tuji Skrevet 30. november 2007 #1 Skrevet 30. november 2007 I alle år har jeg vært lykkelig uvitende om når jeg har eggløsning, men de siste månedene har jeg kjent det kjempegodt, og det varer i dagevis. Noen dager i forveien blir jeg skikkelig øm i puppene, jeg får vondt i korsryggen, og det er absolutt ingen tvil om når selve eggløsningen er, for da kjennes det ut som noen stikker neven oppi og røsker ut et gigantisk strutseegg. Denne gangen har jeg også blødd bittelitt. Det er faktisk så vondt at jeg må ta smertestillende, og dette er noe jeg godt kunne klart meg uten - det er da kjipt nok å ha menssmerter! Er det noen andre som har opplevd at dette endrer seg, eller som har en teori om hvorfor det har blitt sånn?
Gjest vimselot Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 (endret) I alle år har jeg vært lykkelig uvitende om når jeg har eggløsning, men de siste månedene har jeg kjent det kjempegodt, og det varer i dagevis. Noen dager i forveien blir jeg skikkelig øm i puppene, jeg får vondt i korsryggen, og det er absolutt ingen tvil om når selve eggløsningen er, for da kjennes det ut som noen stikker neven oppi og røsker ut et gigantisk strutseegg. Denne gangen har jeg også blødd bittelitt. Det er faktisk så vondt at jeg må ta smertestillende, og dette er noe jeg godt kunne klart meg uten - det er da kjipt nok å ha menssmerter! Er det noen andre som har opplevd at dette endrer seg, eller som har en teori om hvorfor det har blitt sånn? Ja, har opplevd at det har endret seg. Ømme pupper kjenner jeg igjen, og det var ikke slik tidligere. Nå er puppene mindre ømme, hvis jeg ikke bruker bh (da har de en tendens til å bli ømme rundt eggløsning) Men jeg opplever ikke smerter, selv om jeg har hatt en liten blødning (er noen år siden nå, og var ikke ved hver eggløsning, men jeg husker ikke helt...) Nå merker jeg eggløsningen best med at jeg blir veldig tent uten at jeg har tenkt på sex... Tror ikke du har gigantiske strutseegg der inne, men kan du ikke prate med legen din? Jeg har ikke gått på hormoner på mange år, husker bare at jeg ble veldig humørsyk av hormonene. Menssmerter har jeg ikke hatt siden jeg var cirka 14 år, og da brukte jeg ingen p-piller. Endret 1. desember 2007 av vimselot
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå