Gjest 90-modell Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hvis du skulle til en gynekolog og det viste seg at gynekologen var en gutt som hadde gått i klassen din. Hvordan hadde du reagert da? Hadde det vært det samme? og en ting til, er dere barbert eller ikke når dere er hos genekolog?
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg tror nok jeg hadde valgt en annen gynekolog av hensyn til oss begge. Barbert eller ikke barbert = ikke noe spes. forhold til hva jeg pleier.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde ikke ønsket å gå til en gynekolog som jeg kjennt, mann eller kvinne spiller ingen rolle. Av samme grunn hadde jeg nok heller ikke ønsket å gå til en lege jeg kjennte privat. Barbert? jeg barberer meg ikke fordi jeg skal til psykolog, men er jeg barbert når jeg har time så går jeg barbert. Jeg lar heller ikke være å barbere meg dagen før fordi jeg skal til gynekolog dagen etter. Så alt etter som hva som intreffer egentlig.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Barbert? jeg barberer meg ikke fordi jeg skal til psykolog Morsom skrivefeil.
Pum@ Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg foretrekker en lege jeg ikke kjenner, uansett kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Morsom skrivefeil. Huff. Det hadde vært verre om jeg barberte meg når jeg skal til psykologen enn til gynekologen ja. (sitter og leser psykologi så det var vel en liten freudean slip)
Abraxas Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas
Kalorina Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Hadde helt klart IKKE latt meg undersøke av en jeg har gått i klasse med nei
Malama Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Velger leger jeg ikke kjenner fra før ja, uansett om det er gynekologiks undersøkelse eller noe annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå