Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. november 2007 #1 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som vet hvor jeg får tak i deg?Luen altså. Fant en men den kostet 1300 kr...:S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. november 2007 #2 Del Skrevet 30. november 2007 "det" mener jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 30. november 2007 #3 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har en rød som kostet 500kr. Den er litt spesiell, men kul Kommer jo ann på hvaslags stoff/skinn du skal ha da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 30. november 2007 #4 Del Skrevet 30. november 2007 Hehe, denne tråden er feil på så mange måter. Jeg likte spesielt godt spørsmålet "Noen som vet hvor jeg får tak i deg?". Hihi. Herreavdelingen på H&M har slike luer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Del Skrevet 30. november 2007 Hehe, en liten skrivefeil ja så de selger det på hennes ja?Tusen takk! Lyst på i pels-imitasjon, sånn pjuskete liksom. Ikke i vanlig stoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 30. november 2007 #6 Del Skrevet 30. november 2007 ....produkten kan da umulig hete det? ...eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2007 #7 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har aldri hørt noe annet ord for det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 30. november 2007 #8 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg har aldri hørt noe annet ord for det=) Du burde spørre på butikkene om de har bjørne-fitter med kunstpels 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snooops Skrevet 30. november 2007 #9 Del Skrevet 30. november 2007 Det heter vel egentlig loslue... Tror ikke jeg hadde turt å gå inn i en butikk og spurt etter bjørnefitte liksom... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. november 2007 #10 Del Skrevet 30. november 2007 Det heter vel egentlig loslue... Tror ikke jeg hadde turt å gå inn i en butikk og spurt etter bjørnefitte liksom... Stæsje seg skikkelig opp og komme trippene på høye hæler for så å spørre etter bjørnefitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 30. november 2007 #11 Del Skrevet 30. november 2007 Ekte nordlendiger kaller det for "Bjønnjfetta" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. november 2007 #12 Del Skrevet 30. november 2007 I Finnmark kaller vi det for ei "skinn-tæve". Skal du ha ekte, da? Har sett fake i de fleste butikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. november 2007 #13 Del Skrevet 30. november 2007 ....produkten kan da umulig hete det? ...eller? Bjønnjafitte er militærslang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 30. november 2007 #14 Del Skrevet 30. november 2007 I marinen blir den forkortet til B.F. Som en del av den nye kvinnepolitikken de prøver seg på. Ps, du kan få min gamle hvis du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #15 Del Skrevet 1. desember 2007 Hehe trenger ikke være ekte nei, men vil ikke ha i stoff, men i fake-pels :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest øogh Skrevet 3. november 2009 #16 Del Skrevet 3. november 2009 harkila på g sport! 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 #17 Del Skrevet 4. november 2009 HM har fake pelsluer..har kjøpt tre!!!! til ungene og meg selv...kjekk når vi er på scootertur..Har ekte og..i saueskinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mæææ Skrevet 4. november 2009 #18 Del Skrevet 4. november 2009 Hvem er det som "hjelpsomt" drar frem to år gamle tråder og svarer på de?? Tror du ikke at vedkommende har fått svar eller gått videre i livet til nå? Alltid like besynderlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordheim Skrevet 9. november 2009 #19 Del Skrevet 9. november 2009 Hehe! Jeg kjøpte meg en "bjørnefitte" på Gina Tricot for ikke så lenge siden;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #20 Del Skrevet 9. november 2009 Hvorfor kaller du det for det? Du vet da ikke om klærne er laget av tissen til bjørnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå