Gå til innhold

Bjørne-fitte?


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 år senere...

Hvem er det som "hjelpsomt" drar frem to år gamle tråder og svarer på de?? Tror du ikke at vedkommende har fått svar eller gått videre i livet til nå? Alltid like besynderlig....

Det er nå 2013! ..

Og denne tråden er det beste svaret jeg kunne finne via googel, når jeg lurte på hvorfor det egentlig heter "bjønne fitte" .. Synes ikke å ha fått noe godt svar! ..

Men synes det er på sin plass og forsvare det at folk svarer på gamle tråder! .. Husk at Internett er STORT! .. og andre kan ha glede av å lese videre kommentarer på emnet, selv om du personlig har sett deg ferdig med det, og da automatisk tror at alle andre også er ferdig med det....

:P

Endret av Gomp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå 2013! ..

Og denne tråden er det beste svaret jeg kunne finne via googel, når jeg lurte på hvorfor det egentlig heter "bjønne fitte" .. Synes ikke å ha fått noe godt svar! ..

Men synes det er på sin plass og forsvare det at folk svarer på gamle tråder! .. Husk at Internett er STORT! .. og andre kan ha glede av å lese videre kommentarer på emnet, selv om du personlig har sett deg ferdig med det, og da automatisk tror at alle andre også er ferdig med det....

:P

Næmmen, herrejesus. Hvor liten fantasi du har.

Se for deg en hunnbjørn. Se for deg hunnbjørnens vagina. Se for deg ... Ja.

Skjønte du det nå?

Ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...