Solami Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Skal til å strikke mariusgenser, men har problemer med å finne mønster, skal være til ei jente på 6 år. Er det noen som har liggende et sånt mønster????
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ble ikke den strikket av Dalegarn? Dersom noen vet hvem som er produsenten av garnet så kan du jo sende en mail direkte til denne.
Solami Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Er ikke sikker på hvem som hadde den..... Men om noen skulle vite noe eller ha mønstret hadde jeg blitt veldig glad....
Gjest lillebøll Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 *abonnere* Jeg vil ha Mariusgenser!
Gjest lillebøll Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Denne var jo helt umulig å lese..
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 På garnstudio.no finner du mange mønster. Har ikke sett igjennom alle så jeg vet ikke sikkert at det finnes en orginal mariusgenser der, men mye som likner i alle fall...
Solami Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 Denne var jo helt umulig å lese.. Jepp den var helt forferdelig... må jo skrive den av selv iallefall... og det vil jo ta litt tid..... Noen som allerede har gjort det kanskje????
Rosalie Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Marius-genseren er jo in igjen, så de har garantert mønsteret på strikke-/håndarbeidsbutikker til salgs.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Sandnes garn har gitt ut et hefte, "Klassikere" tror jeg den heter med masse mønstre bla mariusgenser til barn.
Lavalampe Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Det er Sandnesgarn som har mariusmønsteret, ja. Her er heftet
Gjest Raptuza Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 Strikkebutikkar sel ikkje oppskrifter lenger utan garn....
Solami Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2007 Denne var jo helt umulig å lese.. Tok en liten test på å skrive denne ut... og utskriften ble perfekt... det er jo det som er det viktigeste, hvordan den ser ut på skjermen er jo ikke så viktig... er jo ikke foran den jeg sitter og strikker... Bare et lite tips om det var flere som trenger oppskrift.... Takk til alle som har vært behjelpelig....... nå blir det genser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå