Gå til innhold

69'ern - Oppskrytt?

Sandman

Anbefalte innlegg

I forbindelse med "munnsex-tråden", så ser jeg noen som syns 69 er topp.

Er det bare meg som syns at den er oppskrytt? Det er da litt vanskelig å konsentrere seg om både sin egen og partnerens nytelse, samtidig? :oops:

Hvis man vil legge hele sin sjel i partnerens nytelse, så blir det jo litt "forstyrrende", at man får munnsex samtidig? ... og hvis man vil nyte og ta imot, så mister man jo litt av "konsentrasjonen" overfor den andre?

Jeg sverger til at man bytter om, slik at den ene kun nyter, og den andre bare gjør "jobben" sin! :blunke:

Noen enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg som syns at den er oppskrytt? Det er da litt vanskelig å konsentrere seg om både sin egen og partnerens nytelse, samtidig? :oops:

Hvis man vil legge hele sin sjel i partnerens nytelse, så blir det jo litt "forstyrrende", at man får munnsex samtidig? ... og hvis man vil nyte og ta imot, så mister man jo litt av "konsentrasjonen" overfor den andre?

Helt enig! :Nikke: men sambo digger det vist så.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen skrev:

Helt enig! :Nikke: men sambo digger det vist så.. :oops:

...han syns sikkert det er stas å borre nesa oppi rompa di, Arwen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke 69ern jeg!!! er helt enig at det blir litt av hvert men ikke nok av noe... liksom.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

69 er jo 6 det også...synes 69 er ok, jeg. Avogtil; engang iblant, lissomlissom! Egentlig så er det meste som har med 6 å gjøre ok, egentlig.

Enig i at det kan være vanskelig å konsentrere seg av og til. Blir livredd for å bite hvis det blir for heftig. Men som en variasjon så er det helt ok. Må bare passe på å avslutte før jeg klapper sammen tennene, som sagt. Viktig å huske!

Veldig viktig.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

69 er jo 6 det også...synes 69 er ok, jeg. Avogtil; engang iblant, lissomlissom! Egentlig så er det meste som har med 6 å gjøre ok, egentlig.  

Enig i at det kan være vanskelig å konsentrere seg av og til. Blir livredd for å bite hvis det blir for heftig. Men som en variasjon så er det helt ok. Må bare passe på å avslutte før jeg klapper sammen tennene, som sagt. Viktig å huske!

Veldig viktig.

Maiken

Jeg får hele tiden asossiasjoner. Denne gangen, med et eksempel på gærne kvinner, som det sikkert finns en del av(eller...waco..?). En fyr var på firmatur med samboeren på et hotell, han gikk før henne ned i baren, der han ble stående å prate med en kvinnelig kollega. Samboeren kom ned, går rett bort til han, bøyer seg fram, og gjør trutmunn mot han, som en invitt til et kyss. Intetanende bøyer han seg ned og kysser henne, hvorpå hun biter han alt hun orker i leppa, så blodet spruter. :o

Tør ikke tenke på åssen det hadde gått hvis hun ventet med "bite-hevnen" til de var alene og mer intime på rommet.... (au..)

De er ikke samboere lenger.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Jeg synes 69 er oppskrytt... Liker mye bedre å konsentrere meg om en ting av gangen, i hvertfall når det gjelder seksuell nytelse :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Gøyal du, Sandman. Tror de færreste menn egentlig er inneforståtte med hvilken ENORM tillit det egentlig er å tilby oss å putte i munnen det dere til stadighet tilbyr oss å putte i munnen vår :o

Kjempetillitserklæring. Gir nesten maktfølelse :)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig viktig.

:Nikke: veldig viktig.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maktfølelsen kommer når han krøller og vrir seg av velvære mens man tar seg av slike ting, Maiken.

Jeg vil gjerne se han mens han er "uten styring" foran meg. Utsikten er noe begrenset ved 69...

Vibeke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...