Gå til innhold

Uren hud, kviser, acne

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei jenter! tenkte bare jeg skulle komme med et godt råd for dere som sliter med uren hud. noe jeg selv har gjort fra tidlig i tenårene. jeg har prøvd alle mulige løsninger... renset huden hver dag to ganger, drikket masse vann, holdt meg unna godteri og annet søtsaker, samt prøvd alle mulige dyre produkter uten å oppnå resultat. så kom jeg over grønn leire. det funket med en gang. etter første behandlig merket jeg forskjell. dessuten er det et billig alternativ også. bruker det bare som en ansiktsmaske hver dag... og på betente kviser flere ganger om dagen.. man merker bokstavelig talt hvordan masken drar ut urenhetene. dessuten har huden min blitt matt igjen. ingen blanke partier!!

så stol på grønt jenter:)

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt meg grønn leire maske fra Sothys som jeg prøvde for første gang i dag. Har også lagt på litt på de betente kvisene jeg har som jeg skal la være på over natta, så får se i morgen hvordan det har gått. Men har hørt mye positivt om det :)

Gjest Jenna88
Skrevet
Har kjøpt meg grønn leire maske fra Sothys som jeg prøvde for første gang i dag. Har også lagt på litt på de betente kvisene jeg har som jeg skal la være på over natta, så får se i morgen hvordan det har gått. Men har hørt mye positivt om det :)

Hvor får en kjøpt dette? Jeg får ofte litt uren hud, (ikke kviser, men litt blankere hudpartier) dagene før mensen kommer.

Skrevet

du kan kjøpe det på sunvita.no el telemark urtebrænderi... den sistnevnte levere veldig raskt.

Skrevet
Hvor får en kjøpt dette? Jeg får ofte litt uren hud, (ikke kviser, men litt blankere hudpartier) dagene før mensen kommer.

Jeg er ikke sikker på hvor de fører Sothys, jeg får tak i det gjennom skolen ettersom vi bruker det der (er hudpleie-student)

Skrevet (endret)

Oi, i dag er kvisene mye mindre etter at jeg fjerna masken :-D Dette må jeg fortsette med, hehe

Endret av Tillepike
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
du kan kjøpe det på sunvita.no el telemark urtebrænderi... den sistnevnte levere veldig raskt.

På telemark urtebrænderi, er det grøn leirepasta eller grøn finkornig leire du har brukt???

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...