Gå til innhold

Finner ikke passet


Frk. Fie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nødpass, koster like mye som et vanlig pass, men fungerer bare ved èn tur.

Man får det vel på flyplassen?

Er ikke hundre prosent sikker på det her.

Let mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nødpass er kriseløsningen, koster det det samme som vanlig, så kommer det på ca 900, eller var det 990 jeg betalte nå sist tro?

Det er uansett en stygg ekstrautgift, så endevend hele huset, absolutt alt. Det må jo være der en plass, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Om jeg ikke klarer å lokalisere det i løpet av helga - hva gjør jeg da? Krisepass? Hos politiet? Pris?

Nødpass, koster 990,-, gjelder kun en reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi fikk nytt pass etter et par dager hun, så kanskje du kan løpe til politiet nå og søke, så er du kanskje heldig! Forklarer du situasjonen, kan det hende de flytter din søknad litt oppover i bunken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi fikk nytt pass, var vi på politistasjonen om fredagen, mandagen var passene i postkassen, nå kan det jo hjelpe på at vi bor i Stavanger og alle passene blir trykt her.

Endret av ToveM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å si det er 5-10 dager å få passet, max 10 dager, men jeg har både opplevd å få pass i løpet av 2 dager og 12 dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, ser ut til at det blir nødpass - kan ikke sjanse på at det går på noen få dager. Javisst, Aline, det er her et sted - og det er så himla irriterende...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren over! Fant det da jeg leita gjennom soverommet for 3. gang, blant kvtteringer, inni ei mappe, inni en pose... Et tips: la passet ligge der det alltid har vært;) Men det gjør dere antakelig.. Takk for svar, skal sende dere en vennlig tanke fra stranda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...