Gå til innhold

69'ern - Oppskrytt?

Sandman

Anbefalte innlegg

Synes også at 69 er oppskryt.

Men det er jo opp til hver enkelt hva de synes er best.

koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha lest denne tråden synes jeg 69 er nedskrytt.....

Jeg synes 69 er kjempegreier en gang nå og da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, frk. doodad. Jeg forstår ditt ønske om å gå imot strømmen.

Selv så må jeg si meg enig i de som synes det er oppskrytt, men jeg må vel si at ut ifra erfaring så kommer det VELDIG an på vedkommende... Og mer trenger jeg jo ikke å si den saken. Men, målt ift oralsex(les:en person gjør jobben), så er det mye bedre å gi jenta munnsex og se henne komme, og i samme kategori få all behandlingen selv.. Man jobber jo nok ilag som det er med sex'en ellers.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at 69'ern ikke får de beste karakterer, her... Liker faktisk den stillingen meget godt jeg! Får de beste orgasmene slik, faktisk! Men mannen min må få en "omgang" etterpå, så det er nok best for meg, ja... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på personen man skal gjøre det sammen med, og på stillngen det gjøres i. Liker ikke å være "øverst" når dette skal utføres, da vil jeg heller at bare han skal få, så kan jeg få etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@

69 = toppen på frustrasjon etter min mening.

Stakkars den mannen som har sin penis i munn idet det går for meg........ KAPYYYSSSJ - NO MORE PENIS!!! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

69 = toppen på frustrasjon etter min mening.

Stakkars den mannen som har sin penis i munn idet det går for meg........ KAPYYYSSSJ - NO MORE PENIS!!! :engel:

... auda ..... :o :o

Tror ikke jeg ville anbefalt den stillingen for din utvalgte da nei... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får aldri 69 til å funke, jeg. Når jeg har det så godt, klarer jeg f... meg ikke å konsentrere meg om å suge han samtidig. Da holde vi oss heller til en ting om gange. Kunne jo risikere at jeg beit han samtidig som jeg kommer eller noe :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...