Gå til innhold

Hadde du orket å jobbe her


Gjest Gjest_Julie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julie_*

Jeg jobber som sekretær i et advokatfirma, med kun meg og en advokat. Jeg sitter på forværelset, et rom uten vindu..sjefen sitter med døre åpen hele tiden, bortsett fra når hun har konferanse, med andre ord så føler jeg meg litt overvåket. Vi spiser ikke sammen og snakker kun sammen om ting relatert til jobben. Jeg får aldri ros selv om jeg sitter å sprengjobber dagen lang, tar meg knapt tid til å gå på do og spiser mens jeg jobber. Det er veldig dårlig betalt.....lurer på hvorfor jeg gidder...tror jeg må se meg om etter noe annet. Hadde du orket å jobbe på et sånnt sted ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er veldig dårlig betalt, så nei. Utenom det så er jeg ingen skravlebøtte, så det hadde fungert greit for meg.

Det finnes mange arbeidsmiljøer jeg ville synes var verre.

Du sier at du knapt tar deg tid til å gå på do og spiser mens du jobber - er dette noe du har fått beskjed om, eller bare noe du føler du burde?

Enhver sjef vil selvsagt ha effektive medarbeidere, men du har da rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tenker da er, hvor dårlig betalt?

Synes egentlig ikke det høres så ille ut, selvom jeg er supersosial.

men funderer på hva som er lite betalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at du kan jobbe mer effektivt hvis du tar litt pause innimellom?? Hvis det er det som betyr mest for deg hadde jeg tatt meg tid til å løfte litt på rumpa. Kroppen din trenger faktisk bevegelse for å unngå slitasje og skader, og samtidig klarner du hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julie_*