Champagnepiken Skrevet 14. november 2008 Forfatter #481 Del Skrevet 14. november 2008 Ble ordentlig sløvekveld hjemme i går, med god middag og noen episoder av "House" på DVD. Det trengte jeg! I dag er det fredag. Jobb til halv fire, så skal jeg trene, og så blir det pannekaker til middag. Vi skal ha besøk av søsteren til H. og mannen hennes i morgen, så i dag blir det nok vasking av leilighet og sånt som står på programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 17. november 2008 Forfatter #482 Del Skrevet 17. november 2008 Veldig behagelig sløv helg, med middagsgjester lørdag og kjærste med hodeverk søndag... :fnis: Litt for sløv, for jeg har sluppet opp både på trenings- og spisemønsteret mitt. Nå må jeg skjerpe meg! Men vekta kryper saaakte og sikkert nedover; nå mangler jeg en kilo på målet for høsten (totalt fem minuskilo, sånn at jeg ser et 6-tall først når jeg går på vekta). Det blir to uker med hardkjør for å bli kvitt den kiloen hvis jeg skal få den ansiktsbehandlingen jeg har lovet meg selv, gitt! Satser på KrønsjFønk-time i kveld (er for en gangs skyld hjemme hos meg selv i kveld, så kan gå på det senteret jeg faktisk tilhører). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. november 2008 Forfatter #483 Del Skrevet 18. november 2008 Var kjempeflink treningsjente i går: Først gikk jeg ekstra lang omvei hjem fra jobb fordi jeg måtte på postkontoret, sånn at jeg gikk totalt i en time. Og så gikk jeg på en aerobictime på kvelden. Flinke meg! Så kompenserte jeg med å ta taxi til jobb i dag... Nei, det var fordi det var skikkelig møkkavær og regntøyet ligger visst hos kjæresten i Oslo. Jeg har ikke bil og vil ikke ha det - pleier å si at jeg kan kjøre innmari mye taxi for det jeg sparer på å ikke ha bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 19. november 2008 Forfatter #484 Del Skrevet 19. november 2008 Utrolig rolig og fin dag i går. Været var blitt strålende innen jeg dro fra jobb - så satte jeg meg på toget til Oslo og laget fiskeboller sammen med kjæresten (har hjemmekontor i dag, skal ha noen møter i Oslo). Supersløvekveld med litt mini-stepmaskin som innslag av trening. Så "Jakten på kjærligheten" og "Grey's Anatomy" før vi så siste episoden av House sesong 4 og la oss. Og så kunne vi begge sove litt ekstra lenge i dag; jeg jobber hjemmefra fram til elleve, han skulle på kurs som begynner ti. Herlig! Nå har jeg spist to kokte egg til frokost mens jeg har gått gjennom mailen, så blir det lesing i halvannen times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 19. november 2008 Forfatter #485 Del Skrevet 19. november 2008 Å, jeg tror jeg holder på å få totalt kick på vaniljekesam... Har vært ute i møter i hele dag, samt tatt en pause sammen med lillesøster for å ordne noen greier før bursdagsfesten til samboeren hennes til helga. Nå prøver jeg å finne motivasjon for treningstimen jeg har tenkt meg på halv seks - var på samme aerobictimen forrige uke, og den var kjempeartig, så det handler bare om å komme seg ut døra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 20. november 2008 #486 Del Skrevet 20. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 20. november 2008 Forfatter #487 Del Skrevet 20. november 2008 Hei Gold, koselig å se deg! Var kjempedeilig aerobictime i går også, veldig glad jeg gikk. I dag skal jeg ta velfortjent treningsfri for å tåle nok en hard økt på fredag, tror jeg. Ble veldig rolig kveld i går. Mammaen til kjæresten min mista jobben i går, og det påvirket ham nok litt. De kommer til å klare seg helt greit økonomisk (foreldrene hans, altså), men det er klart at det er merkelig å stå uten jobb når du er 58 år gammel. Han ble litt innesluttet (kjæresten, altså), så vi satt stort sett og spilte dataspill i hele går kveld. Jeg var oppe grytidlig i morges og tok toget sørover til jobb. Skal være her litt utover dagen i dag, men til Oslo i kveld og på kino med kjæresten. (Tror jeg må passe litt på nå sånn at jeg ikke er altfor mye hos kjæresten; vil ikke risikere at han går lei!) Hjemmekontor (hos kjæresten...) i morgen; må lese en hel del, og så passer det greit med å lage maten til 30-årsfesten til "svogeren" min i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 21. november 2008 Forfatter #488 Del Skrevet 21. november 2008 Kosekveld i går. Dro seint fra jobb, kom til ferdige hamburgere og en øl hos kjæresten. Perfekt! Så dro vi på kino og så den nye filmen til Coen-brødrene, "Burn after reading". Stas, underholdende film. Satt og skravlet til langt på natt og sov tett omslynget hele natten. Du verden, jeg er glad i kjæresten min! Hjemmekontor i dag. Har mye å lese. Skulle også egentlig ha et møte, men det blir utsatt til uka pga at noen har et sykt barn. Så skal lage masse mat til en fest i kveld i ettermiddag, samt prøve å få inn en treningsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 22. november 2008 Forfatter #489 Del Skrevet 22. november 2008 Åååååh! Gikk på vekta nå i morges med håp om å ha tatt av en halvkilo eller noe den siste uka. Jeg har trent knallhardt og spist bra denne uka, så det burde ikke være uoverkommelig. Og så har jeg gått OPP??? En hel KILO??? Ja, jeg var på fest i går. Og jeg drakk både øl og vin og spiste kake og bittelitt potetgull. Men det skal da ikke merkes på den måten? Det har jeg jo gjort hele høsten innimellom det, men vekta har likevel krabbet nedover. Kjenner jeg ble ordentlig deppa. Håper jeg har vann i kroppen eller noe sånt, sånn at verden kommer på kjøl igjen, for dette var ikke moro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. november 2008 #490 Del Skrevet 22. november 2008 Kanskje du har fått flere muskler pga treningen? I så fall er det jo bare et pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 22. november 2008 Forfatter #491 Del Skrevet 22. november 2008 Fin tanke - men siden jeg bare har trent kardio, er det vel heller lite sannsynlig. Jaja, det er jo bare å fortsette. Tror jeg skal prøve å få til ei uke helt uten alkohol og se om det kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 22. november 2008 Forfatter #492 Del Skrevet 22. november 2008 Vel, aldeles alkoholfri blir nok ikke den kommende uka. Nå skal vi visst ut med et vennepar i kveld, og jeg skal nok koste på meg et glass rødvin eller to... Men jeg har spist kjempefornuftig i dag, så det har jeg egentlig råd til. Dette vekttapet får ta den tida det tar, jeg skal leve også. Men irrtert på at jeg skal ha gått OPP, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. november 2008 Forfatter #493 Del Skrevet 23. november 2008 Kjempekoselig kveld ute med venner i går. Vi var hjemme rundt halv ett, så satt kjæresten og jeg og hadde nachspiel for oss selv med musikk og en liten drink. Var ikke i seng før tre, nesten, men det var superkoselig. Liker så godt de sene kveldene våre! Dermed har vi sovet tilsvarende lenge i dag, og tatt sein frokost med NRK P2s klassiske gjettekonkurranse på nettradioen til. Deilig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 24. november 2008 Forfatter #494 Del Skrevet 24. november 2008 Så var jeg tilbake i "min" by og på jobb. Merker at jeg ikke synes jeg hører til her; livet mitt er i Oslo hos kjæresten. Men av og til sover jeg altså stadig hos meg selv. Våknet i morges og lurte fælt på hvorfor jeg ikke fant ham ved siden av meg... Blir ganske hektisk arbeidsuke, dette, med en del dager i Oslo () og noen seine kvelder. Har et opplegg jeg må få ferdig. Men i dag er det ganske greit: Jobb, shopping og trening. Viktig å shoppe før trening - fredag var jeg nemlig på boksetime på treningssenter og presterte det man bare gjør på film, å revne treningsbuksa over hele rumpa! Så her må det ny treningsbukse til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 24. november 2008 Forfatter #495 Del Skrevet 24. november 2008 Da har jeg bestilt flybillett hjem til Trondheim og mamma+pappa neste helg. Har ikke vært i Trondheim siden i sommer! Og når kjæresten skal ha guttehelg med dataspill og øl, er det egentlig like greit å rømme... Skal for første gang ikke feire jul i Trondheim - hele gjengen reiser til mormor og morfar på Sørlandet. De er 85 og orker nok ikke lage så mye jul på egen hånd lenger, så vi flytter på familiejula. Da er det jo fint å få en trondheimstur i forkant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 25. november 2008 Forfatter #496 Del Skrevet 25. november 2008 Trøtt i dag! Lang episode av Sex&Singelliv i går, så jeg kom meg jo ikke i seng før over midnatt. Og da fikk jeg ikke sove engang... Tipper klokka var nærmere ett før jeg slokna. Men brukbart opplagt, sånn alt tatt i betraktning. Ble annerledes trening enn planlagt i går. Skulle på KrønsjFønk-time - men der var det bare jeg og instruktøren som møtte opp. Så jeg trente kardio på ellipsemaskin, romaskin og tredemølle i stedet. Alt hjelper, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. november 2008 #497 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg må si at det er en svært god treningsøkt, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 25. november 2008 Forfatter #498 Del Skrevet 25. november 2008 Det var kanskje ikke så verst, i grunnen. Skal prøve å få inn noe enda hardere, men styrkerelatert i dag - på senteret rett ved der kjæresten min bor, har de sånne "back to basic"-sirkeltreningstimer med styrketrening. Prøver meg på en sånn i ettermiddag. Så får jeg heller ha det moro med aerobic i morgen! Denne uka skal jeg faktisk rekke fem treningstimer på hverdager (hvis vi regner med i går, som jo SKULLE ha vært en saltime, men det var ikke min skyld at det ikke ble det). Presser meg SÅ mye hardere når jeg har instruktør. Så får jeg bare variere litt type trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 25. november 2008 #499 Del Skrevet 25. november 2008 Du får svippe innom og bli med på timen min en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 25. november 2008 Forfatter #500 Del Skrevet 25. november 2008 Hvor underviser du, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå