Champagnepiken Skrevet 28. november 2008 Forfatter #521 Del Skrevet 28. november 2008 Hehe, tror ikke jeg tar helt av og reiser bort på spa-helg - men ansiktsbehandling og massasje på hudpleiesalongen rett over gata for der kjæresten bor. Ikke så veeeldig avansert, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. november 2008 Forfatter #522 Del Skrevet 28. november 2008 Deler opp turgåinga mi i dag, jeg - skal drikke kaffe med venninne C. i ettermiddag, og hvis jeg går dit og tilbake, får jeg 40 min tur. Så går jeg en halvtime nå, så får jeg ikke altfor dårlig samvittighet for utvidet lunsjpause. Nå: Ut på tur! Og så har jeg fått lønning i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. november 2008 Forfatter #523 Del Skrevet 28. november 2008 Så har jeg kombinert 45 minutter rask gåtur i finværet med litt shopping - ny foundationbørste og body butter fra Body Shop, og så matvarer til frokost i morgen. Og lunsj i dag, for nå har jeg nettopp spist et kokt egg og en brødskive med syltetøy. Nå skal det jobbes! Jo, og så har jeg bestilt massasje (rygg/nakke) og en ansiktsbehandling for øyepartiet på søndag. Jeeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 28. november 2008 #524 Del Skrevet 28. november 2008 Så koselig med kafetur og gåtur! Og den søndagen tror jeg mange misunner deg... Massasje og ansiktsbehandling høres helt ultrafantastisk ut! Må se om jeg ikke kan få unnet meg noe sånt til våren, tror det hadde gjort sinnsykt godt! Og gjør jo ikke noe med en deilig belønning innimellom... Nyt helga, Champis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 29. november 2008 Forfatter #525 Del Skrevet 29. november 2008 God helg til Svanungen og alle andre! Kjempekos kveld i går - vi var i selskap hos søstra mi og samboeren hennes. Var hjemme i totida etter superhyggelig kveld, så ble kjæresten og jeg sitte med et par øl og høre på musikk til nærmere fire i natt... Jeg vekket ham klokka elleve til Popquiz på radio med ferdig egg og bacon til frokost. Gjett om jeg scora seriøse kjærestepoeng? I ettermiddag skal vi bake lussekatter sammen med søstra mi - et mangeårig familierituale fastslår at lussekattene må bakes første helga i advent. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 29. november 2008 Forfatter #526 Del Skrevet 29. november 2008 Nå er jeg helt kvalm på lussekatter og varm sjokolade... Men det var kjempegodt, da, og veldig koselig å bake lussekatter sammen med lillesøster. Vi henger mer og mer sammen, og det tror jeg både vi og mamma og pappa synes er kjempekoselig. Og nå surrer det julemusikk på anlegget her, mens kjæresten har løpt ut for å leie film og søs og kjæresten dro videre på julebord. Fantastisk deilig med en gjennomført sløv lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #527 Del Skrevet 1. desember 2008 Natt til i går sov jeg ti timer! Natt til i dag har jeg sovet seks og en halv, så da er det kanskje ikke så rart at jeg er litt trøtt igjen... Kjempekos dag i går også. Kjæresten og jeg våknet ikke før over elleve - det er imponerende seint til å være meg. Han laget frokost, så spilte vi litt dataspill og så var jeg hos hudpleieren til massasje og øyehudbehandling. Herlig belønning til meg selv! I går kveld var vi i middag hos vennepar V & D og den lille babyen deres. Han er nydelig, og verdens blideste! Veldig hyggelig kveld, før jeg satte meg på toget sørover. Viktige dager på jobb denne uka, nemlig. I alle fall i dag og i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 1. desember 2008 #528 Del Skrevet 1. desember 2008 Høres ut som om du har hatt en knallhelg! Deilig! Kosa meg jeg også, og forsøkt å lade batteriene til ny uke. Er jo plutselig helg igjen.... Ha en kjempefin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #529 Del Skrevet 1. desember 2008 Tusen takk, Svanungen! Det har gått fint med jobben i dag. Nå må jeg bare legge siste hånd på verket på en presentasjon jeg skal holde imorgen... Men plutselig skjønte jeg hvor den kan slutte. Det er jo noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #530 Del Skrevet 2. desember 2008 Lang dag, men bra! Jobben (som jeg gruet litt for) gikk veldig fint. Etterpå har jeg tatt toget til Oslo, vært meg på et møte og drukket øl, og så dratt til kjæresten. Nå lager han middag (selv om jeg egentlig har spist pizza alt) og vi ser finalen i Jakten på kjærligheten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #531 Del Skrevet 3. desember 2008 Trøtt og sliten i dag, men har vært veldig effektiv på hjemmekontoret. Skrevet et laaaangt foredrag og nesten ferdig med å lage powerpoint til det også. Bra arbeidsdag Etter arbeid var jeg en snartur innom optikeren for å kjøpe linser og frisøren for å kjøpe fargekur til håret. Så har jeg laget suppe og sovet middagshvil i armkroken til kjæresten. Nå driver han og steller seg - skal spise lutefisk med jobben i kveld - mens jeg prøver å finne energi til å finne fram stepmaskina litt seinere. Tror det holder hardt... Dårlig treningsuke, dette. Litt for glad for å ha nådd målet mitt, kanskje? Men skal til Trondheim i helga, og da får jeg trent en del. Og kan trene i morgen også, for så vidt... Men BURDE ta meg sammen i dag. Det var bare å ha energien til det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #532 Del Skrevet 3. desember 2008 Det ble ikke trening i dag - gjorde foredraget mitt helt ferdig i stedet. Så har jeg i alle fall god samvittighet for noe! Og så har jeg vasket ullvask, håndvasket en fin genser, tatt fargekur på håret mitt, pakket baggasje og laget matpakke til i morgen tidlig. Er så deilig med alt jeg ikke trenger gjøre klokka 06.00... Nå skal jeg kose meg med sukkererter, mandler&rosiner og "Brothers and sisters". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #533 Del Skrevet 3. desember 2008 Egentlig er jeg trøtt nå, men har lyst til å vente oppe til kjæresten kommer hjem fra middagen - selv om jeg skal opp før seks i morgen. Merker det begynner å frustrere meg ordentlig at vi ikke bor sammen. Altså, jeg er jo hos ham "hele" tida og kommer og går omtrent som jeg vil, men jeg BOR jo ikke her. Og når jeg så skal bort i helga (fordi han skal ha guttehelg og spille playstation og snuse og drikke øl til fem om morgenen med kompiser - hvilket er ham vel unt, for all del), og avgårde på jobb i morgen tidlig - vel, så skulle jeg egentlig ønske at han ville ha meg tilbake hit i morgen kveld for at vi skulle kunne kompensere for at vi ikke skal være sammen i helga. (Ikke at jeg har foreslått å reise inn for kvelden heller, for all del - skulle bare ønske at han spurte av seg selv... ) Eller kanskje det er tanken på å sitte aleine i leiligheten min i en helt annen by som plager meg mest, søren ikke sikker. Og nei, jeg er jo absolutt ikke en som ikke klarer meg på egenhånd. Det er ikke dét det handler om. Skulle bare ønske at jeg ikke følte at ting var så innmari på hans premisser innimellom. Men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Usammenhengende greier, dette, men litt godt å skrive av seg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #534 Del Skrevet 4. desember 2008 Gud, jeg er trøtt i dag! Fikk ikke sove i går, og så kom kjæresten hjem klokka to, god og full. Og da ble jeg enda våknere - ganske urettferdig, ettersom han sovnet kjempefort! Sov kanskje tre timer i natt? Men har fungert overraskende bra på jobb. Bra dag, i grunnen. Men å, jeg har egentlig lyst til å reise inn til kjæresten igjen i kveld - sove i armkroken hans før jeg skal reise bort i helga. Men så tør jeg faktisk ikke foreslå det. Ja, jeg er teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leya Skrevet 4. desember 2008 #535 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei snuppa! JEg glemmer rent av dette forumet jeg! *adventsklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #536 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei Leyababe! Deilig uthvilt i dag. Hadde den store sløve-på-sofaen-spise-is-til-middag-og-smågodt-hele-kvelden-dagen i går, spiste altfor mye (såklart ) - men så få jeg et påskudd til å sparke meg selv bak og komme i gang med kosthold og trening igjen. Og det er egentlig greit at jeg har hatt en uke fri nå, så er jeg desto mer motivert. Reiser til Trondheim og mamma og pappa i ettermiddag, blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #537 Del Skrevet 8. desember 2008 Veldig koselig Trondheim-helg - masse rødvin, kos prating med mamma og pappa, kafé med venninne jeg ikke har sett siden i sommer og sånt. Og så fikk jeg igjen bevis for at det er dyrt å gå i byen med mamma. For da går vi innom litt dyrere butikker, og jeg ender opp med skjørt til 1000 kroner og kåpe til 900... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #538 Del Skrevet 9. desember 2008 Trøtt i dag! Var i Oslo hos kjæresten i går, og det ble litt for seint før jeg sovna. Særlig tatt i betraktning at jeg måtte opp 05.50 i dag... Men jobb har gått bra, og nå skal jeg snart ta toget til Oslo igjen. Kjæresten og jeg skal på kino i kveld - tenkte å teste nye digitalkinoen på Løkka. Blir kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #539 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjempefin kveld i går! Kos med kino, og så hørte kjæresten og jeg popquiz fra lørdag og koste på sofaen. Sovet som en stein i natt! Men dæven, så kaldt det er ute i dag... Skal jobbe ettermiddag i dag, så nå prøver jeg å finne motivasjon til å stikke på trening om et par timer. Alle treningsspark bak mottas med stor takk! For jeg føler meg egentlig mest bare slapp... Ikke syk-slapp, altså, bare trøtt-slapp. Så trening vil nok gjøre meg godt, egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #540 Del Skrevet 10. desember 2008 Mini-stepmaskin foran tv-en var tingen i dag. 45 minutter til Slankekrigen hjelper til å få opp intensiteten også! Nå er det bare å pakke seg ferdig og komme seg på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå