Gjest Gjest_Trudelutt_* Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Ja ja.. jeg fikk kontakt med en flott fyr for et par mnd siden... vi jobbet sammen for mange år siden og vi fikk plutselig kontakt igjen. Kempehyggelig, masse mailing, sms og ja vi var enige om at dette var spennende... og laaaaange telefonsamtaler. Nå har vi datet i en mnd ca... vi har overnattet hos hverandre, har lagt planer for neste helg. Da har han invitert meg med på hotell med jobben sin. Men så... nå hører jeg ingenting, han svarer ikke på meldinger... Jeg dro fra han mandag morgen, og siden har jeg altså ikke hørt NOE. Skjønner ikke hva jeg har gjort galt? Hvis han fikk panikk så er det vel bedre å si i fra? Istedenfor å bare stikke uten å gi lyd fra seg? Vi er godt voksne begge to 35 og 39... ja ja.. da ble det nok et førjulstid som kanskje ikke ble så "lys" som jeg hadde håpet. Hva er det for noe med oss mennesker, dette er en mann jeg kjenner fra før som verdens mest OK fyr? og alikevel klarer han altså ikke stå opp for seg selv og fortelle hva han mener? Æsj..
Jodi Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Det kan jo ha skjedd noe da, som gjør at han ikke får tatt kontakt med deg? Har du mulighet til å få sjekket om han er ok? Høres jo litt rart ut da, at han bare skulle droppe deg sånn, når dere har planlagt ting?
hjertesukka Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 (endret) Helt utrolig at det går an, men det gjør det altså, og jeg snakker av erfaring. Har sittet som et spørsmålstegn selv mange ganger. Husk at en fyr som er seriøs og mener alvor, aldri lar deg sitte i uvisshet på denne måten, unntatt hvis han har en VELDIG god grunn,da, men det er gått en uke, ikke sant? Hm...selv om fyren har vært i en ulykke etc, og ligger på sykehuset, så hadde han greidd å kreke seg til en telefon, spør du meg. Prøv å gå videre uten ham, ikke lett, jeg vet. Du må også prøve å se på det som en nyttig erfaring å ta med seg. Og ikke sitte og ergre deg mer - bortkastet energi. Mange duster der ute i verden. Endret 30. mars 2008 av hjertesukka
Pum@ Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Merkelig oppførsel. Alt var OK da du dro fra han, ingen uoverensstemmelser eller noe som helst annet som skulle tyde på at han ikke var helt fornøyd ? Dere har jo lagt planer, han har invitert deg på tur og da bør det jammen ha skjedd noe alvorlig for at han ikke skal være mulig å få tak i på en uke.
Gjest Gjest_wondergirl_* Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har opplevd noe liknende, plutselig var det dønn stille fra den kanten (hadde datet i noen uker). Noen synes vel at det er lettere å la være å si noen ting, framfor å måte forklare hvorfor de er usikre/ikke vil mer osv. Se på det på denne måten: En mann som ikke en gang tør/greier å si ordentlig fra om noe slikt er kanskje ikke en verdensmester i kommunikasjon. Og dessuten: du vil jo ha en mann som er sikker på at det er deg han vil ha!
jannamor Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har opplevd noe liknende, plutselig var det dønn stille fra den kanten (hadde datet i noen uker). Noen synes vel at det er lettere å la være å si noen ting, framfor å måte forklare hvorfor de er usikre/ikke vil mer osv. Se på det på denne måten: En mann som ikke en gang tør/greier å si ordentlig fra om noe slikt er kanskje ikke en verdensmester i kommunikasjon. Og dessuten: du vil jo ha en mann som er sikker på at det er deg han vil ha! Enig!!!
Gjest Gjest_Trudelutt_* Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Meg igjen... Rart ja... Det kan man si:) Jeg har fått en melding for noen timer siden som var helt upersonlig og kald.... så jeg vet som sagt ikke hva som har skjedd... Sånne meldinger har jeg aldri fått av han før. Har spurt på sms om vi fortsatt har planer, og den har jeg ikke fått noe svar på. Føler at stoltheten min har fått seg en liten knekk her nå!
mamut75 Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Før jeg leste den siste oppdateringen fra ts ville jeg kanskje trodd at det hele var en misforståelse og at fyren hadde lagt ifra seg mobilen et eller annet sted slik at han ikke var tilgjengelig eller noe , men etter den siste opplysningen om den upersonlige meldingen syntes jeg det ser ganske mye verre ut . Det trenger jo ikke egentlig være at ts har gjordt noe galt . Dere hadde jo bare datet en måneds tid og det er jo rett og slett bare mulig at ting ikke stemte lengre . Jeg hadde imidlertid blitt pissa ræva sur hvis det ikke var mulig å få fyren i tale i forhold til at han ikke ønsket å treffes igjen .
Gjest Gjest_lille meg_* Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Hmm.... Du sier dere er godt voksne begge to.... Det er ikke betryggende å høre at gutter ikke blir mer voksne i toppetasjen jo eldre de blir! (her tar man alle over en kam;) ) Her for en mnd siden drev jeg å datet en gutt... Jeg trodde at dette virkelig var gutten med stor G, men plutselig sluttet han å ta kontakt. Fikk høre i ettertid at eksen var tilbake i livet hans, men det er tydeligvis gått over nå siden han driver og styrer med en bekjent av meg! Tror jeg trives bedre som singe
Meadow Skrevet 25. desember 2007 #10 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har opplevd omtrent nøyaktig det samme, ble invitert med på tur, alt var bare fryd og gammen, og så ble det plutselig helt tyst. Helgen vi liksom skulle bort sammen kom stadig nærmere, jeg ringte flere ganger for å høre hva som skjedde- ikke svar. Helgen kom og gikk og jeg verken så eller hørte noe mer fra han.
Gjest Pax Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 Har også opplevd det. Jeg sendte en melding og spurte om han var død. Det var han ikke, han hadde fått kalde føtter, og ville beholde singeltilværelsen.
Cognizance Skrevet 25. desember 2007 #12 Skrevet 25. desember 2007 (endret) Høres ut som ganske harde bud altså, tror man må være et par hakk mer hardhuda enn det jeg er for ikke la slike ting gå inn på en. Men ja ja. Iblant er livet å bli såra i kjærligheten. Det er bare å suck it up eller la være å utfolde seg i livet egentlig :-P Endret 25. desember 2007 av Cognizance
W. Wallace Skrevet 26. desember 2007 #13 Skrevet 26. desember 2007 Høres ut som ganske harde bud altså, tror man må være et par hakk mer hardhuda enn det jeg er for ikke la slike ting gå inn på en. Men ja ja. Iblant er livet å bli såra i kjærligheten. Det er bare å suck it up eller la være å utfolde seg i livet egentlig :-P Bli skutt ned noen ganger, så er det er ikke så mye som biter på en lengre Suck it up!
Cata Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 Har opplevd liknende ting ja - i godt voksen alder. At det blir slutt er nå en ting - sånt skjer, men at ikke disse karene kan ha moralsk mot nok til å si fra at slutt er slutt er til å bli gal av.
Gjest Gjest Trudelutt Skrevet 28. desember 2007 #15 Skrevet 28. desember 2007 Hei, Trudelutt her igjen. Nå skal jeg lage en liten oppdatering.... Jeg ringte dagen en dag og spurte han rett ut.... han sa at: Neida.. han hadde tenkt tl å ha meg med på tur han... (han tar det litt mer rolig enn meg for å si det sånn.. ) Vi var på julebord weekend med jobben hans, noe som var veldig hyggelig. I ettertid har jeg hatt et en alvordsprat med han hvor jeg har fortalt han at jeg for det første er veldig dårlig på dating, og for det andre så forvnter jeg at han er ærlig med meg. Han sier at han er veeeeldig avslappet og vil ta ting med ro... jeg for min del er mer usikker... på om han er seriøs eller ei... klem og godt nytt år.
Cata Skrevet 28. desember 2007 #16 Skrevet 28. desember 2007 Bra det ordnet seg da og at han ikke bare "forsvant inn i solnedgangen".
W. Wallace Skrevet 29. desember 2007 #17 Skrevet 29. desember 2007 Han sier at han er veeeeldig avslappet og vil ta ting med ro... jeg for min del er mer usikker... på om han er seriøs eller ei... Slapp av. Ikke ha det så travelt med å få hus, båt og bil so to speak.
Gjest Gjest Trudelutt Skrevet 29. desember 2007 #18 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hører hva du sier ja... hehe.. Er bare ikke spesiellt god på verken dating eller det å ta det med ro... man blir jo fort så usikker på ting. Men shit au, jeg skal forsøke alt jeg kan. Jeg er egentlig ikke "stressa" på ting, det jeg har litt problemer med er å ikke vite hvor jeg står hen? Skjønner? Well, uansett ordnet det seg nå, så får vi ta en dag av gangen, og ja da.. jeg skal forsøke å være tååååååålmodig. Takk for svar alle sammen, Trudelutt
W. Wallace Skrevet 29. desember 2007 #19 Skrevet 29. desember 2007 Jeg hører hva du sier ja... hehe.. Er bare ikke spesiellt god på verken dating eller det å ta det med ro... man blir jo fort så usikker på ting. Men shit au, jeg skal forsøke alt jeg kan. Jeg er egentlig ikke "stressa" på ting, det jeg har litt problemer med er å ikke vite hvor jeg står hen? Skjønner? Well, uansett ordnet det seg nå, så får vi ta en dag av gangen, og ja da.. jeg skal forsøke å være tååååååålmodig. Takk for svar alle sammen, Trudelutt Jeg forstår veldig godt hva du mener, tror nok de aller fleste kan sette seg inn i situasjonen og følelsen av usikkerhet. Jeg synes heller du skal bli litt interessert i hvorfor du føler det sånn, bli nyskjerrig på hva som foregår. Dessuten er dette er fantastisk mulighet til å øve seg på å ta et skritt av gangen.
Gjest Gjest Trudelutt Skrevet 29. desember 2007 #20 Skrevet 29. desember 2007 Hm.. finne ut av hvorfor man føler det sånn? Ja jeg har blitt ganske flink til å "analysere" meg selv og prøver stadig vekk og bli kjent med meg selv og hvorfor jeg tar avgjørelser som jeg gjør, og også hvorfor jeg har har levd som jeg har gjort... spennende. (og til tider litt skremmende... ) Denne gangen tror jeg bare at jeg må innrømme at jeg er usikker... alle vil vi vel bli likt... og helst bli elsket. Jeg har aldri vært noe særlig alene i livet mitt, og jeg har nok godt av det, men jeg må bare si at jeg vet ikke helt om jeg liker det helt... er nok mer et sosialt vesen som vil ha noen rundt seg hele tiden... det være seg både gode venner og en evnt date. Ja ja... nytt år, nye muligheter! Trudelutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå