pia1006 Skrevet 14. februar 2004 #421 Del Skrevet 14. februar 2004 HEISANN ANGEL :kysse: Tusen takk for hilsen i dagboka mi såå koz du stikker innom, håper du gjør det igjen Jeg har hatt problemer med og logge meg inn her,men endelig Bra du er sykemeldt ja du må høre hvilke signaler kroppen gir deg Håper du legger ut magebilder snart er skikkelig nysjerrig på hvordan den ser ut nå :enig_animasjon: Håper du har hatt en fin dag og forsatt får en fin helg :klem2: Klemmer fra Pia :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #422 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei, og takk for hilsen Pia! :-) Kommer fra svangerskapskontroll nå, og har fått 100 % sykmelding fram til fødselen....kjenner det føles deilig, så kan jeg slappe av og samle meg litt før den lille kommer....ryggen verker, og det er vanskelig å finne gode sitte og liggestillinger....men nå slipper jeg iallefall å bekymre meg om jobben.. Ellers var alt bra på kontrollen, Lillegull var aktiv som vanlig, og hjertelyden var på 130 slag denne gang....Ellers har jeg begynt å få litt kynnere i ny og ne, og kjenner jeg begynner å bli tungpusten, at Lillegull presser på lungene...spesielt når jeg ligger :o Er så glad for at jeg har en forstålelsesfull lege asså! Da han skrev ut sykemelding sa han: "Vi må jo ta vare på de gravide kvinnene våre vettu! Vi kommer ikke langt uten dere! Så ta å slapp av, og samle deg krefter til fødselen og babyen kommer du..".....Takk du snille, gode legen min :kysse: Klem fra oss i uke 28 nå :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #423 Del Skrevet 17. februar 2004 SE HVOR FLINK JEG HAR VÆRT DA!!!!!! MAGEBILDER!!!!!!! http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...6320#post586320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 22. februar 2004 #424 Del Skrevet 22. februar 2004 Nyyyyyydelig magehus!!!!!! Du frister meg (nesten) til å ønske meg barn nr 3!!!! Ehhhh...nei jeg tror det holder bra med de to jeg har, han minsten er god nok for flere (pjokken kan gjøre mora si bra svett noen ganger ) Det høres ut som en fornuftig lege du har En graviditet kan være utrolig tøff for kroppen, ingen tvil om det. Og sykepleieryrket er jo ikke akkurat skånsomt mot kroppen heller...uansett om man er svanger eller ikke (kjenner mange sykepleiere som har kroniske sykdommer som f.eks betennelser i ledd og muskler. ) Kos deg masse med den fine magen din, og med hybelboeren som svømmer rundt der inne Klem fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. februar 2004 #425 Del Skrevet 29. februar 2004 Nydelig mage :enig_animasjon: Det er bra du tenker helsa de nå og er sykemeldt Ville bare inn og gi den en god :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #426 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei og takk for hilsener!! Alltid like koselig! Går sånn opp og ned her i gården..noen dager er ryggen litt snillere med meg, andre dager er den imot meg....men jeg er glad jeg får være hjemme, det hjelper mye på! Er i uke 30 :o nå, og syns tiden går veldig fort nå! Bare 2 uker til svangerskapskurs!! Det gleder vi oss til!! Lillegull er veldig aktiv, og nå sparkes det som bare det!! Litt au-au innimellom, men men.. og så hikker h*n veldig mye!!! Lillegull: du skal ikke drikke opp alt fostervannet da vettu Goklompen til mamma Gjennom graviditeten så har jeg ikke hatt så store humørsvingninger eller vært noen hormon-bombe...Angelmannen er enig i at jeg har vært som vanlig...(ok, litt fortere irritert noen ganger da)... MEN jeg kan vel ikke nekte for at igår var dagen da slusene åpnet seg og tårekanalene fikk prøvd seg litt! Jeg skulle kjøre vår lille pus på 6 mnd til veterinæren og få henne sterilisert....Hun var så snill og var flink og rolig i bilen og buret, så jeg ble litt stolt av henne faktisk! Da vi ankom veterinæren var hun fremdeles rolig, mest nysgjerrig på hvor "mamma hadde tatt henne med nå, for her var det jammen mange spennede lukter og ting å se på".. Da jeg skulle gå ble jeg litt vemodig, for jeg kunne jo se at hun lurte på hvor "mamma" skulle.....jepp, hele bilturen hjem gråt jeg.... tenkte tanker som: "jeg er så fæl og etterlater en liten uskyldig pus hos fæle mennesker som skal stikke og skjære i henne"...jeg regnet jo med at pusen var redd... Noen timer etterpå skulle jeg hente henne....Kan tro jeg gledet meg!!! da jeg kom inn i rommet hvor hun lå, var hun naturligvis nokså groggy, men da hun hørte stemmen min ble hun så glad at hun reiste seg opp for å bli klappet..men hun datt jo ned igjen, for hun var jo svimmel til tusen.....men hun ble jo så glad for å se matmor og hun malte og kjælte med hånden min.....DA ÅPNET SLUSENE SEG VIRKELIG!!! der satt hu angelmor hos veterinæren og mildest talt hylgråt.....jeg var så flau, men heldigvis så jo alle at jeg var gravid, så de forstod jo.....jeg måtte sitte der på et rom i ca 10 min å hente meg inn i gjen, før jeg turte å gå ut å betale....huff, ..hehe :oops: I bilen på vei hjem så jeg hvor utmattet lille pus var, og jeg begynte på en ny grine-rie...... Kjente meg ikke igjen i det hele tatt!!! Godt at det ikke var noe kontroll på veien eller no, så jeg hadde blitt stoppet til siden...lite kult å sitte å grine over en stakkars pus da ja Klem fra oss i uke 30 nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #427 Del Skrevet 3. mars 2004 Fikk lyst til å skryte litt av mannen min jeg :-) ....(de er jo så søte de mannfolka noen ganger)... :kysse: Han la nok merke til at jeg hadde en dårlig rygg-dag igår....så da kvelden kom, slentret han inn med en stor balje med FOTBAD til meg....ååå, det var så godt å få badet beina i godt varmt vann og masse gode oljer.... SÅ fikk jeg fotmassasje, rygg og nakkemassasje!!!... VELDIG DEILIG!!..og jeg ble så myye bedre i ryggen og kroppen etterpå at jeg sovnet som en stein da natta kom.. ..så nå har han gått i fella ..hihi.... men så syns jeg vi gravide fortjener slik behandling innimellom også da!! Vi må jo igjennom litt av hvert.... . Anyway: Angelmannen JEG ELSKER DEG!!!!! litt i det hormonfulle hjørnet for tiden ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 4. mars 2004 #428 Del Skrevet 4. mars 2004 For en flott mann du har! :rosasmil: Sånt liker jeg å høre om! Syns fryktelig synd på hormonAngel....samtidig som jeg småhumrer litt for meg selv *unnskyld* Uff, ikke greit når tårene spruter i vilden sky, man føler seg sååå lur imens det står på Jeg hadde en av mine hormonutbrudd på Ikea....begynte å bælje fordi jeg fant ut at Z-mannen og jeg ikke likte samme type julepynt Det var fryktelig!!!! Hvordan går det med pusen da? Dakar lita... Og dakar Angelmora...med den skjønne magen Du får kose med magen når det står på som værst, den kommer du garantert til å savne siden. Mange gode klemmer fra Zafir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 6. mars 2004 #429 Del Skrevet 6. mars 2004 Tusen takk for hilsen i dagboka mi koz du stikker innom Uff ikke lett med alle hormoner i kroppen det er ikke bare bare nei. Er fullt av hormoner for tiden så gråt og latter er ikke langt fra hverandre :veldigsur: GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 8. mars 2004 #430 Del Skrevet 8. mars 2004 Stakkar pus da - kunne funnet på å gråte uten gravidhormoner også jeg Du har min fulle forståelse .... Men wooow - så kort tid det er igjen.... blir skremt av hvor fort tiden går jeg...... Og for en mann - jeg sier bare Angelmannen - en mann verdt sin vekt i gull Ta godt vare på han .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 20. mars 2004 Forfatter #431 Del Skrevet 20. mars 2004 Hei hei! Ja, så var jeg kommet i uke 32 (snaart 33 )....tiden går fort nå, men det er bare bra, for nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt utålmodig! Vil så gjerne hilse på Lillegull!! Var hos JM igår, og det gikk fint. JM bekreftet det jeg allerede visste, lillegull ligger foreløpig i seteleie! Kjenner jo det da, siden H*n bare sparker meg nederst på magen, og URINBLÆRA!!! :o ..hun ville se det an på neste kontroll, og hvis lillegull fremdeles var i seteleie, så skulle jeg få en UL. ( give it to me ) ikke meg imot akkurat da hvis det blir bekreftet på UL, så må jeg nok til kontroller for å prøve å snu lillegull (min mamma måtte gjøre det samme med meg, og rett før fødselen, da snudde jeg meg igjen, selv om JM sa at det går ikke for hodet mitt skulle festet seg! anyway, det endte med hastekeisersnitt for mamman min, ettersom bare den ene foten min kom ut!)....jeg vil ikke føde i seteleie, iallefall ikke som førstegansgfødende!! JM mente at lillegull sannsynligvis ville snu seg selv, og hvis ikke så får H*n hjelp. I tillegg skulle jeg da få UL når jeg kommer til sykehuset for å føde. Lå lillegull fremdeles i seteleie, så blir det nok keisersnitt....MEN jeg regner med at lille lillegull fikser dette selv jeg! Idag troppet jeg og mannen på sykehuset for å være med på et svangerskaps-dagskurs....men det ble utsatt til neste helg (antakelig) for JM var syk! Kjipt! Vi hadde gleda oss sånn! og så hadde vi betalt 55 kr på parkometeret :evil: Den siste uka har vi bodd hos mine foreldre, vi pusser nemlig opp badet! Det blir nok flott til slutt!! Mørke fliser, gjorde susen asså :-) ..... Nei, nå er mannen ferdig med siste flisen, så da åker vi ned til foreldrene mine..(godt de bare bor 300 m fra oss )..... Ha en fin lørdagskveld da!!! kos fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 23. mars 2004 #432 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei Angel vennen! Leeeeenge siden jeg har vært her nå, men du vet jo..dagene flyr.. Snart skal du selv få erfare hvor fort tiden går Er så morro at du snart har termin altså. Kan vedde på at du gleder deg sinnsykt! Håper tiden frem mot termin går greit og at bekken og rygg er snill med deg. Skal titte innom deg oftere fra nå Promise!! Sessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 23. mars 2004 #433 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei Angel-vennen !! Litt dårlig samvittighet her jeg sitter jeg - fordi vi har avtalt å treffes, Qlio og jeg ...... men har på en måte ikke spurt deg fordi jeg vet det er for kort tid igjen til termin for å fly.... Var jo litt sånn tidspress da vi besøkte deg ifjor med tanke på Qlio sin termin.... Men har tenkt på deg altså :-? :oops: Håper det går greit ..... vi får lage Linn's pai kanskje - så har vi deg i tankene hvertfall Håper det ikke er så lenge til vi kan sees for det da Gleder oss til å hilse på Lillegull vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 24. mars 2004 #434 Del Skrevet 24. mars 2004 Snuppa mi, nå er dere snart tre! Du vokser, gleder deg og bygger rede. Det blir ikke stort bedre enn dette! Snart har du en liten sjef i huset, som du gjør alt du kan for å tilfredstille. Og det er verdt det, hvert eneste lille sekund! Det er ikke mulig og være sur lenge i nærheten av ett lite nurk, det holder bare å snuse dem litt i nakken så er alt glemt. Hils Angelmannen så mye fra meg, si at jeg er meget fornøyd med at han tar slik godt vare på snuppa mi. Han blir sikkert en fantastisk pappa, dette har dere ventet lenge på begge to. Nå er dere snart i mål, kos dere på svangerskapskurs og stryk lille pus fra meg. Ha det bra så lenge, vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. mars 2004 #435 Del Skrevet 27. mars 2004 Nå nærmer det seg virkelig termin så artig blir kjempespennende. Gleder meg til å se bilde det blir kjempe artig :-) Hvordan gikk det på svangerskapskurset?? Det var i dag eller? Hvordan får du dagene til og gå da?? Jeg som skal holde meg i ro holder på og bli sprø :-x Eller helt i ro må jeg ikke være,men kjenner jeg er temmelig utmatta etter Bergens turen masse inntrykk vet du GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 27. mars 2004 #436 Del Skrevet 27. mars 2004 Det var hyggelig og snakke med deg i dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #437 Del Skrevet 29. mars 2004 Qlio; I like så, koseligt at du ringte! :-) Takk for koselige hilsener Sessa og @lfakrøllen...... :-) PIA; kjempekjekt å høre at du har fått satt inn 2 egg!!! :blomst_opp: Er så dumt at det ikke går an å lese i dagboka di lengre (men fikk lest på den andre adressa du gav meg; TAKK) vet ikke hva jeg hadde gjort hvis ikke!! Får satse på at det går bra med frøene, og at de klamrer seg godt fast i Pias mage!! blir spennende fremover!!! Forresten, hvordan gikk det med Tilde på UL??var det 1 eller 2 der inne??? er så spent!! Kan jo ikke lese selv der lengre jo!!! :evil: vet du hva de mener med at bare spesielle medlemmer får lese i dagbøkene deres?? Ellers er det ganske så bra her i gården..Lillegull er aktiv som bare det, og nattesøvnen er ikke på sitt beste akkurat. Får veldig vondt i bekkenet og nedover beina! I tillegg lekker puppene mine som en sil under den varme dyna, og jeg våkner av å være ganske så bløt noen ganger...må vel bare ta på meg ammeinnlegg om natta ser det ut til....lakenet blir jo helt stivt :o ellers er det jo alltid like hyggelig å gå på toalettet sånn 15 ganger i døgnet, for å presse ut noen salige dråper ..hehe, jaja hva er det ikke man må igjennom! Nå gleder vi oss skikkelig til å hilse på gullet vårt!! Kjenner hun fortsatt ligger i seteleie, så jeg håper hun snur seg snart! Ellers ser vi frem til påsken, hvor vi tar en tur opp til foreldrene mines hytte på Vågslid (Haukeli)..skal bli kjekt med litt miljøforandring! Imorgen begynner vi på uke 34! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 29. mars 2004 #438 Del Skrevet 29. mars 2004 Ang. dagbøkene på Oss i Mellom kan du få lese dem hvis du klikker på usergroups - og deretter velger å melde deg inn i dagbokgjengen eller noe sånt ...... har vært litt disput der pga. noen som ikke liker at alle kan lese andres dagbøker ... blir matt jeg :-? Har dere fått påvist helt sikkert at det er en jente eller ? siden du skriver "hun" - t.om. to ganger ?! Er jo så mye mer lekkert og bedre utvalg til jenter da Når det gjelder Tilde har hun vært på UL, og fått påvist 1 bankende hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 30. mars 2004 #439 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg kan trøste deg med en ting, Angel, nå står du kanskje opp 10 ganger i løpet av natta for å tisse. Om noen måneder står du opp enda flere ganger, for å kikke på det lille nurket, for å bare kose bittelitt før du skal sove videre, amme, skifte bleier og kose litt til. H*n snur seg sikkert, det er visstnok mer normalt enn vi tror akkuratt det der. Uansett er det viktigste at Lillegull kommer ut, ikke hvordan. Ammeinnlegg er det bare å starte med, og de kommer til å være der i mange måneder. Det er også lurt og legge ett badehåndkle under deg om natten, for disse innleggene kan skli litt hit og dit. Ha en fin- fin dag, stryk magen fra meg! P.S: @lfakrøll: OIM er teit med teite regler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. mars 2004 #440 Del Skrevet 30. mars 2004 Så bra det går så bra med deg vennen!! Det nærmer seg jammen fort nå. Må se og få lest litt i dagboka de en dag, men er sså zzzzzzzz trett nå. NATTA KLEMMER FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå