Cobra Skrevet 26. mai 2004 #501 Del Skrevet 26. mai 2004 Gratulerer så mye med lille Victoria. :blomst_opp: Og for et flott navn hun har fått. (Minste jenta mi heter det samme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 1. juni 2004 #502 Del Skrevet 1. juni 2004 Tusen takk for nydelig takkekort - ser meg ikke mett på den lille skapningen jeg. OG har hatt flere på besøk som har sette bildet, og sagt det samme Men så rask du er med kort da, ble så overrasket jeg - for de andre nybakte mødrene i ammetåka jeg kjenner har ikke vært så raske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 5. juni 2004 #503 Del Skrevet 5. juni 2004 Tusen takk for nydelig takkekort av Victoria hu er jo så skjønne. Var redd ikke pakken kom frem og jammen er du effektiv skulle hilse fra min kjære og si at han og vil bestille en sånnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #504 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvis dere slår opp i leksikonet under EFFEKTIV så er det et bilde av meg! ..hehe, neida.....men jeg må liksom få sånne ting unnagjort jeg da .... Og igjen, takk for presangene jeg har fått av dere (Pia, Guro, Qlio og @lfakrøll)..dere er så snille!!! :D Vi har det som plommen i egget her hjemme..Victoria Elise er snill som dagen lang og sjarmerer alle som er i nærheten av henne... må stikke, lillegullet har en skikkelig drittbleie klar til meg!!! (en slik som det kreves helvask til!!! :o ) gojenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 7. juni 2004 #505 Del Skrevet 7. juni 2004 Qliomannen kaller slike for MAMMABLEIER, han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 16. juni 2004 #506 Del Skrevet 16. juni 2004 Gratulerer med dagen, mamma Angel! Vi gleder oss til kake i ettermiddag - og til å se lille Victoria igjen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 16. juni 2004 #507 Del Skrevet 16. juni 2004 Gratulerer med dagen - håper du får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 16. juni 2004 #508 Del Skrevet 16. juni 2004 Gratulerer med dagen, koselig å snakke med deg i stad, håper Lillegull oppførte seg pent og at dere hadde en koselig trilletur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. juni 2004 #509 Del Skrevet 16. juni 2004 G R A T U L E R E R E R, håper du har hatt en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #510 Del Skrevet 20. juni 2004 Takk for gratulasjoner jenter!! :D Hadde en fin dag og fikk masse fint! :D en blir aldri for stor for bursdager Alt er bare fryd og gammen her hjemme. Victoria sover mye om nettene nå, og har en økt på 4,5 -5 timer! så ammer jeg eller gir flaske, så sover hun ca 3 timer! Er veldig fornøyd med det jeg! I tillegg sover vi sammen i senga mi om morgenen etter at jeg har ammet (ammer liggende om natta, morgenen i senga og da sovner jeg innimellom, Victoria også)...det er en salskapssyk og riktig kosejente vi har fått...hun liker ikke å ligge så lenge alene om gangen når hun er våken, hun vil aktiviseres ja hehe, trollet vårt Hun er nå over 5 uker, er blitt 59 cm lang ca, og 5030 gram! Hun begynner å bli stor nå syns jeg, tiden går fort!! MEN GJETT OM VI KOSER OSS DA!!! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 20. juni 2004 #511 Del Skrevet 20. juni 2004 Høres ut som du koser deg med lillegullet ditt. Og dreisen på mammarollen har du virkelig fått også ..... Hmmm..lurer på om jeg blir like rolig jeg Psssst. - vi har søkt om prøverør nå....... Kos deg videre - håper å se dere om ikke altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. august 2004 #512 Del Skrevet 28. august 2004 Har du glemt oss? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 30. august 2004 Forfatter #513 Del Skrevet 30. august 2004 glemt dere?? :o nei det er sikkert og visst at jeg ikke har! ( selv om jeg prøver og prøver!!) hehe Jeg har det travelt om dagene jeg...dette er 1 gang jeg er inne på nettet på sikkert 14 dager :o !! Lille vicky sover så mye om nettene (ca 8-11 timer i strekk, får mat, så i 2-3 timer til), og dette resulterer i at hun ikke trenger så mye søvn på dagene..Når hun da sover på dagen, må jeg gjøre litt husarbeid, stelle meg selv, ta en dusj, spise osv..og oftest sover hun jo når jeg er ute å triller! Vi har det så fint! Hun er så snill som bare det! Babler og smiler dagen lang, men det skal være action hele tiden også da! Hun er blitt 3,5 mnd, tiden går fort!!! Jeg fullammer enda, og det går som bare det! Har maaaaaasse melk...har lyst til å introdusere litt grøt når hun blir 4 mnd...er jo så spennende når hun skal få smake nye ting! :D Hadde dåp 8 aug, og det gikk så fint!!! Gråt ikke en eneste tåre.... 1 okt reiser vi 2 uker til sverige..mannen skal på elgjakt ene uka, og den andre skal vi støpe grunnmuren til hytta som vi skal bygge der.... Akkurat nå er mormor ute å triller lillegullet, så jeg får benytte sjansen til å støvsuge og vaske litt...det ser ikke ut i heimen :oops: .... Skal prøve å bli flinkere å oppdatere og ringe....okey???...og hva med et treff snart da??? Miss you girls!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 30. august 2004 #514 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg er klar for treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. august 2004 #515 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg er klar for treff Gjett om jeg også er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 30. august 2004 #516 Del Skrevet 30. august 2004 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: litt til bare... :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. august 2004 #517 Del Skrevet 30. august 2004 :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: Kan ikke være noe verre jeg? :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 3. september 2004 Forfatter #518 Del Skrevet 3. september 2004 ..ser dere har mye å gjøre på om dagene ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 3. september 2004 #519 Del Skrevet 3. september 2004 Er det mulig å se bilde av Victoria? Har bare sett da hun var helt fersk jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 3. september 2004 #520 Del Skrevet 3. september 2004 Er vel ikke vår skyld at vi savner deg? Det er DU som har gjort oss glad i deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå