Mobbi Skrevet 3. desember 2007 #21 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg er sammen med faren ja.. er forlovet og.. har vært sammen i snart 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little My Skrevet 3. desember 2007 #22 Del Skrevet 3. desember 2007 Så koselig. Det er jo trygt og godt å vite det da. Sånn er det i hvertfall for meg. Deilig og ha et trygt godt og varig forhold som base for nusken. uff. dette er rart. liten klump i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobbi Skrevet 3. desember 2007 #23 Del Skrevet 3. desember 2007 ja, er litt rart å tenke på.. føles helt uvirkelig ut egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little My Skrevet 3. desember 2007 #24 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg vet. Kjenner du det? For meg er det som en sånn innmat i kinderegget vettu. En tom sånn inne i magen. Pluss kvalm, trøtt som f... og hormonell. Litt spenninger og "kramper" som ligner menssmerter. Ubehagelig, men ikke vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobbi Skrevet 3. desember 2007 #25 Del Skrevet 3. desember 2007 har hatt masse mensmurringer.. og vært litt kvalm.. men det tror jeg er fordi at jeg nettopp har fått vite det og er litt spent.. går å tisser hele tiden da.. men det er bare fordi jeg er nervøs.. Så er jeg litt bekymret for ryggen min.. har masse problemer med den så tenker på hvordan det kommer til å bli når jeg får litt mage og sånt.. i tillegg så jobber jeg i barnehage da og litt redd for at det kasnkje blir litt mye for meg.. Håper det går bra.. og at jeg slipper å ta pause fra praksisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morthal Skrevet 3. desember 2007 #26 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei, hei Gleder meg til å bli kjent med dere her inne! I dag er jeg 4uker og 2 dager, så rimelig fersk! Termin 11.08.08 Skal til legen på første time 17 Des. GLEDER MEG!! Tenk at vi skal bli 2 barnsforeldre :love: :rødme: Gratulerer så mye Jeg skal bli tante samme dag. Eller søsteren min har termin 11.08.08 Men man vet jo aldri når babyen vil ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 3. desember 2007 #27 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei Blomsterkrans! Gratulerer! Vi har termin samme dag :D Den datoen kommer til å følge oss en stund framover Og til dere andre også: gratulerer og velkommen hit i terminklubben. Smått om sen begynner det å bli flere her og det er toppers! Gleder meg til å chatte med dere utover nyåret. Vi går en spennende tid i møte. til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little My Skrevet 3. desember 2007 #28 Del Skrevet 3. desember 2007 har hatt masse mensmurringer.. og vært litt kvalm.. men det tror jeg er fordi at jeg nettopp har fått vite det og er litt spent.. går å tisser hele tiden da.. men det er bare fordi jeg er nervøs.. Så er jeg litt bekymret for ryggen min.. har masse problemer med den så tenker på hvordan det kommer til å bli når jeg får litt mage og sånt.. i tillegg så jobber jeg i barnehage da og litt redd for at det kasnkje blir litt mye for meg.. Håper det går bra.. og at jeg slipper å ta pause fra praksisen jobber med barn selv, så følger den tankegangen godt. Vi sburde kanskje komme oss ut av blomsterkrans sin tråd? det er en skravletråd her... heller gå dit kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobbi Skrevet 3. desember 2007 #29 Del Skrevet 3. desember 2007 ja, burde kanskje det.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mobbi Skrevet 3. desember 2007 #30 Del Skrevet 3. desember 2007 gå hvor forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkrans Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #31 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei Blomsterkrans! Gratulerer! Vi har termin samme dag :D Den datoen kommer til å følge oss en stund framover Og til dere andre også: gratulerer og velkommen hit i terminklubben. Smått om sen begynner det å bli flere her og det er toppers! Gleder meg til å chatte med dere utover nyåret. Vi går en spennende tid i møte. til alle! Så moro! Grattis til deg også. Ja, dette blir gøy!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkrans Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 3. desember 2007 Gratulerer så mye Jeg skal bli tante samme dag. Eller søsteren min har termin 11.08.08 Men man vet jo aldri når babyen vil ut Så moro at søsteren din har termin på den vakkre datoen. Hehehe! Vi får se hvem som kommer først Når har du termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 5. desember 2007 #33 Del Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye til alle dere nygravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puls Skrevet 6. desember 2007 #34 Del Skrevet 6. desember 2007 11.08.08 er ein fin dato - då har eg 1 års bryllaupsdag Legen er litt usikker på min termin, men den er mellom 07-09.07.08. Eg får venta til UL med å få endeleg dato. I dag tidleg spydde eg for første gang, har til no vore litt kvalm innimellom, men i generelt bra form. Håpar ikkje det blir verre no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. desember 2007 #35 Del Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer så mye Blomsterkrans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå