Champagnepiken Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #421 Del Skrevet 8. oktober 2008 Behagelig sløv morgen, det er det fine med hjemmekontor. Nå har jeg vært gjennom mailene og sånt, så blir det lesing fram til lunsj. Etterpå er det planlegging med en kollega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #422 Del Skrevet 8. oktober 2008 Også fint med hjemmekontor: Kunne varme opp gårsdagens deilig fløyelsmyke supperester til lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #423 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ble faktisk effektiv arbeidsdag i går, og hyggelig kveld - kjæresten fikk levert den nye 46-tommers flatskjermen, så her ble det kyllingwok og "Corpse Bride". For en tv! Lesedag i dag. Bare få i meg frokost først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #424 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har lest masse i formiddag og begynner å danne en slags struktur på foredraget jeg skal holde i neste uke. Lunsjpause nå! Deilig speltbrød med kyllingleverpostei, og så masse herlige sukkererter å knaske på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #425 Del Skrevet 9. oktober 2008 Koseettermiddag med kjæresten med laks, auberginekompott og poteter til middag. Mindre hyggelig at jeg akkurat mista toget sørover. Så nå sitter jeg på Oslo S og blomstrer en time... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #426 Del Skrevet 10. oktober 2008 Åååh, presterte å forsove meg med en drøy halvtime i dag. Avskyr når morgenen blir stress... Velvel. På plass på jobb nå. Finne kaffe, så tenker jeg ting blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 10. oktober 2008 #427 Del Skrevet 10. oktober 2008 Long time, Champagnepiken! Forsovelse er stress. Men nå er det jo nesten helg likevel. Lykke til med foredrag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #428 Del Skrevet 10. oktober 2008 Mim, kos å se deg! Alt blir bedre med kaffe. Til og med sutremøter på jobben. Resten av dagen går i korrektur og planlegging og telefoner. Men nesten helg! Vi skal på Ikea i kveld, kjæresten trenger ting til nye leiligheten. Fant ut at fredag kveld er et mindre onde enn Ikea på lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dagen kommer seg: Vant vin i vinlotteriet! Ellers er jeg dødsnøye med hva jeg spiser og hvordan jeg trener etter at jeg oppdaget diett.no. Har en slags idé om at jeg skal ned fem kilo til jul, vi får se hvordan det går. Rødvin er kanskje ikke det beste i så henseende, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 10. oktober 2008 #430 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hei Bella, så koselig å se deg! Alt vel? Joda. Her går livet sin gang. Ungene har høstferie så vi har fullt hus. Ellers har jeg det rett og slett bare bra. Sola skinner nesten og jeg skal finne på noe koselig med en venninne i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 13. oktober 2008 Høstferie hørtes deilig ut, Bella. Ikke noe sånt for oss, men fin helg likevel. Overlevde tre timer på Ikea fredag kveld med minimalt med frustrasjon. Kjæresten var mest på rekognosering, og kom hjem med en milelang liste over interessante ting. Og likevel klarte vi å svi av 1600 kroner i sengetøy og kjøkkentøy og annet småplukk. Ellers fin helg. Vekket H. med ferdig frokost (egg og bacon, gjett om jeg var populær?) lørdag, så hørte vi Popquiz (fast rituale) før jeg stakk for å drikke kaffe med venninne B. og se den vesle babyen hun fikk i sommer. Han er nydelig! Etterpå var jeg husmor til den store gullmedalje og laget lammestek - vi fikk min søster og samboeren hennes samt en kompis av H. på middagsbesøk. Veldig hyggelig, men stek og vin og dessert og drinker funker jo ikke heeeelt oppi slankeprosjektet mitt... Fin søndag også, med foreldrene til H. på besøk for å se på den nye leiligheten hans. Mora hans kom medbrakt lapskaus til en bataljon, jeg kontret med å bake eplekake. Men litt sunn eplekake med speltmel og sammalt mel og havregryn... som om det egentlig hjelper! Men veldig hyggelig besøk i alle fall. Litt kosing med kjæresten etter at de hadde dratt, og så satte jeg meg på buss for tog-helvete sørover. Og nå: Ny, særs hektisk arbeidsuke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #432 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg klarer ikke å komme meg i seng til fornuftig tid på mandager. Hvem fant på å legge dobbel episode "Sex og singelliv" når jeg egentlig har sengetid? :klø: Ellers bra dag i går. Effektiv på job, satt et par timer over tida for å jobbe med et foredrag, sånn at jeg heller kan ta et tidligere tog til Oslo i ettermiddag. Var dessuten på FønkKrønsj-time i går kveld igjen - liker den timen, altså. Tenker jeg skal prøve å gjestetrene på Krønsj-senteret i Oslo i dag før jeg drar opp til H. Nå: Mer foredrag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #433 Del Skrevet 14. oktober 2008 Deilig kyllingsalat til lunsj. Morsomt også at jeg tror jeg begynner å se effektene av to-tre uker der jeg har vært flink med spising og trening. Kan sverge på at lårene mine har blitt fastere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #434 Del Skrevet 15. oktober 2008 Endelig virker nettet i nye leiligheten til H. Tung dag. Foredraget gikk bra, men var helt punktert i hodet etterpå. Dro opp og jobbet litt mer før jeg sovnet på sofaen i ettermiddag. Har laget stekte pølser med potetmos til middag til kjæresten, og nå i kveld skal jeg ut og møte Gold til kaffe. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #435 Del Skrevet 16. oktober 2008 Holdt det store, vanskelige foredraget mitt i går. I dag har jeg fått skrytemail fra oppdragsgiveren! Holder kurs i dag. Så blir det trening, fiskegrateng til middag for meg og H., og så skal vi på konsert i kveld. Blir kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 16. oktober 2008 #436 Del Skrevet 16. oktober 2008 Morsomt også at jeg tror jeg begynner å se effektene av to-tre uker der jeg har vært flink med spising og trening. Kan sverge på at lårene mine har blitt fastere! tips til hvordan få fastere lår på to-tre uker mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 16. oktober 2008 tips til hvordan få fastere lår på to-tre uker mottas med takk Handler nok mest om at jeg har vært litt mer kvapsete enn jeg liker de siste par månedene - så jeg merker på hele kroppen at to-tre uker med bra mat og mye trening krymper meg. Kjolen jeg har på meg i dag sitter ikke like stramt som for tre uker siden. *fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gold Skrevet 16. oktober 2008 #438 Del Skrevet 16. oktober 2008 Handler nok mest om at jeg har vært litt mer kvapsete enn jeg liker de siste par månedene - så jeg merker på hele kroppen at to-tre uker med bra mat og mye trening krymper meg. Kjolen jeg har på meg i dag sitter ikke like stramt som for tre uker siden. *fornøyd* Takk for koselig møte i går. Må gjentas. Synes for øvrig at du er litt vel streng mot deg selv. Synes du ser fresh ut, jeg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #439 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tusen takk, Gold, snilt av deg! Var veldig koselig i går. Var nam med fiskegrateng i dag. Utrolig lenge siden jeg har spist det! Og så har jeg fått vært 45 minutter på ministepperen min mens gratengen sto i ovnen. Nå ligger kjæresten med beina i fanget mitt og slapper av etter jobb, fullstendig utslitt. Håper han kommer seg snart, vi må dra til konsert snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 17. oktober 2008 #440 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kos deg på konsert, snuppings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå