Noia Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 noen som vet om det er farlig å bleke tennene dersom man har dårlig emalije?? jeg har lyst til å prøve dette, men vet ikke om jeg tørr pga tennene mine. er det som som vet noe er jeg kjempe glad for tilbakemeldinger
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Stikk innom en tannlege å hør der... Eneste som kan svare på det. Viktig å bleke tennene hos noen som er utdanna innen tannlegefaget. Jeg vet pga har nemlig gjort det selv..
Gjest Gjest_Åshild_* Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har sett at man kan kjøpe sånne tannblekingspakker på parfymeri, vita og ikke minst vanlig matbutikk. Er det noen som anbefaler dette? jeg har også litt dårlig emalje på tennene mine, så jeg vil ikke ødelegge tennene mine ,men de har blitt gule etter mange års røyking og kaffe drikking så litt tannbleking hadde gjort seg. Noen som anbefaler en tannbleking salong i Oslo? Jeg er student så prisen blir nok avgjørende, men ikke hvis det er veldig ulik kvalitet på salongene.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 jeg brukte bleking kjøpt på vita, funka ikke..
Gjest qxx Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg vila IKKe gått til noen andre en en tannlege eller tannpleier for å bleka tennene mine. Dette ga det er viktig å få fjerna all tann stein før man gjør det. Om man bleker tennene for ofte så sliter det veldig på tennene. Og man kan bli veldig plaga med ising. Jeg og min samboer bleika tennene hos en tannlege i Thailand som var kjempe dyktig. Og når vi kom hjem til norge og til vår egen norske tannlege så sa han at det var veldig godt arbeid. Billig å bleike i thailand var det også
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Ikke for å være frekk, men synes dere virkelig det ser pent ut med blekede tenner? Jeg synes det blir så unaturlig hvitt. Det peneste er jo utvilsomt vanlig tann-farge, og det er ikke blendende hvitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå