Jaxx Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har akkurat begynt med p-ring. Fungerer det på samme måte som piller - at man kan ha den i noen dager lenger, for å forskyve mensen tilsvarende antall dager?
Jaxx Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. desember 2007 Etter litt søking fant jeg ut at det er hormoner for opptil 4 uker i én ring, og at hvis jeg vil forskyve, så må jeg sette inn en ny ring rett etter den første. Jeg har hatt den en uke for lenge, men det står visst at den preventive virkningen ikke er svekket hvis det går max 4 uker. I tilfelle noen andre også lurte.
Jaxx Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 OK, et spørsmål til: skal neste ring settes inn nøyaktig en uke etter, selv om "mensen" ikke har vart mer enn noen få dager?
Saeria Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Ja. Jeg har gjort det, og da har blødningen stoppet rimelig kjapt etterpå. Mine blødninger har vært sparsommelige da, så det har gått greit å sette inn ringen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå