Gå til innhold

YES! Jeg er gravid!


Blomsterkrans

Anbefalte innlegg

Hei, hei

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne!

I dag er jeg 4uker og 2 dager, så rimelig fersk!

Termin 11.08.08 :hjerter:

Skal til legen på første time 17 Des. GLEDER MEG!!

Tenk at vi skal bli 2 barnsforeldre :love:

:rødme:

Endret av Blomsterkrans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er vel va 3 uker og 6 dager på vei bare.. du da?

4 uker og 6 dager. Det er kjemperart og merkelig. Skal ut å kjøpe gravidevitaminer i morra heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det.. jeg er nesten litt redd for å snakke om det.. I tilfelle det skjer noe.. jeg må vente helt til 14 desember med å kjøpe vitaminer og sånt.. men det gjør vel ingenting? eller bør jeg begynne med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt første og ikke planlagt, så jeg er nok ikke rette til å svare... Jeg er redd for å miste. Raten er vel gangke stor før 12 uker? men vitaminer hjelper (ihvertfall på psyken)

men det er litt koselig og.

jeg sa det til min mann først, mens min bestevenninde satt ute på trappa hos meg og ventet, mens jeg kjørte til min forlovede først hehe. Så fikk jo hun vite det. Har sagt det til min forlovedes tante, og venter på svar fra svigermor. Så får vel svigerfamilien vite det ganske kjapt. Min familie får ikke vite noe på noen uker.

Jeg tenkte først på å ikke si noe før etter 12 uker, men om man mister da, og er deppa og lei seg, for å ha mistet et barn. Er det ikke bedre om folk vet, og kan støtte deg, eller i det minste forstå? Slik tenkte jeg, det var godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke lyst å si det til noen før etter uke 12, men så kom jeg hjem og måtte bare si det til mamma.. og så måtte bare hun si det til pappa og videre. hehe.. men men. er vel kanskje best at de vet det.. hadde sikkert ikke klart å holde det hemmelig så lenge selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser litt på det som en trygghet at de vet og. Da får man mer støtte. i hvertfall når dette er vårt første, det er mange mange spørsmål. Godt å ha trygge personer rundt som kan støtte å hjelpe.

litt skummelt og si det å da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det er veldig greit det.. hehe.. når jeg sa det til mamma så begynte hun bare å le.. skjønner ikke helt hvorfor.. og så etterpå sa hun at hun var for ung for å bli mormor. hun er bare 47 da.. trodde det var normalt jeg.. at mange ble bestemødre rundt der.. kanskje jeg tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en bestemor på 45... hehe. Tror man enten er ung eller gammel om du skjønner? Sånn under 50, eller godt over 60? mulig det bare er meg som tror det her nå. Kankje jeg er helt på bærtur. Er så trøtt

Sover fra 22 til 13 og da må jeg duppe litt. Sov en time i stad. Nå er jeg trøtt igjen

Endret av Little My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jepp.. tror jeg og.. vi får en på 47, 56, og to over 60.. synes nå at det virker greie aldre og bli besteforeldre i jeg.. Jeg tenker nå at det heller er jeg som er litt ung for å få baby.. er jo bare 20.. men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 22. Ikke så gammelt det heller. Jaja, det er lettere å bli gravid når vi er unge da.

Er nok positive ting med begge deler.

Er det planlagt hos deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke litt en gang.. trodde aldri at det jeg kom til å bli gravid.. men kan tydeligvis det.. hehe..

nå går jeg bare å tenker på alt jeg kan få av sykdommer.. er så hypokonder.. men det går nok bra.. forhåpentligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg har endel hjertebank. Fikk forklart at dette var normalt i dag, fordi kroppen skal produsere mer blod, men jeg var helt på båten om at jeg hadde kreft, eller hull i hjertet. Blir veldig fort redd for sykdom selv. Skal ikke kalle meg hypokonder da men. :)

Er du sammen med faren eller? Ikke meningen å snoke. Må bare la vær å svare om du ikke vil. :) Det var ikke planlagt for oss heller foressten, men ikke prøvd å unngått det heller. Vi har vært sammen i 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...