligger midt i sentrum. Hun er utrolig oppfinnsom og tenker litt utenom det tradisjonelle "opp og ned". Helt utrolige flotte bilder fikk vi, anbefaler henne på det sterkeste!

Vi betalte 6700,- og da var det fotografering i gamle bergen, inkl. et fantastisk flott album med veldig mange bilder i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...