Tinelise Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 (endret) nå skal jeg bytte fra p-piller til p-ring og så lurer jeg på en liten ting.. når skal jeg sette i p-ringen?? 1. mensdag? dagen etter siste pille? eller når jeg i utgangspunktet skulle begynt på et nytt brett p-piller? eller er d likegyldig så lenge d er innen 7 dager etter siste pille? Endret 30. november 2007 av Tinelise
Saeria Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 (endret) I følge felleskatalogen skal du som bytter fra p-piller til ring, sette den inn senest dagen etter den siste tablettfrie perioden. Om du spiser sukkerpiller, så vil det si dagen etter siste sukkerpille. Går du på en gestagenpille, som f.eks. cerazette eller minipille, kan du sette inn ringen dagen etter du sluttet på pillene, men da må du ha tilleggsprevensjon den første uka. Endret 1. desember 2007 av Saeria
Tinelise Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 takk skal du ha! jeg har lest vedlegget hundre ganger, men fortsatt litt usikker.. men d virker jo logisk at alle de mulighetene jeg ramset opp går helt fint.
Saeria Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg tror jeg haddesatt den inn den dagen jeg skulle begynt på ny pille. Da er det stor sjans for at mensblødningen er liten og det blir lettere å sette inn ringen. Jeg går selv på ringen, men byttet fra cerazette til ring, så jeg hadde ingen blødning første gangen. Det kan være litt kluss å få ringen på plass, men en finner fort teknikken.
Tinelise Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 hehe, ja jeg er veldig spent på hvordan den biten skal gå krysser fingrene for at jeg blir fornøyd!! og så setter jeg den i dagen før jeg skulle ha begynt for ellers bør jeg gjøre d klokka 06:00 for d er da jeg egentlig står opp for å gå på jobb. og d er utrolig kjipt å måtte stå opp på samme tid for å ta den ut igjen eller sette inn når jeg ikke jobber lørdager
Saeria Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Det er en lur ide. Jeg satte inn min første om kvelden. Gidder ikke stå opp tidlig bare for å sette inn og fjerne jeg heller. Er alt for glad i å sove til det.
Tinelise Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 haha, ja akkurat! du snakker med et b++ menneske her
Saeria Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Synd ikke samfunnet snurrer rundt oss da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå