Gjest Scarlet Skrevet 15. april 2003 #1 Skrevet 15. april 2003 Hva pleier/skal dere å ha i påskeegget deres?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #2 Skrevet 15. april 2003 Nidar Påskemiks, Marsipanpølser, Kolibri-egg, Krokanrull, Anthon Berg Fugleæg, Anton Berg mandelæg, melkerull, Freia Påskeharer, Mini-Smarties, skjokoladekjeks mm. Var ute og leverte påskeegg i går til mine 3 nærmeste venninner, svære egg pyntet med gul sløyfe og kylling, og jeg har plantet påskeliljer i vinduet og komponert påskeeegg til meg selv. Minnie
Tusenfryd Skrevet 15. april 2003 #3 Skrevet 15. april 2003 Alt mulig godt - M&Ms, maltesers - smågodt fra Sverige - det er stort sett der vi handler snop - jeg liker best vanilla fudge og alle typer sjokolader, mens min mann vil ha gummier og annet kliss. Og så må det være noe påskemarsipan da - kolibriegg, marsipanstenger og sånn. Nam! Gir ikke påskeegg til venner og sånn, men det hadde vært en hyggelig tradisjon. Dog var jeg senest i går og levert påskeegg til et par drittunger jeg kjenner... det håper jeg de setter pris på, ellers blir det ikke noe neste år... Hilsen tante Grusom som begynner å forstå de gamle tantene som ville ha lange takkebrev for stygge ullsokker dajeg var barn. Men det er en annen historie...
Edie Skrevet 15. april 2003 #4 Skrevet 15. april 2003 Påskeegget mitt er fylt av alt mulig forskjellig. Mest sjokolade, litt kliss, men ingen marsipan. Det liker jeg ikke. Var i Sverige på søndag, så egget er fylt med billig smågodt!
Gjest Chica Skrevet 15. april 2003 #5 Skrevet 15. april 2003 åhh, jeg vil ha sånn Minnie-påskeegg jeg! De hørtes gode ut! Mamma har alltid lagd påskeegg til meg, men virker ikke som hun har gjort det i år. Skal innom å si god påske i kveld før hun reiser på hytta, så da får vi se... I fjor hadde hun ordnet med påskeegg til pappa, meg og sambo(som aldri hadde fått påskeegg før!) Kunne ordnet med deg selv og da, men det er litt stas å få fra andre!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #6 Skrevet 15. april 2003 åhh, jeg vil ha sånn Minnie-påskeegg jeg! De hørtes gode ut! Trenger vel neppe å tilføye at de blir satt stor pris på :D derfor er det ekstra kos å gi dem ut. I år kjøpte jeg svære pappegg kledt i mørklilla folie som jeg pyntet med gul og grønn sløyfe og stakk en kylling inn i sløyfen- og ett kort med en personlig hilsen hører selvsagt med. Veldig hyggelig å gi bort slike! Minnie
Gjest Embla s Skrevet 15. april 2003 #7 Skrevet 15. april 2003 Nidar Påskemiks, Marsipanpølser, Kolibri-egg, Krokanrull, Anthon Berg Fugleæg, Anton Berg mandelæg, melkerull, Freia Påskeharer, Mini-Smarties, skjokoladekjeks mm. Var ute og leverte påskeegg i går til mine 3 nærmeste venninner, svære egg pyntet med gul sløyfe og kylling, og jeg har plantet påskeliljer i vinduet og komponert påskeeegg til meg selv. Minnie Åååååååå (kan ikke noen gi meg et tilsvarende egg da? NÅÅÅ?!)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #8 Skrevet 15. april 2003 Åååååååå (kan ikke noen gi meg et tilsvarende egg da? NÅÅÅ?!) :D Minnie
Gjest Scarlet Skrevet 15. april 2003 #9 Skrevet 15. april 2003 Huff..nå fikk jeg lyst på kolibriegg!!!!!!!!! NAMNAM!! Tror jeg skal gå ut av den linken her litt nå slik at jeg ikke blir helt godterifanatisk
Gjest ButtHead Skrevet 15. april 2003 #10 Skrevet 15. april 2003 Jeg håper påskeegget mitt i år er fylt med masse sure og salte føtter + masse sjokolade :D
Skusla Skrevet 15. april 2003 #11 Skrevet 15. april 2003 Jeg fikk ett stort påskeegg med sambo igår.. Det var fyllt med allslags digg jeg liker.. Smågodt, marsipanpølser, sjokolade og lakris... Namnam... Skal kjøpe ett til han også, og skal ha i alt han liker.. Han er litt kresen i godteri veien, så jeg skal bare fylle det med hans favoritter.... :D Koselig med påskeegg.....
Gjest Chica Skrevet 16. april 2003 #12 Skrevet 16. april 2003 Fikk ikke påskeegg til mamma igår Må vel ordne selv da, men det er ikke det samme!
Gjest Mel Skrevet 16. april 2003 #13 Skrevet 16. april 2003 Chica, ikke jeg heller - og ble dødelig fornærmet. Venninnene mine - relativt langt opp på tjue-tallet i alder - får fortsatt både julekalender og påske-egg - men ikke jeg! Neida-så...
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #14 Skrevet 16. april 2003 Jeg fikk påskeegg av sambo i går :o) Der var det masse godt oppi! *namnam* Lakris, kolibriegg, masipanpølser med sjokoladebelegg og masse smågodt. Det værste er at det er nesten tomt allerede Hadde jeg bodd hjemme hadde jeg nok kaanskje fått påskeegg av mamma. Men nå er det i grunn nok at sambo tar seg av den oppgaven, for han vet hvor skuffet og fornærmet jeg blir hvis jeg ikke får mitt årlige påskeegg :blunke:
Gjest Scarlet Skrevet 16. april 2003 #15 Skrevet 16. april 2003 Innlegget over er mitt!! Nå hadde jeg på automatisk innlogging, men det gikk ikke allikevel
Gjest Scarlet Skrevet 16. april 2003 #16 Skrevet 16. april 2003 Innlegget over er mitt!! Nå hadde jeg på automatisk innlogging, men det gikk ikke allikevel
Kipa Skrevet 16. april 2003 #17 Skrevet 16. april 2003 Vi gir hverandre påske egg på påskeaften vi...men det høres jo koselig ut å få det litt før, slik at man kan kose seg i påskeferien...Hmmm, her blir det ingen før på lørdag for nå reiser vi til noen venner og kommer hjem fredag kveld. Får nok tusle en tur til byen og kjøpe ett til mannen, som jeg fyller med alle hans favoritter... - krokodiller, sure sopper, bringerbærsjokolade, smil og masse annet digg. Jeg håper jeg får masse god sjokolade!! GOD PÅSKE!! :D
Gjest Diva Skrevet 16. april 2003 #18 Skrevet 16. april 2003 Hmmm... skulle egentlig ha kjøpt et par poser med påskeblanding, dvs. marsipan, og sjokolade osv. Men fant ikke flere igjen på butikken vi var i!!! DA var jeg arg! Men jeg plukket opp litt av hvert og tok med litt vanlig marsipansjokolade, mini kindersjokolade, fox, Tyrkisk pepper-kjærligheter, geletopper (jepp, sånn kakepynt..), seigdamer og et par marsipanegg...... Men nå finner jeg for svingende ikke påskeegget da Det var i grønt skinnende metallicpapir og jeg hadde gledet meg så til å fylle det Kanskje jeg får kjøpt et nytt på en bensinstasjon ? Bare synd det er dobbel pris omtrent på slike ting.... Jaja. Påskeegg skal det bli okke som :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå