Gå til innhold

Barnas superjul


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke barn selv, men var barnevakt i går for en tre år gammel gutt. For meg var det ikke noe som vitnet om koselig førjulsstemning, bare masete og hoppende unger. Gutten jeg passet på ville slå av etterhvert, han syntes det var "litt skummelt".

Det er nok lett å bli nostalgisk og sammenligne med egen barndom, for selv savner jeg Skomakergata og Teodor. Men også de siste årenes rød-og blånisseproduksjoner syns jeg har vært en glede å se på! Fin musikk, god handling, og koselig julestemning.

Hva syns du/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke akkurat jeg i målgruppen da, men jeg har alltid sett julekalenderen på nrk. Det er liksom julestemning for meg. Spesielt godt likte jeg månetoppen, og all den fine musikken.

Ble skikkelig skuffa av barnas superjul. Vi var en gjeng voksne og ett barn på 6 år som så den første episoden. Alle voksne var helt himmelfalne over hvor elendig årets kalender var. Den var skikkelig tacky, dårlig, og så ut som noe man strengt tatt kunne lagd selv. Og hva er det med den stygge katta??

Men 6-åringen satt jo klistret til skjermen, og det er jo de som er målgruppa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg fint lite om det. Men lillejenta på 14 mnd satt faktisk klistra til skjermen, både i går og i dag. Denne jenta har egentlig ikke nok ro i ræva til å sitte og se på tv, men dette falt visstnok i smak! ;) Dermed vil det nok stå på resten av adventstida og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 åringen her i huset liker det. Selv synes jeg det mangler julestemning, men det kan jo komme etterhvert, kanskje!? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...