Gjest Agurkolat Skrevet 9. november 2009 #21 Del Skrevet 9. november 2009 Har bestilt meg slike klassiske luer fra Russland, her http://www.best-of-russia.com Billege var dei og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #22 Del Skrevet 10. november 2009 Mulig Oslo Sportlager også har... Men har ikke sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gomp Skrevet 20. november 2013 #23 Del Skrevet 20. november 2013 (endret) Hvem er det som "hjelpsomt" drar frem to år gamle tråder og svarer på de?? Tror du ikke at vedkommende har fått svar eller gått videre i livet til nå? Alltid like besynderlig.... Det er nå 2013! .. Og denne tråden er det beste svaret jeg kunne finne via googel, når jeg lurte på hvorfor det egentlig heter "bjønne fitte" .. Synes ikke å ha fått noe godt svar! .. Men synes det er på sin plass og forsvare det at folk svarer på gamle tråder! .. Husk at Internett er STORT! .. og andre kan ha glede av å lese videre kommentarer på emnet, selv om du personlig har sett deg ferdig med det, og da automatisk tror at alle andre også er ferdig med det.... Endret 20. november 2013 av Gomp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 20. november 2013 #24 Del Skrevet 20. november 2013 Det er nå 2013! .. Og denne tråden er det beste svaret jeg kunne finne via googel, når jeg lurte på hvorfor det egentlig heter "bjønne fitte" .. Synes ikke å ha fått noe godt svar! .. Men synes det er på sin plass og forsvare det at folk svarer på gamle tråder! .. Husk at Internett er STORT! .. og andre kan ha glede av å lese videre kommentarer på emnet, selv om du personlig har sett deg ferdig med det, og da automatisk tror at alle andre også er ferdig med det.... Næmmen, herrejesus. Hvor liten fantasi du har. Se for deg en hunnbjørn. Se for deg hunnbjørnens vagina. Se for deg ... Ja. Skjønte du det nå? Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå