Gjest Gjest_krissy_* Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 nå har jeg sittet og lest på nettet om vestibulitt fordi det sakte, men sikkert går opp for meg at dette sansynligvis er mitt store problem. Jeg er nå 18 og debuterte som 16 åring. Jeg og kjæresten har vært sammen siden jeg var 15 og har et godt forhold, men sex har hele tiden vært et problem. Det har vært en heisatur med forskjellige legemidler og besøk hos legen osv... for en liten uke siden kom kjæresten min over emnet vestibulitt og siden symptomene stemmer så mye med min situasjon har jeg nå bestilt enda en time hos legen. Jeg har altså ikke fått diagnosen. Jeg lurer litt på hvor lang tid/mye ressurser dere har brukt bare på å få stadfestet at vestibulitt er problemet. Har dere noen tips til hva jeg og min kjære nå kan gjøre? Han sier bare at "dette greier vi" og det er jo fint, men jeg føler at han egentlig ikke ser omfanget Vi lever begge hektiske liv, går siste året på videregående og tar tunge fag og sex har alltid, i de gode periodene, vært noe som tok bort mye stress. som dere sikkert forstår har jeg mange spørsmål og ikke minst et enormt behov for å prate om dette ønsker alle god bedring for de problemene jeg har hatt unner jeg ikke en gang min verste fiende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå