Grace Skrevet 3. desember 2007 #1 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg er elendig til å skrive julekort. og enda dårligere til å finne på hva som skal stå på. Noen morsomme tips på tekst? Helst ikke så mye, da jeg må skrive mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 17. desember 2007 #2 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som har noen forslag da jeg også trenger tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. desember 2007 #3 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg skrev at vi ønsket dem en fin juletid og et godt nyttår + at vi så frem til å kanskje treffe dem i julen! Ikke så veldig oppfinnsomt her, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. desember 2007 #4 Del Skrevet 23. desember 2007 Når nettene blir lange og kulda setter inn da sender jeg ut julekort til venneflokken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. desember 2007 #5 Del Skrevet 23. desember 2007 Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine. Det er en trå jeg har laget til dette evnet før...let litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 30. august 2008 #6 Del Skrevet 30. august 2008 Glede som skinner i barneøyne den magiske tiden er endelig inne Med blanke øyne og blussende kinn sprudler gleden i barnesinn Med fyr på peisen og lys som skinner samles vi og lager minner. Her er tiden vi har ventet på - gledelig jul til store og små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. august 2008 #7 Del Skrevet 30. august 2008 Det var to veldig fine tekster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 5. september 2008 #8 Del Skrevet 5. september 2008 He, he, jeg kunne jo ikke la Wonders overgå meg Også har jeg noe fint å skrive på julekortene i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #9 Del Skrevet 5. oktober 2008 Imponert over kreativiteten, jeg, har stort sett skrevet god jul og godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 5. oktober 2008 #10 Del Skrevet 5. oktober 2008 Når jeg får et julekort med bare "God jul og godt nyttår" på syns jeg det er stusselig. Portoen syns jeg blir for dyr til å si noe så intetsigende. Noen få personlige ord, trenger slett ikke være på rim, er mye bedre. Men jeg skjønner at det mange som tenker helt annerledes enn meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #11 Del Skrevet 6. oktober 2008 Åh, nå ble jeg inspirert til å skrive julekort! Kommer helt sikkert til å bruke begge versene som er referert her. Men er det noen som har tips til hva man kan skrive til dem som er alene? Passer ikke helt med "god jul til deg og dine" eller "god jul til store og små" når kortet skal til oldemor som bor alene, eller til den single fetteren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #12 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når jeg får et julekort med bare "God jul og godt nyttår" på syns jeg det er stusselig. Portoen syns jeg blir for dyr til å si noe så intetsigende. Noen få personlige ord, trenger slett ikke være på rim, er mye bedre. Men jeg skjønner at det mange som tenker helt annerledes enn meg her. For en del er det nok "god jul og godt nyttår" eller ingen julekort i det hele tatt. Moren min hatet å skrive, så for henne var det et veldig strev med julekortene. Jeg syntes det var mye bedre at hun skrev kort og upersonlig istedet for å droppe kortene helt. Tanken teller, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvianna Skrevet 8. oktober 2008 #13 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vi lager alt av julekort selv, og disse blir ikke sendt til gud og hvermann. Helst til folk vi har med å gjøre til vanlig, så det blir egentlig ikke skrevet så mye mer enn at til de vi ikke treffer i julen, så ønsker vi de en god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. oktober 2008 #14 Del Skrevet 10. oktober 2008 Til de nærmeste vennene mine så skriver jeg litt om året som har gått osv.. Det har jeg fått god tilbakemelding på fra vennene mine. Til andre så skriver jeg bare god jul og godt nytt år også kanskje fortelle hva man skal i jula eller noe.. Litt kjedelig men.. det er kanskje folk man ikke ser så ofte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. desember 2008 #15 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Dette julekortet er fyllt med pepperkaker, peisvarme og forventniger . . . En riktig god jul til deg og dine. (eller dere. ) Endret 6. desember 2008 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. desember 2008 #16 Del Skrevet 6. desember 2008 her er linken jeg mente. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...amp;hl=juledikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. desember 2008 #17 Del Skrevet 6. desember 2008 Måtte julens magi fortrylle alle hjem og la gleden vare hele året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. desember 2008 #18 Del Skrevet 6. desember 2008 Vi ønsker dere en gledelig julehøytid *********** Med ynskje om ei fredleig og roleig julehøgtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. desember 2008 #19 Del Skrevet 7. desember 2008 *legger på mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #20 Del Skrevet 10. desember 2008 De beste ønsker for julen og det nye året! Juleklem fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå