Latee Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har i de siste mnd vært litt sår / "øm" i øynene og det klør en del i øyenkrokene. I går merket jeg at jeg er veldig rød i øynene og jeg ser jo ut som jeg ikke har sovet på dager! Bruker dagslinser.. Noen som vet hva det kan være? Klar over at det er vanskelig å gjette seg til det, men...
Amanlis Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Linsene kan være årsaken, men det kan også være allergi. Har du husdyr?
Latee Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Ja, en pus.. Men litt rart om det plutselig skjer etter 9 år? Skal til linsekontroll snart, så kan vel spørre da.. Takk for svar forresten!
Latee Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 (endret) Kanskje det er øyekatarr? Får vel rusle til legen jeg.. Endret 29. november 2007 av Latee
ringblomst Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Har du noe puss/væsking i øyekrokene? Hvis ikke er det nok ikke øyekatarr. Ville tatt en tur til optiker evt øyelege for det hadde vært greit at noen fikk sett nærmere på det før du får evt medisiner/dråper av fastlegen. Kan være alt fra overbruk av linser, allergi, sår på øynene etc.
Latee Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Tja.. har en del sånn "gult" i øyenkroken når jeg nettopp har våknet, mer enn vanlig "søvn" (hva heter det egentlig?), men det kan jo være det bare er mer enn vanlig om dagen.. Optiker først da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå