Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2007 #22 Skrevet 21. desember 2007 Jeg ser mine tenåringsbarn nakne flere ganger i uka, og det samme gjør mannen min. Ungene ser oss nakne også. Det er helt naturlig for oss, men vi stirrer ikke på hverandre. Jeg bare sjekker med et diskret blikk at de utvikler seg slik de skal og at alt er i orden med de. Syns faktisk det er min plikt som forelder. Dessuten titter ungene på oss også og kan komme med kommentarer som feks; -Fattern, du har fått mage. Eller; -Mamma, nå bør du trimme litt. Jeg synes det er litt rart om man plutselig skal slutte å se hverandre nakne fordi ungene er i puberteten. Tror det er med på å gi ungene et fremmed og anstrengt forhold til kropp. Men jeg tror jeg hadde vært forsiktig med å detaljert fortelle mine observasjoner videre. Forøvrig synes jeg din svigermor viser stor tillit til deg som kan fortelle deg om sine følelser den dagen hun oppdaget at sønnen var nesten voksen. Glad jeg ikke er en del av den familien der ja.
Gjest TS Skrevet 27. august 2008 #23 Skrevet 27. august 2008 Hei, jeg er tilbake. Får helt sjokk når jeg leser hva dere svarer jeg!! Greit, hun sa det var "fritt" i dems familie, DET VAR "FRITT" FOR HENNE!! Hun går fortsatt toppløs i trusa rundt dem, og nå er dem rundt 30 åra begge to!! Mannen min bare går når hun gjør det. En gang lo hun og fniste av han og sa "hva er det, ****, tåler du ikke å se mammaen din toppløs?" OGSÅ GIR HUN HAN EN KLEM!! Han syns det var helt forkastelig, og sa ifra. Hu bare rista fornærma på hodet og sa noe som "herregud". Han holdte på å kaste opp når jeg fortalte hva hu fortalt meg. Han var i allefall enig om at det var sykt. Han var 14 år!! Da er privatliv fint å ha! Jeg synes dere med så "naturlig" forhold til nakenhet her inne ikke burde være alt for stolte av det, jeg er som hun eller han over meg også veldig glad for at jeg ikke er en del av den familien!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #24 Skrevet 28. august 2008 Men du ER jo en del av den familien, ettersom du er gift med en av dem
Gjest TS Skrevet 28. august 2008 #25 Skrevet 28. august 2008 Jeg ser mine tenåringsbarn nakne flere ganger i uka, og det samme gjør mannen min. Ungene ser oss nakne også. Det er helt naturlig for oss, men vi stirrer ikke på hverandre. Jeg bare sjekker med et diskret blikk at de utvikler seg slik de skal og at alt er i orden med de. Syns faktisk det er min plikt som forelder. Dessuten titter ungene på oss også og kan komme med kommentarer som feks; -Fattern, du har fått mage. Eller; -Mamma, nå bør du trimme litt. Jeg synes det er litt rart om man plutselig skal slutte å se hverandre nakne fordi ungene er i puberteten. Tror det er med på å gi ungene et fremmed og anstrengt forhold til kropp. Men jeg tror jeg hadde vært forsiktig med å detaljert fortelle mine observasjoner videre. Forøvrig synes jeg din svigermor viser stor tillit til deg som kan fortelle deg om sine følelser den dagen hun oppdaget at sønnen var nesten voksen. DENNE familien er jeg glad jeg ikke er medlem av! Og ja, jeg har giftet meg med mannen min, men jeg behøver jo ikke å treffe svigermor mye forde. Det gjør vi ikke heller, pga denne sykt perverse tankegangen hun har hadt. Mannen min synes bare hun er ekkel. Det er ekkelt!!!! Det er ikke normalt dere!!
Brunhilde Skrevet 28. august 2008 #26 Skrevet 28. august 2008 DENNE familien er jeg glad jeg ikke er medlem av! Og ja, jeg har giftet meg med mannen min, men jeg behøver jo ikke å treffe svigermor mye forde. Det gjør vi ikke heller, pga denne sykt perverse tankegangen hun har hadt. Mannen min synes bare hun er ekkel. Det er ekkelt!!!! Det er ikke normalt dere!! Tenk, jeg syns det er du som er ekkel. Og sneversynt. Og unormal.
bella domina Skrevet 28. august 2008 #27 Skrevet 28. august 2008 Svigermor er vel ikke pervers, jeg tipper de fleste foreldre har tenkt hennes tanker. Som mor eller far er det rart å se at barna blir store. MEN svigermoren din mangler fullstendig antenner da. Hun burde forstå at du ikke er åpen for å snakke om dette, og hun burde akseptere at du og mannen din ikke er komfortable med at hun er naken nå. IHVERTFALL når hun får det i klartekst. Jeg tror det er sunt at barn og foreldre kan være nakne sammen i oppveksten. Det bør slutte når det kommer svigerbarn inn i bildet. Eller når barna evt. sier stopp, oftest i puberteten kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #28 Skrevet 28. august 2008 DENNE familien er jeg glad jeg ikke er medlem av! Og ja, jeg har giftet meg med mannen min, men jeg behøver jo ikke å treffe svigermor mye forde. Det gjør vi ikke heller, pga denne sykt perverse tankegangen hun har hadt. Mannen min synes bare hun er ekkel. Det er ekkelt!!!! Det er ikke normalt dere!! Nei, det er ikke normalt. Men antageligvis så her de som deler din svigermors oppførsel behov for å forsvare seg selv - derfor får du de svarene du får. At foreldre har som oppave å sjekke om tenåringsbarn utvikler seg normalt er noe av det dummeste jeg har lest. Da får man heller opparbeide seg et så godt forhold at barnet hadde meddelt om det opplevde at noe var galt. For joda, tenåringsbarn vet utmerket godt hvordan man normalt skal se ut.
Alice Ayres Skrevet 28. august 2008 #29 Skrevet 28. august 2008 Jeg satt og snakket med min svigermor for litt siden, om det å være naken, og vise seg naken for barn, nakenhet i familien osv. I min familie har det alltid vært veldig anstrengt. Hun sa det hadde vært relativt "fritt" i dems familie. Men hun kom med et litt ekkelt eksempel. Hun hadde gått inn på badet for å tisse, når eldste sønnen (altså min samboer) hadde stått i dusjen. Dette var når han var 13 - 14 år.... Og sett han naken. Da hadde hun altså sett på utstyret hans og blitt forundret over hvor "stor" han hadde blitt, og at han nå hadde blitt kapabel for å gjøre ting, seksuelt. Og dette forteller hun MEG... Hva hadde deres tanker vært? Hei, jeg er tilbake. Får helt sjokk når jeg leser hva dere svarer jeg!! Greit, hun sa det var "fritt" i dems familie, DET VAR "FRITT" FOR HENNE!! Hun går fortsatt toppløs i trusa rundt dem, og nå er dem rundt 30 åra begge to!! Mannen min bare går når hun gjør det. En gang lo hun og fniste av han og sa "hva er det, ****, tåler du ikke å se mammaen din toppløs?" OGSÅ GIR HUN HAN EN KLEM!! Han syns det var helt forkastelig, og sa ifra. Hu bare rista fornærma på hodet og sa noe som "herregud". Han holdte på å kaste opp når jeg fortalte hva hu fortalt meg. Han var i allefall enig om at det var sykt. Han var 14 år!! Da er privatliv fint å ha! Jeg synes dere med så "naturlig" forhold til nakenhet her inne ikke burde være alt for stolte av det, jeg er som hun eller han over meg også veldig glad for at jeg ikke er en del av den familien! Er dette samme mennesket?
LukaFrost Skrevet 28. august 2008 #30 Skrevet 28. august 2008 Jeg skjønner folk har et variebelt forhold til kropp. Jeg har sett svigermor naken i syden, men det gikk da greit, jeg niglodde da ikke. Hun stod å ordna seg forran speilet og hadde døra oppe for å lufte ut. Helt greit. Ellers var det minimum bikini til påkledning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå