Gå til innhold

SKuffa.

Gjest Gjest_carina_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_carina_*
Skrevet

Jeg tok en brystreduksjon i begynnelsen av mai, hadde gleda meg enormt. Venta i flere år. Legen sa at brystene mine kom til å bli mindre og at str. ble en stor B eller liten C.

Nå, 7 mnd senere bruker jeg fortsatt D (brukte DD før jeg opererte) og jeg hater de fortsatt like mye som jeg gjorde. Har ikke vært i snakk med noen lege i ettertid. Det som var problemet med brystene mine var at de var tunge, men fortsatt er de tunge og ømme. Jeg som trodde jeg skulle bli glad.. Blir bare mer deprimert.

Har også et lite søkk i det ene brystet, på høyre siden.

Sykehuset ligger langt fra hjemstedet mitt...

Noen som har noen gode råd? Skulle nå tro at brystene mine snart skulle vært i "bra form" nå, så lenge etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vær lei deg! Ta heller handlingen fatt! Ring sykehuset/legen og si det slik det er, at du må få en ny operasjon, for det ble ikke bedre, eller den ble ikke gjort godt nok. Tror da man har krav på slikt!

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg ville også klaget. Åpenbart har de ikke skjønt hva du var ute etter og søkk skal det nå i alle fall ikke være.

Gjest Gjest_carina_*
Skrevet
Jeg ville også klaget. Åpenbart har de ikke skjønt hva du var ute etter og søkk skal det nå i alle fall ikke være.

Ja,tror jeg tar å ringer sykehuset imorgen. Men om jeg hadde fått en ny operasjon, hva vil de da gjøre med arrene mine? Blir de enda større da eller?

Gjest Blondie65
Skrevet
Ja,tror jeg tar å ringer sykehuset imorgen. Men om jeg hadde fått en ny operasjon, hva vil de da gjøre med arrene mine? Blir de enda større da eller?

De svarer best på det. Mest sannsynlig skjærer de på akkurat samme plassen og syr/taper/stifter pent.

Vet om to som har fått reparert utglidde sømmer og som nå er fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...