Champagnepiken Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #441 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tilbake på jobb etter utrolig slapp helg - jeg har til en forandring vært hjemme hos meg selv, kjærsten har hatt guttehelg. Det er ham vel unt, særlig fordi jeg får sett ham i ettermiddag! Så jeg har bare lest og lest og lest og sett film og litt tv og vært slakt. Bortsett fra at jeg gikk to timers tur i finværet i går, da. Har spist altfor mye, selvsagt, men tar det ikke så tungt. Er flink til å trene om dagen - har lovt meg selv at jeg skal få ny dongeribukse hvis jeg er flink og trener fem dager i uka i hele oktober. Ligger godt an så langt! I dag er alle serverne på jobb nede. Vi kommer på nett, men ikke på mail eller de interne programmene våre. Årsaken: "Brannmur" har fått helt ny betydning, det hadde oppstått røykutvikling i den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #442 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er på utrolig vakre Færøyene! Et helt spesielt sted å få komme til. Er jobb som gjør at jeg er her, men håper jeg får litt tid til å se meg rundt også. For øvrig har jeg gått ned over tre kilo på halvannen måned. Prosjektet virker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #443 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du verden, som det blåser her ute! Håper flyet vårt går som det skal i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #444 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gud, så trøtt jeg er. Flyet gikk som det skulle, men jeg var likevel ikke hjemme før halv to i natt. Da er det godt å kunne ha hjemmekontor - sov lenge, har spist frokost med kjæresten (som har hatt ferie denne uka, sniken!) og skal snart ha et møte med en kollega. Behagelig slapp fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #445 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Herlig slapp kveld med ansiktsmaske, rødvin og gullrekka. H er ute med jobben, så jeg kan monopolisere den gigantiske tv-en hans helt alene... Endret 24. oktober 2008 av Champagnepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 24. oktober 2008 #446 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hei vennen! (Det gir ingen poeng å gjette hvem jeg er ) Koselig å se deg tilbake på KG. Jeg har ventet lenge på oppdateringer fra deg. Svært inspirerende å lese om dine sunne vaner, spesielt siden jeg forsøker å intensivere litt på den fronten jeg også. Her gjelder det samme som deg i kveld. Herlig å roe ned med noe godt i glasset, sofaen og lett underholdning på TV. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #447 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei snuppa, så koselig å se deg! (Og nei, å gjette var ikke så vanskelig, det tok tre-fire innlegg i dagboka di... ) Tiiiidlig oppe på en lørdag mens H. ligger og sover. Jeg skal bruke formiddagen på et jobbrelatert seminar. Kan kanskje bli morsomt, for alt jeg vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #448 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det ble kjempekoselig lørdag i går. Jobbseminaret var interessant, og etterpå hadde H. og jeg et vennepar på kaffe. Til kvelden spiste vi rester av lammesteika fra et par helger tilbake, drakk rødvin og så Gudfaren 2 på Blu-Ray. Nydelig kjærestekveld, det trengte vi! Men nå har kjærsten klart å bli dårlig i magen. Han sto opp midt på natta og fikk ikke sove - så har vi bare pjusket litt rundt på morgenen og sett en episode fra den første Sopranos-sesongen. Nå har gutten gått og lagt seg, og jeg prøver å finne en venninne å drikke søndagskaffe med før jeg skal tilbake hit og være sykepleier for H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gjett om han klarte å smitte meg i går, da? Utpå kvelden ble også jeg skikkelig uggen i magen, og det var ikke aktuelt å reise sørover. Ikke mer aktuelt å gå på jobb i dag heller. Hodet fungerer forsåvidt, men kroppen fungerer mest i halvtimesintervaller. Hjemmekontor er en fin ting på sånne dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #450 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så er jeg i alle fall på beina igjen, etter en dag der jeg og kjæresten lå slengt om hverandre på sofaen med luft i magen og Sopranos på dvd. Må si at det er mye bedre å være syk sammen enn aleine! Hjemmekontor i dag også, skriver på to foredrag til de neste dagene. Ganske behagelig. Og så skal jeg til frisøren i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #451 Del Skrevet 28. oktober 2008 Banken har funnet penger jeg ikke visste at jeg hadde! Tok opp et forbrukslån da jeg pusset opp leiligheten i Vestfold i fjor, og har betalt det ned. Men det virker som om det har blitt trukket penger fra det i fire måneder for lenge. I alle fall fikk jeg plutselig over 6.000 uventede kroner inn på brukskontoen min nå, som banken har oppdaget at jeg skulle ha! Nå blir det vinterstøvletter på Champis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #452 Del Skrevet 28. oktober 2008 Og dessuten har jeg gått ned 0,7 kg den siste uka. Veldig fint i fht planen om to kg på en måned. Nei, denne dagen blir visst bare bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #453 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen ganger er jeg veldig lett å distrahere fra jobbing, ja. Nå har jeg bestilt fire julegaver på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 28. oktober 2008 #454 Del Skrevet 28. oktober 2008 Plusspenger og minuskilo! Heldige deg... Er litt misunnlig, og attpåtil har du vært på Færøyene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 30. oktober 2008 #455 Del Skrevet 30. oktober 2008 Frisørtime, nye støvletter og minuskilo høres ut som en perfekt dag . Hvordan ble håret? Jeg er også i gang med julegavene, og har funnet ut at nettshopping er svært behagelig. Forløpig har det meste vært venninnegaver fra Strawberrynet, men siden jeg er medlem av Bokklubben, kan jeg gjøre noen gavekupp der også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #456 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Det er nå stas, da, å komme inn på jobben for første gang på et par uker og møte på resepsjonisten (som var borte uka før dét igjen): "Næmen, så tynn du blir da, jenta mi!" Det synes visstnok i fjeset mitt nå. Jeg har lovet meg sjøl å kjøpe så dyr dongeribukse jeg bare vil hvis jeg trener fem ganger i uka i oktober. Og hvis jeg nå trener lørdag OG søndag har jeg klart det, selv om vi da er over i november. Mistet en trening i sykdom, men det må liksom kunne godtas, vel? Håret ble mørkt, klippet i en gradert bob som er kort bak og slutter ved haka. Litt Amélie fra Montmartre, mener frisøren min. Jeg ble i alle fall veldig fornøyd. Og så ble det svarte vinterstøvletter, en lekker lilla genser og ny mascara. Slett ikke dårlig, spør du meg. Lønningsdag i dag, hurra! (Edit: Jeg har selvsagt trent i OKTOBER, ikke i desember...) Endret 2. november 2008 av Champagnepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. november 2008 Forfatter #457 Del Skrevet 2. november 2008 Så, hyggelig helg nesten over. Var på konferanse fre-lør, ble en fuktig aften og et par dager med interessant innhold. Litt redusert da jeg kom til kjæresten i går ettermiddag, så vi tok en skikkelig kjæreste-kose hjemme-lørdagskveld: Hørte Popquiz på radio i opptak, kjøpte masse god mat på butikken, lagde spaghetti bolognese fra grunnen av, drakk rødvin, spiste krokanis til dessert og så både siste episode av Sopranos (første sesong) og The Untouchables. Vi er litt i mafia-modus for tida. Sløvedag i dag også. Kjæresten serverte meg frokost på senga, skjønne mannen. Så har vi hatt venninne M. her på lunsjbesøk. Nå har hun akkurat gått, og jeg prøver å finne energi til å sette pizzadeig. Tenker å lage calzone med bolognese-restene fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 2. november 2008 Forfatter #458 Del Skrevet 2. november 2008 Nå har jeg nettopp klokket inn ukas femte treningsøkt! Dermed har jeg oppfylt kravet til meg sjøl om fem treninger i uka den siste måneden. I morgen får jeg gå på dongeribukse-shopping! Har fortsatt tenkt meg ned et par kilo, hva slags belønning skal jeg gi meg selv da, tro? :klø: Kjæresten foreslår at jeg skal sende meg selv på spa. Hm... kanskje ansiktsbehandling og massasje, i alle fall? Jepp, hvis jeg er ned de siste to kiloene innen utgangen av november blir det spa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. november 2008 Forfatter #459 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Da har jeg kjøpt meg nye jeans. Fine mørke fra Esprit med ganske smale bein. Og jeg måtte gå ned TO størrelser!!! Ny jeansstørrelse er 28-34. Nå snakker vi... Har også vært og fått stelt neglene. Har hatt formiddagen fri, for jeg skal være på konferanse til langt utover kvelden. Så det ble negler, jeans og dessuten en ny genser. Men nå er det shoppestopp for resten av november, altså! Jeg har alt jeg trenger, har fått kjøpt meg vinterstøvletter og noen varme gensere, så nå har jeg ingen påskudd til å kjøpe noe... Annet enn julegaver, da. Men der er jeg faktisk greit i rute. Endret 3. november 2008 av Champagnepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 3. november 2008 #460 Del Skrevet 3. november 2008 Så flink du er! 5 økter hver uke er jo knallbra! Vet ikke om jeg har klart så mye... (må hjem og sjekke Excel-arket mitt gitt, ble litt nysgjerrig nå!). Og belønninger er absolutt på sin plass! Tror jeg skal finne på en bra belønning om ca 10 kg, da er en stor milepæl nådd... Spa var igrunn ikke dumt... Må bare sjekke at kontoen er enig! Ha en kjempebra dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå