Nøtten Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hei! Spisebordet mitt er 1,5 x 2 meter. Jeg finner ikke så store duker i butikkene... men det finnes vel et sted? Noen som vet?
Vannmelon Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har funnet store duker på Black Design. Princess tror jeg også har.
mamma mia Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Jammen det må da finnes i alle butikker der det selges duker?Det skal være duker på 2,80 og 3 meter.Selv har jeg kjøpt pr. meter, da får jeg dukene så lange jag ønsker.
Nøtten Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 Hvilke butikker er det som selger pr. meter? Det høres bra ut! De må være over 1,5 meter bred også... det er ofte litt vanskelig.
mamma mia Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Prinsess,-Spar kjøp. Lykke til .Det er det jeg kommer på i farten :rosasmil:
Gjest Marillia Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har et spisebord som kan bli 2,80 m, og jeg har kjøpt duk på både Kid, Princess og andre lignende butikker. Det er ikke alltid det ligger fremme duker i så lang lengde, men det finnes nok.
prinsessa Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 På www.stoffogstil.no får du kjøpt duker i metervis ferdig sydd, de tar 60 kr pr meter og sy og stoffene der er billige. Nettsiden deres syns jeg er veldig uoversiktelig så du bør nesten bestille katalog.
Ugla Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Hvilke butikker er det som selger pr. meter? Det høres bra ut! De må være over 1,5 meter bred også... det er ofte litt vanskelig. Bredden kan kanskje være problemet.. Hva med å kjøpe stoff i "metervis". Da er bredden ofte 1,20 - 1,50, og du kan kjøpe så langt du trenger, og sy selv. Da får du både bredde og lengde som passer (event. sy inn bredden). Jeg bruker å sy dukene mine selv (særlig julduker). Finner oftere stoff jeg liker (og som passer), enn ferdige duker.
Nøtten Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har vært på både Spar, Kid og Princess nå, og det finnes ikke der. Det er selvfølgelig bredden på 1,5 m som er problemet.' Ja det er nok sikkert en ide å kjøpe stoff og sy selv (få noen til å gjøre det... Da blir det jo som jeg vil ha det. Er nok litt for seint ute til jul men vet dere i hvilke butikker de selger stoff da....?? masa!!
prinsessa Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Som sagt prøv stoff og stil de syr også for en billig penge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå