Gå til innhold

Piercing i øret

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok piercing i øret for 4 uker siden. Hvor lang tid skal det gå før man kan bytte den ut???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venta i 2mnd..Men du ser jo selv. Hvis du ikke har noen betennelse eller videre problemer med hullet ditt, er det ingenting i veien for at du kan bytte nå hvis du vil. Bare husk å kok den nye piercingen i ca 10min, da blir den helt ren og bakteriefri..Dette er viktig for nye hull.

Skrevet

Det kommer helt an på hvor i øret den er. Vanlig i øreflippen anbefales det vel å vente 6 - 8 uker. Tror det gjelder de fleste steder i øret, men det kan ta lengre tid om det er i brusk, så vidt jeg har forstått det. Du skulle ha fått info om det når du tok piercingen.

Du kan sikkert få svar på spørsmål på nettsidene: www.pinpoint-piercing.no eller www.safaribodyart.no også. Der står det mye om grotider, etterbehandling o.l.

Skrevet (endret)
Tok piercing i øret for 4 uker siden. Hvor lang tid skal det gå før man kan bytte den ut???

Vent til den ikke lenger er vond, hoven, rød eller pusser. Når hevelsen er nede og smykket evnt. er for stort kan du bytte. Men ikke bruk gull eller sølv i nye hull, da kan du lett utvikle nikkelallergi (snakker av erfaring også ja ;) )

Lykke til ^^

Endret av Heloise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...