Gå til innhold

Bare blør og blør

Fremhevede innlegg

Gjest lillagubban
Skrevet

Jeg har gått på Loette i to og en halv måned nå, og har nesten hatt "mensen" hele den perioden. Det vil si, det har gått litt opp og ned, noen ganger blør jeg masse andre bare litt. I ca en uke blødde jeg ikke i det hele tatt, men så var det på an igjen. Er drittlei av mensen nå. Av og til føles og virker det som ekte mensen, altså at jeg kjenner det i magen og får ømme pupper, men av og til bare blør det uten at jeg får menssmerter i det hele tatt. Dette er helt uavhengig av hvor i syklusen jeg er. Akkurat nå blør jeg masse! Tror jeg får jernmangel hvis det fortsetter slik :P

Vet at det er vanlig å blø utenom med Loette, men syntes det blir litt voldsomt. Hva er andres erfaring med Loette? Slutter det noensinne å blø?

Jeg må til legen snart for å få ny resept, bør jeg spør om å få bytte. Gikk på trionetta før og hadde ingen problemer med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Crash
Skrevet

Jeg prøvde Loette i 4 måneder. Og det var fire måneder med "mensen" nesten konstant! Da orket jeg rett og slett ikke mer, gikk til legen og fikk ny resept. Jeg brukte trionetta helt til det gikk av markedet.. Fikk beskjed om at Loette liknet mest på trionetta hormonmessig og at det derfor skulle passe best. Den gang ei.

Går nå på yasminelle som fungerer greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...