Gå til innhold

Trenger du langt forspill?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos oss er det faktis han som trenger lengst forspill, hvert fall var det sånn i begynnelsen da han var mindre trygg på meg.

Jeg er klar ganske raskt... kanskje i motsetning til mange kvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! det gjør jeg, ganske kipt egentlig, hadde vært greit å kunne ta kjappiser av og til, men jeg blir ikke våt (avslappet nok) nok til sex uten noe lengre vorspill.

Gjest puselabb
Skrevet

Nei jeg trenger ikke lange forspill, men det varierer litt. Noen ganger er jeg helt klar bare han kommer bak og kysser meg i nakken, andre ganger må vi holde på en stund med hverandre. Men som regel er jeg klar ganske kjapt, selv om vi kan ha lange forspill fordet, fordi det kan være ekstra tennende.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei trenger ikke noe mye forspill. Er som regel klar som ett egg med engang jeg :)

Skrevet

nei jeg trenger ikke noe spess langt forspill, er som oftes klar veldig fort. MEN jeg vill ikkje skjemme bort typen helt, litt tid må han da sette av til meg før han setter i gang.:)men nå skal det sies at typen tar veldig godt vare på meg under og før sex :sjarmor: har en ex som tydligvis mente at ta av bh en og gnikke litt utenpå trusa mi var forspill....han var veldig egoistisk, det meste var æsj og huff. godt han er arkivert!

Skrevet

For meg er forspillet bedre enn selve sexen. Det at penis glir inn og ut av meg gir meg ikke så veldig mye. Jeg er ikke avhengig av forspill, men det ville være synd å kutte ut den beste delen av sexen!

Skrevet

Holder som regel med noen få kyss så er jeg klar... Hehe. Men det er jo herlig å ta seg litt tid da, så helt greit i blant det.

Skrevet

Det kommer ann på! Noen ganger trenger jeg det, andre ganger ikke! Og noen ganger holder han på for lenge så det føles vi må starte forfra :fnise:

Men det er veldig opp og ned! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...