Angel Skrevet 9. september 2004 Forfatter #521 Del Skrevet 9. september 2004 Såså lille venn, *trøste litt på Qlio-mor*, du skal se at alt ordner seg tilslutt vettu....*klappe litt på hodet, og gir en gooooklem*.... Sessa; skal prøve å fixe bilder, må låne digitalkameraet til pappa først....sendte noen bilder til qlio på mms heromdagen da.... tenk, hun blir 4 måneder på mandag!! i går lo hun for 1 gang!!! :D :D nanna *vinker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 10. september 2004 #522 Del Skrevet 10. september 2004 Barnelatter er herlig! Balsam for slitne foreldre, gledesspredning på høyt nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. september 2004 #523 Del Skrevet 10. september 2004 Takk for hilsen i dagboka mi koselig du stikker innom. Så herlig med første latter da håper dere fikk filmet det. HÅper vi snart får se noen bilder av gulljenta!! Klemmer fra PIa 13+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 21. november 2004 #524 Del Skrevet 21. november 2004 Hvordan går det med dere? Lenge siden det har kommet oppdateringer nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. november 2004 #525 Del Skrevet 25. november 2004 Ja hvordan går det med dere?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #526 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #527 Del Skrevet 6. desember 2005 Hei igjen! Ja, nå er det sannelig på den igjen Jeg venter nr 2, og jeg og mannen gleder oss veldig!! Foreløpig termin er 6 aug Dette skal bli spennende! Formen til nå er fin, litt småkvalm innimellom og veldig trøtt! Slokner på sofaen i 9 tiden på kvelden Så får vi se om det blir en bror eller søster til Victoria, som nå er blitt hele 19 mnd! Tiden flyyyyr! Klem fra Angel, 5+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 7. desember 2005 #528 Del Skrevet 7. desember 2005 Gratulerer med baby i magen igjen - og gjenåpning av dagbok Blir spennende å følge ditt svangerskap nr. 2 frem til du sitter med nok en perfekt liten skapning tidlig i august .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #529 Del Skrevet 12. januar 2006 Heisann! Naa er jeg paa nett igjen!!!!! Skriver ikke saa mye idag, er ikke helt i form. er i min 11 uke, begynner paa 12 imorgen!! er sykemeldt pga kvalme og svimmelhet... terminen er 6 august, var hos lege paa tirsdag... tenk at jeg skal bli mamma igjen!!!!!! skal bli kjekt for victoria aa bli stores;ster!! Vel, jeg faar ta meg bedre tid en annen dag!! klem fra Angel og gullklompen 10+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 12. januar 2006 #530 Del Skrevet 12. januar 2006 Oj - så langt du er kommet allerede Men, på den annen side så synes jeg ikke det er lenge siden jeg selv var i min 12. uke At formen er litt laber hører med, men det er jo lett for meg å si nå Kos deg masse med spiren i magen, storesøster og den gode mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #531 Del Skrevet 19. januar 2006 (endret) Halloisen.... ja, dagene går de gitt! begynner på uke 13 imorgen, dvs 12 fullgåtte uker imorgen!! Nå begynner formen å bli bedre også, heldigvis!!!! Er sykmeldt ut neste uke, så da satser jeg på å komme meg i arbeid igjen... I forrige uke var jeg til min første legekontroll i sv.skapet...Gledet meg skikkelig! Legen min er verdens beste, og jeg visste at han ville være grundig, og høre etter hjertelyd osv..så jeg gledet meg sånn til å evt høre lille gullklompen min!! MEN!!! tror dere ikke enn forrvirra vikarlege tok imot meg da! legen min var på ferie i thailand! Han var så stressa, tydligvis lenge siden han hadde vært borti en sv.skapsktr!! Jeg måtte hjelpe han å fylle i helsekortet tilogmed!! Han var bare opptatt av å fylle rett i, han spurte ingenting om graviditeten i det hele tatt!!! og fosterlyd ville han ikke høre etter, det var jo altfor tidlig!! var da i uke 11..sist fikk jeg høre hjertet i uke9...så ville han ta denne berømte celleprøven da.....oioioioi!!! det var den vondeste GU jeg har vært borti!! han var så hardhent!! i tillegg, for han på gangen og spurte sekretærene hvilke prøver han skulle ta, mens jeg ble liggende alene og skreve til værs, og hadde så vondt fordi den derre instrumentet som skal åpne skjeden, var altfor vondt satt i!! Var så lei meg etterpå...det var jo ikke gjort noe som kunne bekreftet graviditeten engang!! jeg vet jo at jeg er gravid, men allikevel..er jo noe med, du tror det ikke før du får se det!! Så måtte jeg ringe idag til legekontoret, for han har tydeligvis glemt å sende henvisning til ul!! FY SØREN! legen min skal aldri få reise på ferie igjen!!!! Får håpe neste kontroll blir bedre..skal til jordmor da....skal om 2 uker.. Ellers så kjenner jeg det vokser godt i magen min nå..flere bukser jeg ikke orker å ha på meg, og puppene lever sitt eget liv , de er så ømme!! nei, nå får jeg se å pelle meg til tv stua snart..skal se prison break... nanna!!! Endret 19. januar 2006 av Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #532 Del Skrevet 24. januar 2006 Her om dagen da jeg hadde lagt meg så tror jeg virkelig jeg kjente liv!! i uke 13!! har hørt om andre som har gjort det da men..kunne liksom ikke fatte det, men det føltes slik som i forrige sv.skap..som en fisk som sprella! Da kjente jeg det i uke 16.....har ikke kjent det etterpå... spennende tider!!!! klem fra oss i uke 12+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 24. januar 2006 #533 Del Skrevet 24. januar 2006 Hei, Snuppelupp med voksende mage! Du kan kjenne liv mye tidligere denne gang, kommer an på morkake o.l. Jeg synes det er spennende at du er gravid igjen, håper dere på noe spesiellt kjønn? *markerer dagbok for e-post varsel igjen!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #534 Del Skrevet 29. januar 2006 håper dere på noe spesiellt kjønn? Nei, egentlig ikke....har jo jente fra før, så det blir jo kjekt for henne med ei søster (venninne når man blir større), men kjekt med en av hver og...hadde jeg hatt gutt fra før, så hadde jeg nok ønsket meg ei jente ja....Men det er egentlig heeelt det samme, bare det er friskt og velskapt...er det ikke det man sier?? Nå begynner ting å skje! har måttet hentet mammabuksene...de andre buksene har jeg måttet si farvel til foreløpig.... Begynner på jobb imorgen...etter 5 ukers sykemelding, og jeg føler meg egentlig ikke god nok til å jobbe.... Jobber på en travel avd på sykehus, med mye tungt,fysisk arbeid...jeg er fremdeles plaget mye med svimmelhet og skikkelig hodepine...kvalmen er bedre, men den kommer rett som det er den også...... Jeg kunne selvsagt sikkert få lengre sykemelding, men jeg føler liksom at jeg må prøve...liker ikke å ringe på jobb og si at jeg ikke kommer denne uken heller liksom..føler jo et visst ansvar....vet det er dumt å tenke slikt, for man skal jo tenke på seg selv også, men sånn er nå engang jeg..... :klø: Jeg får bare prøve, men gruer meg, kjenner jeg...er ikke kjekt det heller.. Jaja, kanskje blir jeg positivt overassket også....skal jo selvfølgelig bli kjekt å se kollegene igjen da! og jeg liker jobben min veldig godt altså!!! men det er ikke så lett å henge med i tempoet om man ikke er i form..... Har forresten fått time til UL!!!! 3 mars kl 13.30!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. januar 2006 #535 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg er i Spania på ultralyden din, men håper du sender meg en SMS når det er over? *ber vakkert på knærne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #536 Del Skrevet 29. januar 2006 Klart det Qlio!!!! forresten, noen som vet hvorfor det står advarsel under nicket mitt til venstre??? har ikke sett det andre plasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. januar 2006 #537 Del Skrevet 29. januar 2006 Jeg ser ingen advarsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #538 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg ser ingen advarsel Jo, den ligger til venstre helt til slutt under avataren og infoen min..er en blå strek, og så står det advarsel... Da har jeg vært hod jordmor! Føler egentlig at denne er den 1 kontrollen av alle, siden forrige var så kjip.. MEN jordmoren var topp!! Og jeg var der en time, og hun tok seg god tid!! Synes jo det er litt kjipt at vi får færre kontroller nå da, og at ultralyden teller som kontroll! Det er virkelig kjipt! UKE 13+6 VEKT: +2kg siden utgangspunkt BT: 120/70 URIN: neg ØDEM: 0 FOSTERLYD: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! men ville ikke måle antall SF.MÅL: 14 MERKNADER: mindre kvalm, mye hodepine, kjent liv så deilig å høre lille gullklompen min!! begynner på uke 15 imorgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. februar 2006 #539 Del Skrevet 2. februar 2006 Ser fortsatt ingen advarsel. *blind* Ellers bra tall og kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #540 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Ser fortsatt ingen advarsel. *blind* hmmmm, er det bare jeg som kan se det da???? *klør meg i hodet* Jeg kan se den her I I I I <- Endret 2. februar 2006 av Angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå