Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #21 Del Skrevet 15. april 2003 En venninne av meg opplevde at typen slapp den dunderfisen rett i ansiktet på henne mens de gjorde en 69- de er ikke ett par i dag. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #22 Del Skrevet 15. april 2003 Poeng, Vibeke. Men lyder og kropps-språk taler sitt tydelige språk, det også. Visuelt er gøy, men det å føøøøle hvordan en mann skjelver av galskap er gøy, det også. Også er det ok å høre også. (nikker litt til) Maiken (kjempeenig med meg selv, jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2003 #23 Del Skrevet 15. april 2003 Klarer ikke å konsentrere meg om to ting på en gang... enten er det kjempegodt for meg, og da glemmer jeg ham - eller så er jeg så oppslukt av hans nytelse at jeg ikke kjenner min egen... jaja, men det gjør jo ikke noe... jeg foretrekker annen hver gang ja, eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #24 Del Skrevet 15. april 2003 Simultankapasitet....c'mon jenter :blunke: Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. april 2003 #25 Del Skrevet 15. april 2003 En kjempefis rett i fleisen! :o Stakkars fyr...stakkars henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 15. april 2003 #26 Del Skrevet 15. april 2003 Simultankapasitet....c'mon jenter :blunke: ¨ er redd jeg må innrømme at simultankapasiteten min svekkes aldri så lite når jeg kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. april 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 15. april 2003 Kjempemegagigahertzviktig Endelig en streng hvor alle er enige :kgsmil: Maiken ...STRENG...?? :o ...ja, i og for seg i samme "bransje" som temaet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #28 Del Skrevet 15. april 2003 *lurer litt på vinkelen, jeg* Han var vel på toppen, da...Variant det også. Sånn kan det gå når man spiser feil mat til feil tid. Erter/løk/kål er vel ikke så lurt, kanskje. Sikkert ikke lurt, nei. Ulurt. Maiken (kjenner snikende behov for å føle makt snart...påske = tid til ettertanke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. april 2003 #29 Del Skrevet 15. april 2003 Tid til ettertanke = tid for at det skal gå litt i en selv, eller man skal gå litt i seg selv (husker ikke helt hvordan det var) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #30 Del Skrevet 15. april 2003 :o STRENG, ja, SANDMAN :o Erru helt ammatør, eller *klasker Sandman på skulderen og føler makt fordi han har lært seg noe nytt av meg i dag* Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. april 2003 #31 Del Skrevet 15. april 2003 En gigantisk fis midt i fleisen hørtes jo ikke akkurat så fristende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #32 Del Skrevet 15. april 2003 En gigantisk fis midt i fleisen hørtes jo ikke akkurat så fristende ut Man kan jo tenke seg hvordan gutten følte seg etterpå, min venninne ble kvalm og måtte løpe ut på badet for å brekke seg. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #33 Del Skrevet 15. april 2003 Liza-Beth: KG's munnhell-dronning! Maiken (gudbedre...god tid lærer naken kvinne å tenke på sex) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. april 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 15. april 2003 Gøyal du, Sandman. Tror de færreste menn egentlig er inneforståtte med hvilken ENORM tillit det egentlig er å tilby oss å putte i munnen det dere til stadighet tilbyr oss å putte i munnen vår :o Kjempetillitserklæring. Gir nesten maktfølelse Maiken De store gutta sier at det er best å velge tannløse damer i 80-års alderen til å suge seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. april 2003 #35 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg vet at min oldemor pleide å legge gebisset i champagnebrus fordi det smakte så godt. Hun var forøvrig en dame i full vigør til sin dødsdag rundt 92. Om oldefar var en av de store gutta sier story'en ikkeno om. Mulig de hadde mye moro med champagnebrus. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #36 Del Skrevet 15. april 2003 Bare det at hun hadde gebiss er vel et glitrende, glimrende eksempel på at han var en av de store gutta...jfr Sandman's lære. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. april 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 15. april 2003 En venninne av meg opplevde at typen slapp den dunderfisen rett i ansiktet på henne mens de gjorde en 69- de er ikke ett par i dag. Minnie Ovenstående hadde også egnet seg godt som bidrag i tråden om hva man mister tenninga av... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #38 Del Skrevet 15. april 2003 Heeeyyy...si ikke det. Har lært så mye rart på KG! Sikkert noen som tenner på dette også. Ferdigbehandlet kål-gass altså :-? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. april 2003 #39 Del Skrevet 15. april 2003 Nå skjønner jeg hvorfor jeg blir så vårkåt.... det er kålåkrene i nærheten som smelter og bringer med seg en eim fra fjorårets avskårne hoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. april 2003 #40 Del Skrevet 15. april 2003 Jah Jah fis på meg...scheisse Helmut! Vil tro at en slik fetisj er utbredt i Tyskland- surkålens hjemland Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå