Toro Skrevet 23. desember 2007 #121 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #122 Del Skrevet 26. desember 2007 God jul til alle! Har holdt meg offline noen dager i den hardeste familiejulefeiringa. Behagelig og tradisjonelt og fint, god mat og fine gaver. Her er bare fred og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 27. desember 2007 Så, tredje juledag, da begynner oppkjøringen til stor fest i morgen: Pappas 60-årsfeiring. Frykter vel at jeg blir satt grundig i arbeid i morgen, så i dag skal jeg gjøre ting litt mer for min egen del - trene, møte venninne S. for kaffe, og så kino først og øl etterpå med kompis H.M. i kveld. Blir bra. Og så bare to dager til jeg reiser sørover for å møte H.! Jeg savner ham, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 30. desember 2007 #124 Del Skrevet 30. desember 2007 Ha en fortsatt fin juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. desember 2007 #125 Del Skrevet 30. desember 2007 100 kg?! :dåne: Nå vet jeg forrsten om en som slutter i "min" avis, skal hun over til din gamle? Ha en fortsatt fin ferie, og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 1. januar 2008 #126 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år, Champagnepiken, og lykke til i 2008! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 1. januar 2008 #127 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nytt år, sjampis! Takk for champagne-julegave, vi koste oss med den i går. Du feiret nyttår med H? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt nyttår til dere alle! Sliten nå etter å ha vært halvannen uke på farten. Kom hjem nå i kveld, faktisk ganske godt selv om jeg ikke helt klarer å tenke på denne leiligheten som "hjemme" ennå. Men jule- og nyttårsfeiringa har vært veldig fin. Det var UTROLIG deilig å komme til Oslo og møte H. lørdag! Vi hadde et par kjempefine fridager sammen; seine filmkvelder, seine frokoster på kafé med aviser, en runde i Nationalgalleriet søndag og en tur på kino. "O'Horten" anbefales! Nyttårsaften dro vi til Sandefjord og feiret med venninne M. og kompisene mine, G. og J. Veldig flott middag, masse god drikke, og herlig å ha kjæresten å kysse på ved midnatt. :rødme: Nå blir det en hektisk januarmåned. For en gangs skyld har jeg ikke allverdens nyttårsforsetter - jeg skal ned en klesstørrelse, men det prosjektet er jeg jo godt i gang med. Skal løpe halvmaraton til høsten, og shoppe mindre klær. Jeg har jo skapet fullt! Men har fortsatt litt uro i meg over hva 2008 vil bringe. Vet for det første ikke om jeg har jobb etter 1. april, det må jeg snarest få en klarhet i. Og så blir jeg mer og mer glad i H., skal bli spennende å se hva som skjer videre med oss. Nå har vi vært sammen døgnet rundt i tre dager, og jeg må innrømme at tankene på "hvordan ville det være å bo sammen?" dukker opp. Altfor tidlig å gjøre noe med foreløpig, såklart, men kan være interessant om noen måneder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 1. januar 2008 #129 Del Skrevet 1. januar 2008 Ser ut til at du har hatt en fin romjul og nyttårsfeiring. Bra! Blir spennende å følge med deg inn i 2008. Virker som du har mye spennende i vente, både på den ene og andre fronten. Fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei Ada, godt nyttår - har du sletta dagboka di? *leter* Så var hverdagen i gang igjen. Du verden, jeg var trøtt da klokka ringte fem på seks! Pokkers "Bridget Jones dagbok" på tv... Men fornøyd - kom meg opp, kom meg på trening, og løp likegodt en hel time på tredemølle. Det er første gang jeg løper en time sammenhengende! Målet for januar må være å klare en mil på den timen, i dag ble det ni kilometer. Høyst overkommelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 2. januar 2008 #131 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår til deg, Champis. Ser du har kost deg masse. Lover å komme sterkere tilbake så fort ting har roet seg. Vit at jeg tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 2. januar 2008 #132 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår, Champis! Skal bli spennende å se hva 2008 bringer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 2. januar 2008 Godt nyttår til dere, jenter! Herlig, rolig start på jobb i dag. Og det er noe meget behagelig ved arbeidsuker på bare tre dager... Sitter og lurer på hvordan jeg mest hensiktsmessig kommer meg over fjorden for å ta fly fra Torp fredag ettermiddag/kveld. Det enkleste er hurtigbåt fra Fredrikstad til Tønsberg, men det innebærer evt at jeg må gå tidlig fra jobb. Får se om det er mulig. Ellers blir det visst halvmaraton med tog til Moss, ferje til Horten, tog til Sandefjord og drosje til Torp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. januar 2008 #134 Del Skrevet 2. januar 2008 Hurtigbåt fra Fr.stad til Tbg.? Har ikke hørt om den. Kan man ha med bilen? Hva med å ta buss til Strømstad, ferge over til Sandefjord og taxi til Torp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #135 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er hurtigbåt, ikke bilferje, lillesky - sjekk her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 2. januar 2008 Åj. Han jeg har vikariat for, har sagt opp stillingen sin. Da er det håp om at jeg får forlenget vikariat, om ikke annet. I mail fra ledelsen til alle heter det at de skal "sette i gang prosess" om stillingen - tro om det betyr at de lyser ut som fast stilling, sånn at jeg får konkurranse? :klø: Og ønsker jeg å ha dette som fast jobb? *dobbelt-:klø:* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 2. januar 2008 #137 Del Skrevet 2. januar 2008 Åi. Det var spennende saker. Plutselig må du kanskje gå noen runder med deg selv litt tidligere enn du trodde? ... bare ikke glem at alle faste jobber kan sies opp. Så det er jo uansett ikke "for alltid". Og det er ikke umulig å pendle fra Oslo og ned dit heller, da? Godt nytt år, forresten. Høres ut som en perfekt nyttårsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er sånn jeg tenker også, Lano. Nestsjefen har allerede vært innom hos meg og bedt meg ta utvidet vikariat fram til sommeren, så blir det utlysningsprosess så lenge. "Og så regner jeg kanskje med at du dukker opp i søkerbunken," som han sa. Men da har jeg i alle fall jobb fram til sommeren! Og det gir meg sjanse til å kjenne på hvor godt jeg trives og hvorvidt jeg ønsker å være her fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #139 Del Skrevet 2. januar 2008 Blir jo så preget av reisepratet i dagboka di, Lano, at jeg sitter og surfer etter billetter selv. Hadde vært fint å ta en tur sammen med H. i vår, må innrømme det... Paris, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 2. januar 2008 #140 Del Skrevet 2. januar 2008 Åh, Pariiiis! Det pleier jo å være du som inspirerer meg på reiseprating, så da var det absolutt på tide at det gikk andre veien. Og Paris er jo veldig flott, da. Særlig om våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå