Champagnepiken Skrevet 25. november 2008 Forfatter #501 Del Skrevet 25. november 2008 Åsså er jeg litt treig, for først nå oppdaget jeg egentlig hvem Evila er... Men du er jo ikke trener i byen, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. november 2008 #502 Del Skrevet 25. november 2008 Nei, men sånn ca midt mellom byene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 25. november 2008 #503 Del Skrevet 25. november 2008 Hjelper MYE med instruktør på treningen ja Klarer gjerne å kjøre meg ganske hardt i helsestudioet av og til, men så må det liksom til en instruktørtime igjen for å få opp trøkket. Må si jeg er imponert over at du går på sånne aerobic-timer da! Jeg har minst 14 venstrebein, så noe som er korreografert er helt uaktuelt... Der er spinninga tryggere Tusen takk for koselige meldinger i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 25. november 2008 Forfatter #504 Del Skrevet 25. november 2008 Hei Svaneungen (ja, du heter det! ), hyggelig at du dukker innom! Var på sirkeltrening-time i sal i ettermiddag. Kanonball og styrketrening i intervaller. Herrejemini, så sliten jeg var! Men så kom jeg hjem til pølser i lompe hos kjæresten. Fine kjæresten. Nå sitter han og installerer oppdateringer på min mobiltelefon mens jeg surfer, snille mannen. I dag blir det nok ordentlig sløv kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 25. november 2008 #505 Del Skrevet 25. november 2008 Hei søta, så koselig å lese at alt står bra til. Høres ut som en finfin tirsdag, både med hard treningsøkt og hjemmekos. Sirkeltrening er morsomt, men dessverre finnes ikke det på treningssenteret jeg bruker nå. Ah, jeg har ikke fått trent siden forrige uke på grunn av turnusen med 24- hours jobbing som jeg er velsignet med (!), men nå kjenner jeg abstinensene kommer snikende. Ingenting er som følelsen etter en beintøff treningsøkt, lik den du hadde i dag, så i morgen har jeg bestemt meg for å prioritere nettopp det. God sløvekveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. november 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 26. november 2008 Hei, Asti! Kan love deg at følelsen klokka seks neste morgen når lårene absolutt ikke vil holde kroppen oppe, slett ikke er like god... Men jeg skal trene stølheten av meg i ettermiddag, da er det en kjempemorsom aerobictime! Litt treningsdilla om dagen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. november 2008 Forfatter #507 Del Skrevet 26. november 2008 Sliiiiiten! Den aerobictimen i dag var blytung, etter den ikke særlig mindre harde sirkeltreninga igår. Men kjempegøy! Og så er jeg jo kjempefornøyd med å ha vært på tre treningstimer på tre dager, da. Kjæresten jobber overtid i kveld. Jeg leker husmor i leiligheten hans. Har nettopp spist laks, couscous og grønnsaker til middag. Nå kjører jeg klesvask og oppvaskmaskin, skal slappe av litt - og så tror jeg jeg slår til og stryker skjorter for ham. Får jeg kjærste-bonuspoeng av sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. november 2008 Forfatter #508 Del Skrevet 26. november 2008 Da har jeg både lagt sammen klesvask, hengt opp en ny og strøket fem skjorter for kjæresten. Stakkars, håper han ikke må jobbe altfor lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. november 2008 Forfatter #509 Del Skrevet 26. november 2008 Mmm... mango med vaniljekesam er namnam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. november 2008 Forfatter #510 Del Skrevet 26. november 2008 Men herrejemini, så støl jeg er blitt i lårene! Skal seint på jobb i morgen, så får prøve å trene det av meg på formiddagen... Det er en yogatime på treningssenteret tidlig, kanskje det kunne vært noe? Aldr prøvd... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. november 2008 Forfatter #511 Del Skrevet 27. november 2008 Gubban, så trøtt og sliten jeg er i dag. Utslitt! Masse rare drømmer i natt, så kanskje jeg har sovet urolig? Jaja, har sjansen til å ta det rolig og fint på morgenen uansett. Har spist frokost nå, så får jeg prøve å karre meg på trening halv elleve. Hvis jeg orker... (Kan noen sparke meg bak så jeg kommer meg på yoga?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. november 2008 Forfatter #512 Del Skrevet 27. november 2008 Da har jeg tatt på meg treningstøy! Så var det bare å komme seg ut døra om 20 minutter, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 27. november 2008 #513 Del Skrevet 27. november 2008 Sender avgårde et solid spark, sånn at du kommer deg på trening! Håper ikke det gjorde vondt... Sender et til meg selv også, så jeg kommer meg på trening etter frisørtimen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. november 2008 Forfatter #514 Del Skrevet 27. november 2008 Sparker rått og hemningsløst, Svanungen - for jeg har vært på min første yogatime! Det var visstnok en veldig rolig time (det er nemlig nymåne i dag, og det skal tydeligvis ha betydning), men mer enn hardt nok for meg. Mine støle muskler fikk virkelig strekt seg. Finfin restitusjonstrening, tror jeg. Tipper jeg er fit for fight til boksetime i morgen! Nå spiser jeg couscoussalat til lunsj og steller meg i full fart - skal drikke kaffe med kompis G. om en time og så altså jobbe kvelden i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 27. november 2008 #515 Del Skrevet 27. november 2008 Yoga er en av mange ting jeg har til gode å forsøke faktisk... Er visst litt pysete sånn sett! Men gikk på et begynnerkurs i Pilates, og var også på et par timer før jeg måtte kaste inn håndkledet. Egentlig var det sinnsykt effektiv trening for stabiliseringen av overkropp, men med en prolapstrøblete rygg, og isijas, så streika det til slutt. Ble nok for mye rotasjon og vridninger i rygg/hofte-området, så gjorde etterhvert bare vondt. Var like fin dagen etter da, men ikke mye gøy å trene seg gjennom timen med store smerter. Nei, da får vi finne på noe annet gitt! Full nedtelling til frisørtime her nå, og lader opp til trening også! Blir nok litt rolig økt i dag, siden det ble en totimers i går, samt at det jo er maratonspinning til lørdag. Men litt trening er bedre enn ingen trening! Kos deg på kafe og jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. november 2008 Forfatter #516 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg trente mye pilates før, Svanungen, men slutta med det da jeg flytta i fjor. Nå var det egentlig mest flaks at det var en yogatime tilgjengelig når jeg hadde fri på formiddagen. Men det var morsomt, altså, så ikke umulig at jeg prøver igjen ved anledning. Flink instruktør, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. november 2008 Forfatter #517 Del Skrevet 27. november 2008 Ååå, for første gang er jeg helt hoppende over en annonse på KG! Lush har kommet til Norge! Elsker de produktene, har kjøpt dem hver gang jeg er i England. Bare synd jeg ikke har badekar lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. november 2008 Forfatter #518 Del Skrevet 27. november 2008 Det er litt tilfredsstillende, da - den svarte dressbuksa jeg har på meg i dag, som passet ganske greit tidligere i høst, er nå minst en størrelse for stor. Den er en kanskje tre år gammel H&M str. 40, og jeg kan ikke tro at den kan ha strukket seg så innmari i det siste. Så da må jo jeg ha krympa, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. november 2008 Forfatter #519 Del Skrevet 28. november 2008 :hoppe: Jeg får dra på spa i desember! :hoppe: For jeg gikk på vekta (dvs Wii Fit-balansebrettet) i morges. Og det klokket inn til 69,5 kg. Målet for høsten var å se et 6-tall først. Det har jeg herved klart! Jeg er ned fem og en halv kilo siden i sommer. Kjempefornøyd med meg selv! Nå skal jeg prøve å holde vekta gjennom desember, så får jeg se om jeg angriper de siste tre kiloene på nyåret... Plutselig ble det SKREKKELIG vanskelig å motivere seg til å gå på boksetrening i dag. Særlig fordi jeg er dønn støl fra før. Kanskje jeg skal gå en lang tur i stedet? Rolig hjemmekontordag i dag, for jeg jobba så mye i går. Men jeg må skrive ferdig et foredrag, i alle fall. Likevel - en times lunsjpause med lang gåtur må være en mulighet... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 28. november 2008 #520 Del Skrevet 28. november 2008 Gratulerer så mye! Åååå! Så gøy! Har du bestemt deg for hvor du vil på spa? Wish it was me!! Er det SÅ vel unt, vektnedgangen er jo kjempebra! Og sunt at det ikke går altfor fort God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå