Gå til innhold

Innlevering av hjemmeeksamen


Devana

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og har hjemmeeksamen i organisasjonspsykologi og lurte på: Hvordan pleier dere å levere den inn? I mappe eller stiftet sammen eller noe annet? Den skal leveres i tre eksemplarer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det kanskje ikke hjemmeksamen jeg hadde, men jeg laget bare en forside, og stiftet det hele sammen til et ordentlig og oversiktlig hefte.

Endret av Advena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er om de bare er stiftet sammen øverst i venstre hjørne. Sånne "sette-inn-i"-permer gjør det bare vanskeligere å bla i arkene, det er sjelden de holder seg åpne av seg selv.

Gah, jeg irriterer meg alltid grønn over dem som presterer å levere ark med kun en binders i hjørnet, eller enda verre, de som bare leverer en bunke med løse ark... Ja, det er faktisk flere som gjør dette hvert semester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vi og får beskjed om å gjøre. Vi skal heller ikke ha noe forside med dill. Da blir den ikke lest. Er helt utrolig hva folk egentlig gjør når det står på eget ark hvordan alt skal leveres inn! Som f.eks å ikke skrive navnet sitt. Husker det var mange som skrev navn på forsiden. Og det er nok til å ikke få eksamen vurdert fordi man SKAL være anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi og får beskjed om å gjøre. Vi skal heller ikke ha noe forside med dill. Da blir den ikke lest. Er helt utrolig hva folk egentlig gjør når det står på eget ark hvordan alt skal leveres inn! Som f.eks å ikke skrive navnet sitt. Husker det var mange som skrev navn på forsiden. Og det er nok til å ikke få eksamen vurdert fordi man SKAL være anonym

Hvordan skal jeg egentlig gjøre det da? Jeg tar eksamen som privatist og har ikke fått noe kandidatnr eller noe lignende. Jeg kan jo ikke levere den umerket heller. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjelder deg helt sikkert ikke deg :)

Jeg har aldri tatt eksamen som privatist. Tenkte mer på det som sto på det arket når vi leverte eksamen. Og at det var så blokka for folk at de gjorde det de fikk beskjed om å ikke gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...