MarianneE Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Denna er litt pinlig... Jeg elsker å suge Mannen min, kunne godt gjort det flere timer hverdag og jeg svelger gjerne. Men, problemet er at jeg synes det smaker så utrolig vondt! Pleier å ha en vannflaske stående og skyller munnen, men bare smaken av sæden hans gjør nesten at jeg brekker meg! Har lest at om mannen røyker og drikker kaffe vil dette gjøre smaken værre (han gjør begge deler) men vet ikke om det stemmer. Det er et problem dette. Tips, anyone?
DaYdReAm Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 har hørt at matinntak og alkohol kan virke inn på smaken. ikke noe gøy å suge da nei:(
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg sluttet å røyke delvis grunnet dette, he he. Ved å drikke ananas juice blir smaken bedre, det værste er asparges og røyk. Hvis du sier at du skal svelge hver gang han ønsker det. så skal du se at dette er bedre enn nikotinell
tineline Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Argh, det verste med sæd er konsistensen, syns jeg. Og at det er varmt... Noen som har noen konsistenstips? Hehe.
Gjest imli Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Det har med hva man spiser og drikker ja. I hvertfall i en viss grad. Røyking er ikke positivt i så måte. Konsistensen tror jeg det er lite å gjøre med gitt...
Mann 42 Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 ex-en mente at chili gav en ganske god smak. Ellers har jeg lest at saker som kanel og lignende også smaksetter på en bra måte. Når det gjelder konsistensen, så virker det som om den blir tynnere og mer av den jo lengre samleiet varer. Klumper er kjennetegnet på en kjappis.
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Denna er litt pinlig... Jeg elsker å suge Mannen min, kunne godt gjort det flere timer hverdag og jeg svelger gjerne. Men, problemet er at jeg synes det smaker så utrolig vondt! Pleier å ha en vannflaske stående og skyller munnen, men bare smaken av sæden hans gjør nesten at jeg brekker meg! Har lest at om mannen røyker og drikker kaffe vil dette gjøre smaken værre (han gjør begge deler) men vet ikke om det stemmer. Det er et problem dette. Tips, anyone? Jeg suger mannen min og han kommer inni munnen min, men jeg spytter det ut igjen. Kanskje du kan la være å svelge, sikkert samme for han når han har kommet uansett. Jeg syns ikke typen smaker vondt, men jeg syns ikke akkurat konsistensen er deilig å svelge hihi så da spytter jeg det ut. Men det jeg skulle si var at han røyker, men smaker godt, men kaffe er kankje det som setter vond smak?
Amalie_85 Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Jeg suger mannen min og han kommer inni munnen min, men jeg spytter det ut igjen. Kanskje du kan la være å svelge, sikkert samme for han når han har kommet uansett. Jeg syns ikke typen smaker vondt, men jeg syns ikke akkurat konsistensen er deilig å svelge hihi så da spytter jeg det ut. Men det jeg skulle si var at han røyker, men smaker godt, men kaffe er kankje det som setter vond smak? Samme gjør jeg, bare lar det renne ned igjen, og lar vær å svelge, jeg har spurt om han marker forskjell, men det gjør han ikke så for han gjør det ingenting at jeg ikke svelger 1
Gjest Gjest_gjestemann_* Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Jeg suger mannen min og han kommer inni munnen min, men jeg spytter det ut igjen. Kanskje du kan la være å svelge, sikkert samme for han når han har kommet uansett. Ville ikke vært så sikker på det! Lite som er mer sexy enn å sen dame svelge sæden din Er ikke så kravstor selv da, forventer på ingen måte at dama skal ta det i munnen i det hele tatt.
Gjest Tja Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er avhengig av å få en dame til og suge og svelge her snart...Er dett noen som melder seg?
Gjest joppe Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Denna er litt pinlig... Jeg elsker å suge Mannen min, kunne godt gjort det flere timer hverdag og jeg svelger gjerne. Men, problemet er at jeg synes det smaker så utrolig vondt! Pleier å ha en vannflaske stående og skyller munnen, men bare smaken av sæden hans gjør nesten at jeg brekker meg! Har lest at om mannen røyker og drikker kaffe vil dette gjøre smaken værre (han gjør begge deler) men vet ikke om det stemmer. Det er et problem dette. Tips, anyone? alle damer skal drikke sæd
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Ville ikke vært så sikker på det! Lite som er mer sexy enn å sen dame svelge sæden din Er ikke så kravstor selv da, forventer på ingen måte at dama skal ta det i munnen i det hele tatt. Æsj! Synes det er ekkelt at dama skal svelge,min bruker bare suge og la det renne ned over staven når jeg har kommet,helt greit for meg.
Inwe Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Jeg lar ingen komme i munnen min. Jeg klarer rett og slett i konsistensen (men nå skal det sies at det er mye jeg ikke liker pga konsistensen). Jeg kan godt suge, men jeg stopper før det går for de!
Gjest Cataliina Skrevet 28. januar 2008 #14 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Æsj :gjeiper: Endret 30. januar 2008 av Cataliina
MarianneE Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. januar 2008 Når det gjelder konsistensen, så virker det som om den blir tynnere og mer av den jo lengre samleiet varer. Klumper er kjennetegnet på en kjappis. Klumper??? Eh....
Gjest Gjest_Nella_* Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Jeg sluttet å røyke delvis grunnet dette, he he. Ved å drikke ananas juice blir smaken bedre, det værste er asparges og røyk. Hvis du sier at du skal svelge hver gang han ønsker det. så skal du se at dette er bedre enn nikotinell Hvis gutter drikker annanasjuice, så spruter dem mye mer...
Gutt87 Skrevet 30. april 2010 #17 Skrevet 30. april 2010 Hvis gutter drikker annanasjuice, så spruter dem mye mer... Mye er en så sterk overdivelse at jeg vil påstå at dette er svada.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. april 2010 #18 Skrevet 30. april 2010 røyk og kaffe gjør at det smaker veldig bittert ja. og mannen min lever omtrent på røyk og kadde så det er jo festlig. Men jeg har lært meg til at det smaker værre jo lenger frem i munnen han kommer, det er der du har de ivrigste smakløkene. så om du tar han skikkelig "deap trhroat" i det han kommer og bare svelger rundt ham, så får du nesten ikke noe i den delen av munnen der du kjenner smaken,(eller konsistensen) pluss at Gubben blir skikkelig imponert...
Djungelvrål Skrevet 30. april 2010 #19 Skrevet 30. april 2010 Sorry ikke noe å gjøre med. Er ikke meninga at noen skal svelge det. Det smaker pyton uansett!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå