Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Spisebordet mitt er 1,5 x 2 meter.

Jeg finner ikke så store duker i butikkene... men det finnes vel et sted?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet store duker på Black Design. Princess tror jeg også har.

Skrevet

Jammen det må da finnes i alle butikker der det selges duker?Det skal være duker på 2,80 og 3 meter.Selv har jeg kjøpt pr. meter, da får jeg dukene så lange jag ønsker.

Skrevet

Hvilke butikker er det som selger pr. meter? Det høres bra ut!

De må være over 1,5 meter bred også... det er ofte litt vanskelig.

Skrevet

Prinsess,-Spar kjøp. Lykke til .Det er det jeg kommer på i farten :rosasmil:

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg har et spisebord som kan bli 2,80 m, og jeg har kjøpt duk på både Kid, Princess og andre lignende butikker. Det er ikke alltid det ligger fremme duker i så lang lengde, men det finnes nok.

Skrevet

På www.stoffogstil.no får du kjøpt duker i metervis ferdig sydd, de tar 60 kr pr meter og sy og stoffene der er billige. Nettsiden deres syns jeg er veldig uoversiktelig så du bør nesten bestille katalog.

Skrevet
Hvilke butikker er det som selger pr. meter? Det høres bra ut!

De må være over 1,5 meter bred også... det er ofte litt vanskelig.

Bredden kan kanskje være problemet..

Hva med å kjøpe stoff i "metervis". Da er bredden ofte 1,20 - 1,50, og du kan kjøpe så langt du trenger, og sy selv. Da får du både bredde og lengde som passer (event. sy inn bredden).

Jeg bruker å sy dukene mine selv (særlig julduker). Finner oftere stoff jeg liker (og som passer), enn ferdige duker.

Skrevet

Jeg har vært på både Spar, Kid og Princess nå, og det finnes ikke der. Det er selvfølgelig bredden på 1,5 m som er problemet.'

Ja det er nok sikkert en ide å kjøpe stoff og sy selv (få noen til å gjøre det... :) Da blir det jo som jeg vil ha det.

Er nok litt for seint ute til jul men vet dere i hvilke butikker de selger stoff da....??

masa!!

Skrevet

Som sagt prøv stoff og stil de syr også for en billig penge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...