Gå til innhold

Champagnepikens sprudlerier

Champagnepiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å få alle mine klær inn i ett skap? Umulig! :fnise:

Kan det bety annet enn en tur på ikea?

Du er effektiv til å få pakket ut. Lyst til å komme hit og pakke ut litt her også. Vi har fremdeles kaos. (Spørs om det blir noe bedre nå som vi endelig har fått internett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte dere som holder liv i boka mi! :klem:

Vært meget hektisk uke. På farta første del av den - blant annet innom Trondheim og fikk feiret pappas 60-årsdag mandag kveld, når jeg nå først var i Trøndelag på jobb. Jeg er nå offisielt Norges mest populære datter, tror jeg, etter å ha gitt ham tur til Dublin i bursdagsgave.

Var fryktelig dårlig trådløs forbindelse på rommet på hotellet mens jeg var ute og reiste, så jeg fikk ikke hengt noe på KG. Har trent og jobba, det er stort sett alt.

Så kom jeg hjem sent torsdag kveld, tvang meg opp tidlig fredag morgen for å trene. Og oppdaget at det skulle være strømutkobling her i leiligheten lørdag formiddag. Da la vi om planene - egentlig skulle H. komme til meg i helga, nå dro jeg til Oslo i stedet. Fikk sendt julegaver, shoppa klær til meg selv og vært på en veldig kul konsert med The Source i tillegg til masse kos med H. Med oss blir ting bare bedre og bedre, vi kommer nærmere og nærmere hverandre både i hva vi snakker om og hvordan vi forholder oss til hverandre. I går kveld da vi skulle sove sa han til og med at han er glad i meg... :rødme:

Og han jobber i dag, så jeg dro sørover litt tidlig. Er jo søndagsåpne butikker, og så snubla jeg over noen virkelige kupp på et salgsstativ hos en av de dyrere butikkene her: Svart selskapsbukse, rosa tweed-draktbukse fra Tara Jarmon og svart vinterkåpe med lilla detaljer fra Tommy Hilfiger. Egentlig har klærne kostet over sju tusen kroner - jeg slapp med seks hundre! :hoppe:

Nå: Håndballfinale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var det deilig med en hjemmekveld! Jeg har puslet og ryddet litt på badet, har hengt opp en klesvask, og nå har jeg en kjempegryte med ratatouille putrende på komfyren. Tenker å spise en stor porsjon til kvelds, og så kan jeg bruke resten som tilbehør til litt laks eller noe i morgen. Planlegging og greier, jo! :fnise:

Resten av kvelden tror jeg går med i surfing, kanskje en film, og litt egenpleie. Må vaske håret og stelle neglene, i alle fall. Skjønt, neglene har jeg snart kontroll på.

Og så blir det tidlig kveld. Holder på å komme inn i "trene om morgenen"-rutinen min igjen, så jeg skal opp fem på seks og gå rett på treningssenteret før jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har savnet deg her inne. :)

Kutter litt ned på KG for å få mer tid til jobb, familie og venner fremover, men jeg vil helt klart følge med videre i dagboka di. Høres ut som om du er en kjempeflott datter, forresten! Tror neppe jeg kan matche en gave til den summen på din alder.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, jenter, godt å se dere! Lette desperat etter dagboka di i går, Jenna, så godt å vite at du stadig henger litt her inne, i alle fall. :klem:

Jeg skal til Trondheim til jul, Alive, tradisjonell feiring med mamma og pappa. Litt rart å være uten lillesøster på julaften; hun skal til kjærestens familie på Vestlandet og kommer ikke nordover før 2. juledag. Men tror det blir riktig koselig! Og så kommer jeg sørover mot slutten av romjula og feirer nyttår med H. på et eller annet vis, vi vet bare ikke helt hvor og hvordan ennå.

Trøtt i dag! Var fornuftig og krabbet til køys rundt klokka elleve - men akkurat da ringte H., så ble det tre kvarter med skravling. Bare koselig det, altså, men tungt å stå opp fem på seks. Likevel, jeg klarte det, og følte meg usannsynlig sprek da jeg satte i gang med 4x4-intervaller klokka halv sju! :hoppe:

Og så føler jeg meg ganske så stylish i dag, med ny rosa tweed-draktbukse med vide, rette bein, svart genser og burgunderrøde ankelboots. Og så ny vinterkåpe utenpå. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponert over intervalltrening halv sju! Har utallige ganger pakket treningssekken på kvelden for å kunne dra på trening før jobb, men har klart det bare en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg blir like fornøyd med meg selv hver gang jeg klarer det, Chica. Og har ganske gode vaner på å trene om morgenen, det er så deilig å ha god samvittighet hele dagen! :fnise:

Men i dag lurer jeg faktisk på om jeg skal slenge meg med på en pilates-time i ettermiddag også. Kunne være behagelig med den type trening for en gangs skyld, for tida går det mest i kardio og styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du før morgentreningen? Magen min vil helst ha mat en time før trening senest, så om jeg skal på spinning halv sju må jeg spise halv seks for å få energi og at det ikke skal blit for nærme treningen. Tidlig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dytter inn en yoghurt med litt havregryn før jeg går hjemmefra, og så spiser jeg ordentlig frokost når jeg kommer på jobb. Kroppen min presterer bedre hvis den har fått litt næring enn hvis den ikke får noe, men kan ikke spise for mye så kloss oppi trening. Yoghurtløsninga har blitt et brukbart kompromiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, ja... Får kanskje se an den pilatestimen litt, avhenger av hvor gåen jeg blir utover. Kan ikke trene for seint, da får jeg ikke sove...

Har litt å få gjort etter jobb også, da. Hente pakke på posten, levere støvletter til hælflikking hos skomaker, kjøpe julegave til pappa (guidebok), og kanskje titte etter røde pumps. Akkurat det jeg mangler for å gjøre et juleantrekk perfekt, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så - har levert støvletter, fått negletime på onsdag, og funnet ut at mitt postkontor slett ikke er det postkontoret jeg trodde det var. :fnise:

Jaja, så får jeg hente pakke i morgen. Men nå har jeg fått spist, hengt opp vask og satt på en ny. Og laksefilét på en seng av ratatouille var namnam! Nå må jeg bare finne på noe å bruke opp den siste tredelen av ratatouillen på i morgen...

Hm, kanskje det går an å helle paella-ris i, la det koke i tomatsausen en stund og rett og slett spise det som en vegetarisk gryterett? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...