Gå til innhold

Vaginalkuler - igjen.

Pearl

Anbefalte innlegg

Hei.

Har søkt litt inne på forumet, men fant ikke så mye om dette emnet, jeg. :-?

Men uanset, kan noen fortelle meg hvordan disse kulene fungerer. Er det noe en kan bruke når man er ute blant folk uten at de merker lyd??

Eller er de best bare til å trene opp igjen etter fødsel??

Håper noen med erfaring kan svare meg på dette!!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Det er viktig for jenter å styrke bekkenmuskulaturen, og enkleste måten å gjøre det på er ved å regelmessig bruke vaginakuler. Som regel er dette to små kuler som føres opp i skjeden. Når en er i bevegelse vil kulene falle ned mot skjedeåpningen og på den måten blir en ”tvunget” til å knipe. Bedre bekkenmuskulatur vil kunne gi deg et mer stimulerende sexliv, forebygge uønsket vannlating og være meget effektivt etter en fødsel. Det finnes andre og større kuler, som henger sammen (to stk), også kalt orgasmekuler. Når disse kulene føres inn i skjeden, og du er i bevegelse, vil du oppleve en vibrerende effekt. Kulene stimulerer samtidig bekkenmuskulaturen. Med disse kulene kan du gjøre treningsøkten til en pirrende opplevelse! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nå er jeg spent!

I en alder av 25 vet jeg fremdeles ikke hva vaginalkuler er, og jeg har ikke tatt meg bryderiet med å finne det ut heller... :wink:

Flott at denne tråden kom opp, sånn at vi "uinvidde" kan få utvidet vår horisont litt... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Aaha! Nå begynner jeg å skjønne tegninga! :wink:

(Så ikke innlegget ditt før jeg posta mitt første, Livets datter! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Livets datter.

Kunne godt tenkt meg å begynt med orgasmekuler, hadde vært spennendes å se om de sto i stil med navnet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...