Kylling Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 På torsdag våknet jeg med veldig vondt et sted i ryggen. Det føltes som om jeg var veldig øm i en muskel, evt. hadde fått en strekk i den. Fredag våknet jeg uten smerter, men utover ettermiddagen kom de smygende tilbake. Slik var det også i går, og i dag. Fin på morgenen, ubehagelige (ikke veldig smertefulle) smerter på kvelden. Smertene blir større hvis jeg har vært veldig fysisk aktiv, f.eks etter trening, etter jobb (med mye løft o.l.) eller f.eks i går da jeg stod oppreist store deler av dagen. Det sitter nokså langt nede. Over korsryggen, og kun på høyre side. Det kjennes ut som en øm muskel fremdeles, men når jeg blir massert så kjenner jeg ikke til det. Hva slags organer ligger i området der? Siden det ikke er uutholdelig vondt så gidder jeg ikke å oppsøke lege, men det er irriterende, og jeg vil gjerne bli kvitt det! Noen som har vært borti det samme eller har formeninger om hva smertene skyldes?
mia83 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Tja.. eggstokkene ligger jo nederst ved korsryggen.. Eggløsning? hehe
Kylling Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Da er det i så fall en helt ny type eggløsningssmerter enn de jeg er vant til.. Men det sammenfaller jo med tidspunktet jeg forventer eggløsning (det skal skje i disse dager). Likevel kjenner jeg kroppen og syklusen min så godt at jeg tviler sterkt på at det er årsaken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå