Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hva er grunnen til at man ikke kan ha ubeskyttet sex i 14 dager etter at man har tatt pillen? Er det farlig å bli gravid da? Jeg bruker ingen prevensjon og har dessverre vært utro, litt vanskelig å forklare mannen at vi plutselig må bruke kondom i 14 dager... Vær så snill å svar på det jeg spør om..
Gjest Elfrida Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Hva er grunnen til at man ikke kan ha ubeskyttet sex i 14 dager etter at man har tatt pillen?Hvor har du dette fra? Jeg kan ikke se at det står noe om det i pakningsvedlegget. http://www.felleskatalogen.no/pasientutgav...%3D0%26href%3D0
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke om du brukte prevensjon med han andre, men det finnes andre ting enn graviditet å bekymre seg for de neste dagene også da... Kjønnsykdommer f.eks? Kanskje en tur til legene også er en idè?? Siden du tydeligvis ikke kommer til å være ærlig om sidespranget ditt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå