Sandman Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 I forbindelse med "munnsex-tråden", så ser jeg noen som syns 69 er topp. Er det bare meg som syns at den er oppskrytt? Det er da litt vanskelig å konsentrere seg om både sin egen og partnerens nytelse, samtidig? :oops: Hvis man vil legge hele sin sjel i partnerens nytelse, så blir det jo litt "forstyrrende", at man får munnsex samtidig? ... og hvis man vil nyte og ta imot, så mister man jo litt av "konsentrasjonen" overfor den andre? Jeg sverger til at man bytter om, slik at den ene kun nyter, og den andre bare gjør "jobben" sin! :blunke: Noen enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 Enig! D beste er å konse om én ting av gangen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 Det har også vært stilt spørsmål ved om ikke 138 er dobbelt så gøy, men mange er usikre her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 15. april 2003 #4 Del Skrevet 15. april 2003 69 er oppskrytt. Kløn hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. april 2003 #5 Del Skrevet 15. april 2003 Er det bare meg som syns at den er oppskrytt? Det er da litt vanskelig å konsentrere seg om både sin egen og partnerens nytelse, samtidig? :oops: Hvis man vil legge hele sin sjel i partnerens nytelse, så blir det jo litt "forstyrrende", at man får munnsex samtidig? ... og hvis man vil nyte og ta imot, så mister man jo litt av "konsentrasjonen" overfor den andre? Helt enig! men sambo digger det vist så.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 15. april 2003 Arwen skrev: Helt enig! men sambo digger det vist så.. :oops: ...han syns sikkert det er stas å borre nesa oppi rompa di, Arwen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. april 2003 #7 Del Skrevet 15. april 2003 69'ern er veeeldig oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Vega Skrevet 15. april 2003 #8 Del Skrevet 15. april 2003 69ern er som å spise iskrem og pusse tenna samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. april 2003 #9 Del Skrevet 15. april 2003 Liker ikke 69ern jeg!!! er helt enig at det blir litt av hvert men ikke nok av noe... liksom.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #10 Del Skrevet 15. april 2003 69'ern er veldig oppskrytt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 15. april 2003 #11 Del Skrevet 15. april 2003 Typen min likte det, men jeg er ikke så veødig stor fan av det. Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. april 2003 #12 Del Skrevet 15. april 2003 Det holder med 6 Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #13 Del Skrevet 15. april 2003 69 er jo 6 det også...synes 69 er ok, jeg. Avogtil; engang iblant, lissomlissom! Egentlig så er det meste som har med 6 å gjøre ok, egentlig. Enig i at det kan være vanskelig å konsentrere seg av og til. Blir livredd for å bite hvis det blir for heftig. Men som en variasjon så er det helt ok. Må bare passe på å avslutte før jeg klapper sammen tennene, som sagt. Viktig å huske! Veldig viktig. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 15. april 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 15. april 2003 69 er jo 6 det også...synes 69 er ok, jeg. Avogtil; engang iblant, lissomlissom! Egentlig så er det meste som har med 6 å gjøre ok, egentlig. Enig i at det kan være vanskelig å konsentrere seg av og til. Blir livredd for å bite hvis det blir for heftig. Men som en variasjon så er det helt ok. Må bare passe på å avslutte før jeg klapper sammen tennene, som sagt. Viktig å huske! Veldig viktig. Maiken Jeg får hele tiden asossiasjoner. Denne gangen, med et eksempel på gærne kvinner, som det sikkert finns en del av(eller...waco..?). En fyr var på firmatur med samboeren på et hotell, han gikk før henne ned i baren, der han ble stående å prate med en kvinnelig kollega. Samboeren kom ned, går rett bort til han, bøyer seg fram, og gjør trutmunn mot han, som en invitt til et kyss. Intetanende bøyer han seg ned og kysser henne, hvorpå hun biter han alt hun orker i leppa, så blodet spruter. :o Tør ikke tenke på åssen det hadde gått hvis hun ventet med "bite-hevnen" til de var alene og mer intime på rommet.... (au..) De er ikke samboere lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 15. april 2003 #15 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg synes 69 er oppskrytt... Liker mye bedre å konsentrere meg om en ting av gangen, i hvertfall når det gjelder seksuell nytelse :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #16 Del Skrevet 15. april 2003 Gøyal du, Sandman. Tror de færreste menn egentlig er inneforståtte med hvilken ENORM tillit det egentlig er å tilby oss å putte i munnen det dere til stadighet tilbyr oss å putte i munnen vår :o Kjempetillitserklæring. Gir nesten maktfølelse Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 15. april 2003 #17 Del Skrevet 15. april 2003 Enig i at det kan være vanskelig å konsentrere seg av og til. Blir livredd for å bite hvis det blir for heftig. Men som en variasjon så er det helt ok. Må bare passe på å avslutte før jeg klapper sammen tennene, som sagt. Viktig å huske! Veldig viktig. veldig viktig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. april 2003 #18 Del Skrevet 15. april 2003 Kjempemegagigahertzviktig Endelig en streng hvor alle er enige :kgsmil: Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. april 2003 #19 Del Skrevet 15. april 2003 Maktfølelsen kommer når han krøller og vrir seg av velvære mens man tar seg av slike ting, Maiken. Jeg vil gjerne se han mens han er "uten styring" foran meg. Utsikten er noe begrenset ved 69... Vibeke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. april 2003 #20 Del Skrevet 15. april 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå