Gjest JennaC Skrevet 17. desember 2007 #101 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei på dere, jenter, godt å se dere! Lette desperat etter dagboka di i går, Jenna, så godt å vite at du stadig henger litt her inne, i alle fall. Jeg skal til Trondheim til jul, Alive, tradisjonell feiring med mamma og pappa. Litt rart å være uten lillesøster på julaften; hun skal til kjærestens familie på Vestlandet og kommer ikke nordover før 2. juledag. Men tror det blir riktig koselig! Og så kommer jeg sørover mot slutten av romjula og feirer nyttår med H. på et eller annet vis, vi vet bare ikke helt hvor og hvordan ennå. Trøtt i dag! Var fornuftig og krabbet til køys rundt klokka elleve - men akkurat da ringte H., så ble det tre kvarter med skravling. Bare koselig det, altså, men tungt å stå opp fem på seks. Likevel, jeg klarte det, og følte meg usannsynlig sprek da jeg satte i gang med 4x4-intervaller klokka halv sju! Og så føler jeg meg ganske så stylish i dag, med ny rosa tweed-draktbukse med vide, rette bein, svart genser og burgunderrøde ankelboots. Og så ny vinterkåpe utenpå. Jeg blir altfor avhengig av dette stedet, søta. Jeg skal "bare innom" for å lese, men det blir til at jeg skriver masse i dagboken, må svare på private meldinger, og plutselig flyr halve kvelden. Men jeg klarer ikke å rive meg helt løs heller, vet du... Høres ut som om du er skikkelig dressed-up karrierekvinne, (personlig liker jeg det ordet) for tiden. ;D Godt å høre at du har det bra, og koselig at du får en fin julaften sammen med foreldrene dine. Hvor gammel er søsteren din, forresten? Det er veldig fint å se deg her inne. Du er som VG; dagen blir ikke den samme uten denne dagboka. Fra spøk til alvor, jeg liker dagboka di mye bedre. *Stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 18. desember 2007 God morgen, Jenna, godt å se deg! Liker å være litt dressed up innimellom. Eller, stort sett alltid! Jålete, ja... Det er jeg vel strengt tatt i dag også. Merkelig nok blir jeg bedre antrukket når jeg trener om morgenen, for da må jeg planlegge om kvelden hva jeg skal pakke i sekken. Så i dag har jeg vært 30 min på crosstrainer og trent 30 min styrke, så har jeg dusja og tatt på meg brunt skjørt med lilla blomster, lilla genser, tykke brune strømper og brune støvletter. Tror ikke det ble så verst i dag heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 18. desember 2007 Åh, trøtt i dag... Dette regimet med å trene om morgenen tar litt tid å komme inn i. Så nå har jeg sovet nesten en time middagshvil. Fikk gått en ordentlig tur etter jobb og fant riktig postkontor. Dermed fikk jeg totalt nesten en time med bevegelse etter jobb også. Så har jeg puttet kikerter i tomatrøra fra de forrige to dagene, den funket fint som gryterett også. Nå er jeg temmelig lei av sånn grønnsakrøre, dog... Men det tror jeg sannsynligvis blir det siste varme måltidet jeg tilbereder hjemme før jul. I morgen skal jeg hente støvletter før seks og så har jeg negletime klokka sju, så jeg har en følelse av at jeg spiser ute. Indisk, kanskje? Og så vurderer jeg kino etterpå og trening rett etter jobb... Torsdag er det julemiddag på jobb, og fredag blir det førjulskos i Oslo med H. Nå har jeg noen dager å glede meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 18. desember 2007 #104 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Ah, morgentrening er så deilig! Hardt i begynnelsen, men etter hvert blir det jo en vane. Jeg hadde morgentrenings-vane før (og kunne stå opp til en times trening klokken halv 6!), men det har kroppen min tydeligvis blitt for gammel til. Eh, eller så er det kun en unnskyldningn jeg har laget selv Flink er du i hvert fall . Dagens antrekk høres fint ut. Jeg elsker den stilen; skjørt, strømpebukse og høye støvletter. Så bluser eller andre topper til. Jeg skulle bare ønske jeg hadde flere skjørt og variere med. Du har ikke tips til noen fine "ikke for fine skjørt"- butikker? Fin tirsdag ... Endret 18. desember 2007 av Ada Blûe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har jo minst 25 skjørt, Ada, jeg EEEELSKER skjørt! Tror de fleste av mine skjørt er fra Vic, B-Young og Lene V, i tillegg til evig nærværende H&M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ada Blûe Skrevet 18. desember 2007 #106 Del Skrevet 18. desember 2007 Da kan jeg kjøpe en del før jeg tar deg igjen . H&M er slageren hos meg også. Billig og faktisk mye fint. De andre tre butikkene har mye fint, ja. Faktisk de jeg også pleier titte innom når jeg skal se etter skjørt. Gina Tricot som har kommet i noen av byene, har også mye fint egentlig - og til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JennaC Skrevet 18. desember 2007 #107 Del Skrevet 18. desember 2007 God morgen, Jenna, godt å se deg! Liker å være litt dressed up innimellom. Eller, stort sett alltid! Jålete, ja... Det er jeg vel strengt tatt i dag også. Merkelig nok blir jeg bedre antrukket når jeg trener om morgenen, for da må jeg planlegge om kvelden hva jeg skal pakke i sekken. Så i dag har jeg vært 30 min på crosstrainer og trent 30 min styrke, så har jeg dusja og tatt på meg brunt skjørt med lilla blomster, lilla genser, tykke brune strømper og brune støvletter. Tror ikke det ble så verst i dag heller! Hihi, godt å høre at jeg ikke er alene om å være jåledukke. Synes du høres utrolig stilig ut jeg. Håper du får gjort det du skal uten å stresse altfor mye. Tenkte forresten å sende deg en mail (ganske så snart i kveld), kunne hatt behov for litt forslag i forbindelser med det etiske i en sak, skjønner du. Sender til gmail-adressen din. Jeg skal presentere løsningen for redaktøren på torsdag, så det hadde vært kjempeflott å få andre synspunkter også. *klem* *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 18. desember 2007 Skal få sett på det i morgen på jobb jeg, Jenna! Nå har jeg vært i dusjen; synes det er greit å vaske håret om kvelden når jeg trener om morgenen, det tar så mye tid hvis jeg skal føne håret på trening før jobb. Så skal jeg kjøre en klesvask og stryke ei skjorte, greit med alt som er gjort. Og lar seg kombinere med Grey's! Jo, og henge opp klær fra gårsdagens vask, ja. Stadig noe å finne på. Og likevel føler jeg meg litt alene i kveld, uvant følelse å ikke ha noen å finne på noe med her i byen. Velvel, det tar seg opp etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 18. desember 2007 Så, klesvasken er i gang, klærne hengt opp og de to skjortene strøket. Jeg sitter her og lar håret tørke i ruller - fin måte å få litt volum i uten å bruke for mye produkter. og det slutter å bølge seg når jeg blir svett på trening i morgen tidlig. Nå: Havregryn, melk og "10 years younger". Luksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JennaC Skrevet 18. desember 2007 #110 Del Skrevet 18. desember 2007 Skal få sett på det i morgen på jobb jeg, Jenna! Nå har jeg vært i dusjen; synes det er greit å vaske håret om kvelden når jeg trener om morgenen, det tar så mye tid hvis jeg skal føne håret på trening før jobb. Så skal jeg kjøre en klesvask og stryke ei skjorte, greit med alt som er gjort. Og lar seg kombinere med Grey's! Jo, og henge opp klær fra gårsdagens vask, ja. Stadig noe å finne på. Og likevel føler jeg meg litt alene i kveld, uvant følelse å ikke ha noen å finne på noe med her i byen. Velvel, det tar seg opp etterhvert. Takk skal du ha, søta. :D Greyyyy's, du minnet meg nettopp på ett av ukas høydepunkter. Jeg tar forresten gjerne en kaffe med deg i løpet av de to ukene jeg skal tilbake til tigerstaden etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 19. desember 2007 #111 Del Skrevet 19. desember 2007 Du er strålende fling til å nyte dagene dine og gjøre dem fine og innholdsrike, selv i en helt ny situasjon. Stor førjulsklem til deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 19. desember 2007 Da har jeg sendt deg mail, Jenna! Vanskelig spørsmål det der. Koste meg masse med Grey's i går, og sov som en stein. Og våknet av meg selv kvart over fem med vondt i ryggen; hadde klart å dra sengeteppet over meg i tillegg til dyna, og da blir det litt tungt oppå meg om natta, så jeg har ligget skjevt. Men kom meg på trening, kjørte rolig kondisjonsøkt i 30 min og så styrke. Dagens antrekk: Fuchsiafarget kort kjole, brun cardigan og strømper og brune støvletter. Også lilla smykker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JennaC Skrevet 19. desember 2007 #113 Del Skrevet 19. desember 2007 Da har jeg sendt deg mail, Jenna! Vanskelig spørsmål det der. Koste meg masse med Grey's i går, og sov som en stein. Og våknet av meg selv kvart over fem med vondt i ryggen; hadde klart å dra sengeteppet over meg i tillegg til dyna, og da blir det litt tungt oppå meg om natta, så jeg har ligget skjevt. Men kom meg på trening, kjørte rolig kondisjonsøkt i 30 min og så styrke. Dagens antrekk: Fuchsiafarget kort kjole, brun cardigan og strømper og brune støvletter. Også lilla smykker til. Så det, søta. Tusen takk skal du ha. Synes du høres både classy og rocka ut, - mitt personlige yndlingsimage. Jeg trives nok bedre i fancy skjørt, enn lange bukser, bluse og en altfor klassisk frisyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 20. desember 2007 Ny pers! I dag passerte jeg 100 kg da jeg løftet vekter med beina. Storfornøyd! I det hele tatt bra treningsøkt med høyere tempo på intervalltrening også, veldig bra start på dagen. Ble seint hos negledesigneren i går. Hun var en time forsinket før jeg fikk slippe inn, og så brukte hun hele to timer på å legge neglene mine. Litt uerfaren, tror jeg. Men resultatet ble helt OK, og hun er rimelig, så tror nok jeg går tilbake til henne etter jul. Blir rolig dag på jobb i dag. Skal ha julelunsj (vår variant av julebord, med alkohyler og greier) fra halv tre og har bare et par møter berammet før det. Men har prøvd å kle meg litt julete - har rødrutete skjortebluse over brune cityshorts, brune strømper og støvletter. Og nå er det bare én dag til jeg ser H. igjen, hurra. Jeg savner ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JennaC Skrevet 21. desember 2007 #115 Del Skrevet 21. desember 2007 I dag ble jeg og redaktøren enig om at vi anonymiserer saken. Så koselig at du skal møte H. i helga. Ser frem til full rapport. *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 21. desember 2007 Tror det var en lur avgjørelse, jeg, Jenna. Men sånne saker er alltid vanskelige! Nå er det jo ikke "i helga" jeg får møtt H., men i kveld og i morgen tidlig. I morgen formiddag setter jeg meg på bussen til Trondheim og julefeiring med mamma og pappa. Og dermed blir det en hel uke til H. og jeg ses igjen, så vi har "juledate" med gaveutveksling og sånt i kveld. Gleder meg, det er leeeenge siden søndag! I går var det jule"lunsj" på jobb med julemat og meget god drikke til. Må innrømme jeg får litt mindre ærefrykt for de mest respekterte av kollegene mine (virkelige pilarer i norsk journalistikk) når jeg ser dem godt bedugget... Men det var hyggelig! Etterpå stakk jeg en liten shoppingrunde før jeg gikk hjem og pakket og hadde hjemme-spa for å gjøre meg selv klar til å se kjæresten i kveld. Har trent i morges også; la inn ei skikkelig kondisøkt med 45 minutter jogging på tredemølle. Deilig! Etterpå har jeg vært hjemom, hentet bagasjen min og kjørt taxi til jernbanestasjonen med den. Nå kan kofferten stå i oppbevaringsboks mens jeg "jobber" (i dag tror jeg hermetegnene er på sin plass), så blir det direkte til Oslo etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 21. desember 2007 #117 Del Skrevet 21. desember 2007 Ønsker deg god tur hjem. ( med innlagt H-stopp ) Håper du får en hyggelig julefeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #118 Del Skrevet 21. desember 2007 Tror kanskje H. er blitt syk, jeg - han har ikke kommet på msn, selv om det er lenge etter at han skulle begynt på jobb, og han har ikke svart på sms heller. Han har hanglet noen dager, så nå er jeg småbekymret for gutten min. Får prøve å ringe ham i lunsjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 22. desember 2007 #119 Del Skrevet 22. desember 2007 Håper turen hjemover går bra i dag, og at du får en kjempefin julefeiring med familien din! ... og så håper jeg at livet fortsetter å smile til deg i 2008! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JennaC Skrevet 22. desember 2007 #120 Del Skrevet 22. desember 2007 Tror kanskje H. er blitt syk, jeg - han har ikke kommet på msn, selv om det er lenge etter at han skulle begynt på jobb, og han har ikke svart på sms heller. Han har hanglet noen dager, så nå er jeg småbekymret for gutten min. Får prøve å ringe ham i lunsjen! Uff da... håper du får tak i ham. Ellers må du ha en riktig god jul, søta. Håper du får det fint i Trondheim *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå