Champagnepiken Skrevet 3. november 2008 Forfatter #461 Del Skrevet 3. november 2008 Tror nok ikke mine treningsøkter er like lange og harde som dine, andungen... jeg har mini-steppemaskin hjemme, og loggfører også 30 min der som en treningsøkt. Ellers er det timer på senter, romaskin, ellipsemaskin, hva jeg måtte føle for. Mangler HELT inspirasjon til å trene styrke for tida. Nå har jeg pause fra foredrag og sånt, middag klokka halv åtte i kveld. Sove en halvtime, så teste trimrommet på hotellet, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 4. november 2008 Forfatter #462 Del Skrevet 4. november 2008 Veldig hyggelig konferansemiddag i går; kom meg ikke i seng før rundt klokka ett. Og sov utrolig dårlig, har hotellrom rett ut mot veien. Velvel, skal vel gå greit å komme seg gjennom to foredrag i dag likevel, får jeg håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. november 2008 Forfatter #463 Del Skrevet 5. november 2008 Helsikes lommetyver på Oslo S. Jeg står uten lommebok, de har vært kjappe nok til å få tatt 15.000 kroner på kortene mine (må ha stått ved siden av meg i billettautomaten og sett pin-koden min, enda så forsiktig jeg trodde jeg var), og jeg har en masse styr med anmeldelser og sånt. Ikke verdens undergang, jeg får pengene igjen og har andre penger på andre konti, så jeg overlever. Har fått låne cash av jobbens vinlotteri-kasse til å komme meg til Oslo, der har jeg pass. Men det er frustrerende å være uten legitimasjon. Og så må jeg skaffe nytt førerkort, EuroBonus-kort, treningskort, månedskort (god timing, var bare to dager igjen), resept på p-piller og whatnot. Argh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 5. november 2008 Forfatter #464 Del Skrevet 5. november 2008 Rolig kveld. Jeg sitter i leiligheten til kjæresten, mens han er hos en kamerat. Skal sove over her fordi jeg skal på jobb i området i morgen. Har vasket klær og trent litt, ser på tv og slapper av. Jeg er ganske sliten om dagen, og har mensen i tillegg. Kunne vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 5. november 2008 #465 Del Skrevet 5. november 2008 Tror jeg kjørte forbi jobben din i går, da tenkte jeg på deg... Kos deg med alenekveld. Det har jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 6. november 2008 #466 Del Skrevet 6. november 2008 Hei søta! Kjipt å høre om Oslo S. Frekke lommetyver, altså... jeg ble frastjålet 500 kroner i forrige uke. Ikke så ille som ditt tap, men likevel svært irriterende. Håper at du hadde en fin alenekveld. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 7. november 2008 #467 Del Skrevet 7. november 2008 Så trist med lommeboktyveri. Det er dessverre blitt slik at man må være observant på slikt uansett hvor man oppholder seg. Men, selv om man er det, er det jo vanskelig når disse bandene er spesialiserte på slike tyverier. Endelig fredag! Hvordan ser helgen din ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. november 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 9. november 2008 Hei jenter! Fin helg etter veldig hektisk uke. Fredag kveld var kjæresten og jeg i middag hos min søster og samboeren, veldig koselig. Spontan-stiftet gourmetklubb hvor vi også skal lære vinsmaking, så nå er det vår tur til å finne på spennende mat og vin neste gang. Blir moro! Veldig fin lørdag også. Våknet seint inntil kjæresten, hadde søs og samboeren her til frokost og Popquiz på radio. Så sløvet H. og jeg i sofaen før jeg drakk ettermiddagskaffe med venninne C. Etterpå gikk H. og jeg ut og spiste på en lokal restaurant - EVIGHETER siden sist vi var på en sånn liten date. Veldig fint. Og så så vi noen episoder av House på dvd før vi køya ganske tidlig. Rolig søndag formiddag. Har spist frokost og hørt "Nøtteknekkeren" på P2. Nå leser H. Magasinet fra i går, jeg surfer og forbereder litt jobbing til uka. Han skal se cupfinalen på tv snart, da tenker jeg at jeg stikker på trening før jeg kommer tilbake og lager middag. Pussig, vi er akkurat som samboere, bare at vi ikke er samboere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 9. november 2008 #469 Del Skrevet 9. november 2008 Å, det høres ut som en kjempefin kjæreste-helg! Er det en travel uke i vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. november 2008 Forfatter #470 Del Skrevet 9. november 2008 Ja, blir en ganske hektisk uke. Skal avgårde nå i kveld, være borte to dager. Så en dag på kontoret midt i uka og to dager med jobb mot slutten. Men de NESTE to ukene blir roligere. Håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leya Skrevet 10. november 2008 #471 Del Skrevet 10. november 2008 Hei snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 11. november 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 11. november 2008 Hei snuppa! Hei superdame, så koselig å se deg her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 12. november 2008 Forfatter #473 Del Skrevet 12. november 2008 Herlig, er på kontoret en hel arbeidsdag til en forandring. Da får jeg kanskje gjort en del også. Kom ned fra Oslo i morges (ikke herlig: Stå opp kvart på seks), skal tilbake til Oslo i ettermiddag og jobbe i Oslo resten av uka. Det vil si masse herlig tid med kjæresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 12. november 2008 #474 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har en følelse av at du kommer til å få julekort fra NSB i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 12. november 2008 Forfatter #475 Del Skrevet 12. november 2008 Det BURDE jeg! Og fra SAS også, når jeg tenker på saken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 13. november 2008 #476 Del Skrevet 13. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 13. november 2008 Forfatter #477 Del Skrevet 13. november 2008 Skjer'a, Alive? Godt å se deg! Er i Oslo det meste av denne uka, holder kurs. Kjæresten og jeg var og så James Bond i går (middelmådig), etter at jeg var på en kanonhard aerobic-time først. Resultat: Jeg er så støl i låra i dag at jeg knapt kan gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 13. november 2008 #478 Del Skrevet 13. november 2008 Vi skal på James Bond i dag. Da skal jeg senke forventningene. ....sjekk linken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 13. november 2008 Forfatter #479 Del Skrevet 13. november 2008 Herregud, så gøy! Skal følge med der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 13. november 2008 Forfatter #480 Del Skrevet 13. november 2008 Mmm, lagde kjempegod middag til kjæresten i dag, ytrefilet av svin med linser. Jeg er så fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå